Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

The End of the F***ing World

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

The End of the F***ing World

James is 17 and is pretty sure he is a psychopath. Alyssa, also 17, is the cool and moody new girl at school. The pair make a connection and she persuades him to embark on a road trip in search of her real father.

-----

Slechts 8 afleveringen van elk 20 minuten staan er nu op Netflix. Heb er zelf 5 gezien, dus nog geen idee hoe het eindigd verder. Zeer goede serie dit.
    Last edited by 007mark; 13 jan 2018, 11:54.

Gister de eerste twee afleveringen gekeken. Ben er tot dusver wel enthousiast over. Was alweer een tijdje terug dat ik behoorlijk veel heb moeten lachen om een komedieserie.

Comment

Heb hem ook gekeken van de week, prima serietje . Zal niks spoilen over het einde verder.

Comment

Heb 'm ook vorige week gezien. Prima serie inderdaad. Vooral de eerste twee eps hadden echt heerlijke humor

Comment

het is een prima serie maar ik kan me echt totaal niet in het einde vinden ga er verder niet over uitwijden maar ben het er totaal mee oneens

Comment

Ik vond het ook een tof, ongecompliceerd serietje. Goed man.

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey koole Bekijk berichten
            het is een prima serie maar ik kan me echt totaal niet in het einde vinden ga er verder niet over uitwijden maar ben het er totaal mee oneens
            Hoezo? Volgens mij zijn er twee opties:
            Spoiler for Optie 1:
            Optie 1: James is dood. Einde serie.

Spoiler for Optie 2:
            Optie 2: Hij is in zijn been ofzo geschoten en we krijgen een seizoen 2 en het wordt lekker uitgemolken. Netflix kennende wordt het deze optie

Comment

Begonnen met de vriendin aan deze serie. Eerste twee afleveringen onderweg. Zij vindt het helemaal niks, ik vind het een fijne serie tot nu toe. Dus binnenkort maar even alleen afkijken.

Comment

Begin was heel goed, maar tegen het einde toe werd het toch beduidend minder naar mijn mening.

Comment

Dankzij Pieter dit gaan kijken. Groot fan nu. Goede acteurs, heerlijke muziek, roerend en zwarte humor. Klasse.

Comment

Ben bij E6 of 7
                    Vind het heerlijk

Comment

Epje of 5 gezien volgens mij maar vind het niet zo heel bijzonder tbh.

Comment

Fijne serie. Ook hele leuke personages, zelfs de bijrolletjes (zoals die gast van het tankstation haha of die beveiliger). Alleen die 2 van de politie waren echt verschrikkelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysproz Bekijk berichten
                          Fijne serie. Ook hele leuke personages, zelfs de bijrolletjes (zoals die gast van het tankstation haha of die beveiliger). Alleen die 2 van de politie waren echt verschrikkelijk.
                          Ho. Die ene getinte van Politie wel ja 100%. Maar die ander die blanke die ook in Game of Thrones speelt was zeker niet verschrikkelijk. Ik heb t ook 2/3 weken geleden afgekeken. Vind het erg goed. Ze maken samen echt ontwikkelingen door...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten

Ho. Die ene getinte van Politie wel ja 100%. Maar die ander die blanke die ook in Game of Thrones speelt was zeker niet verschrikkelijk. Ik heb t ook 2/3 weken geleden afgekeken. Vind het erg goed. Ze maken samen echt ontwikkelingen door...
                            Die donkere was duidelijk het ergst ja. Maar die blanke had ook niet veel inhoud. Maar het ging me vooral om hun verhaallijn samen. Dat was echt niks en totaal onnodig.

Kwam er trouwens pas achter dat ze ook in Game of Thrones speelde toen je het zei. Daar ziet ze er toch een stuk jonger uit en haalt daar ook een veel beter niveau.

Comment

Lekkere korte serie Genoten van de humor. En natuurlijk Alyssa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten
                                Ja hé maatje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten
                                  Ja zij was leuk he! Op een gekke manier.

Comment

Topserie. in 1 dag doorheen gegaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Justin Bekijk berichten

Ja zij was leuk he! Op een gekke manier.
                                      Haha ja. Heerlijk nonchalant.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                      X