Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vikings

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Was te verwachten idd, maar deze aflevering was weer steengoed.

Ik ga Travis Fimmel toch wel missen hoor. Wat een prestatie heeft die man geleverd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kweekie Bekijk berichten
      Waren al met al wel fantastisch uitgevoerde scenes hoor

En idd, benieuwd naar het wraakplan
      Ja niet kut om hoe het gemaakt was, maar door wat er gebeurde haha.

Comment

Comment

Die laatste scene van E16 was sick.
          Last edited by Dysproz; 7 jan 2017, 09:37.

Comment

Battle tegen Aelle niet gefilmd, dus de battle tegen Wessex moet echt gaaf worden.

Comment

Fuaark ik wil Ivar als zieke battlecommander zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysproz Bekijk berichten
                Battle tegen Aelle niet gefilmd, dus de battle tegen Wessex moet echt gaaf worden.
                Mag het hopen.

Comment

Damn nog niks gezien van dit seizoen

Comment

Avondje Vikings bijgekomen, heerlijke serie. Nog steeds! Mooie scenes tussen Ragnar en Ecbert. Puik acteur die Travis Fimmel, vond dat hij Ragnar geweldig speelde. Echt genoten! Laatste scène uit E18 een mooie payback, typisch Vikings. Nu wel erg benieuwd na de laatste 2 afleveringen. Verwachtingen zijn iig hoog.

Comment

Nou, volgende week dus de grote slag..

Comment

Finale was wel oke, maar niet geweldig.

Mooi dat Ecbert nog een laatste keer manipuleert. Dat van Sigurd en Ivar zag je ook al lang aankomen.

Comment

Toffe Season finale. Met Ecbert verdwijnt een geweldig personage, maar het is wel mooi rond zo.
                          Sigurd zal ik niet missen, verreweg de minste van Ragnar's zonen.

Comment

Vond hem ook de minste, maar vind het toch wel jammer. Had gehoopt dat zijn personage zich nog zou ontwikkelen, net als Björn. Ivar vind ik de laatste afleveringen minder, een beetje irritant dat hij de hele tijd tegen zijn broers in gaat. Persoonlijk vind ik Hvitserk het tofste, na Björn.

Comment

Ja Ivar moet inderdaad een beetje dimmen. Zelf vind ik Ubbe het tofst na Björn.

Comment

Comment

Ivar ziet er echt psycho af uit in die nieuwe trailer

love it hehe

Comment

In maand tijd seizoen 1 tot en met 4 helemaal gekeken. Wat een heerlijke serie. Dat einde wtf Tof dat seizoen 4 twintig episodes en laatste en vijfde seizoen vanaf November worden er ook 20. Damn Ivar heerlijk

Comment

Seizoen 5 is inmiddels drie afleveringen onderweg.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                      X