Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

MU Worldvisionsongfestival #21

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Beslissing in Sydney: Twaalfpunter maakt het verschil.
    SYDNEY - Uiteindelijk wordt het dan toch duidelijk wie de Worldvision in Sydney heeft gewonnen. In een werkelijk uitputtende finale heeft Zwitserland en slotwoord en klinkt het door de hal.

Switserland gives 12 points to....
    Spoiler for Verdict:
    THE UNITED STATES

Dit betekent dat topfavoriet Engeland de Duitse koploper Namika NIET voorbij zal streven. Daar waar de eilanders geroemd werden om hun consistentie in de gehele race, zakken ze er op het eind toch volledig door heen. Er klinkt een oorverdovend kabaal uit the Opera House. Niemand had deze uitslag vooraf verwacht, maar wat een spektakel hebben de fans voorgeschoteld gekregen. Namika huilt. Grace huilt. Engeland huilt. Zelfs onze bloedeigen Jim van der Zee lijkt zichtbaar ontdaan door de gebeurtenissen van deze editie.

Duitsland 1, Canada 2, Engeland 3. De Verenigde Staten knokken zichzelf met deze push de top 10 in.

De 14-jarige Grace VanderWaal behaalt haar eerste en tevens de laatste twaalfpunter.

Spoiler for Eindstand:

Note van de organisator(en):
    Ik heb enorm genoten van deze editie. De spanning is in mijn ogen compleet terecht als je naar de nummers in deze editie kijkt. Heb een paar heerlijke nieuwe nummers en artiesten ontdekt. Ik hoop ook dat jullie genoten van de presentatie van de laatste week. Ik kan me indenken dat het voor sommigen ook iets te gerekt voelt. Desalniettemin allemaal ontzettend bedankt voor deze editie en laten we zsm weer een nieuwe ronde opzetten. Ik ben tevens van plan om nog een één of twee epiloogjes met statistieken te typen in de komende daagjes.

Tijn Platina32 Zeus Jimmyy 007mark Yves Vilhena Roprop TeamWesil Chiemel Laki bas2204 Jeroen. Chimpa Grote Ree chrisje1993 nasje92

Comment

Uiteindelijk jammer genoeg net niet de top tien gehaald maar het as een sterke editie.

Comment

Ik had het ook kunnen weten. Ik heb al bewezen in deze wedstrijd altijd tweede of derde te worden en nooit eerste.

Comment

En natuurlijk felicitaties richting Vilhena

Comment

Geweldig!! In de breedte de beste editie die ik heb meegemaakt Bedankt voor alle punten! En natuurlijk ook bedankt voor de organisatie heren! Top gepresenteerd
            Last edited by Vilhena; 10 okt 2018, 09:52.

Comment

Ooh dat laatste is natuurlijk indrukwekkend . Toch nog onverhoopt die top tien! Bedankt!

Comment

Heb wel met je te doen hoor bas2204 . Had hem je echt gegund! Bekijk het van de zonnige kant: de ontlading is straks nog groter als je hem wel een keer wint omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.
                Felicitaties ook aan Vilhena . Prima nummer dat heerlijk in het gehoor ligt.
                En bedankt Roprop en Chimpa voor de puike organisatie!

Comment

Van harte gefeliciteerd Vilhena en mijn excuses bas2204 Erg zuur voor je op deze manier natuurlijk.

Organisatie top gedaan en vond laatste week ook leuk om zo te volgen, ook al waren mijn eigen punten. Niveau lag inderdaad hoog waarbij ik ook we vertrouwen had in mijn eigen inzending dat die goed ging doen. 4e plek is wat mij betreft dan prima, aangezien ik laatste edities ook steeds subtop was. Band voor nieuwe editie in Duitsland heb ik ook al llaarstaan.

Overigens al mijn geld kwijg bij de Worldvision Toto

Comment

Gefeliciteerd Vilhena Een gedeelde 8e plek is mij prima. Hopelijk snel weer een nieuwe editie.

Bedankt voor de organisatie!

Comment

Proficiat Vilhena
                      Verrassende winnaar wat mij betreft.
                      Top organisatie opnieuw!

Comment

De laatste plaats blijft me gelukkig bespaard. Had er absoluut meer van gehoopt, maar de twee eerste plekken waren in iedergeval fijn.

Comment

Gefeliciteerd nog Vilhena en bedankt aan de organisatie! Zelf ook heel blij met mijn tweede plaats, voor het eerst op het podium!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                          X