Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Halve finales

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Prachtig zeg

Comment

Soof broeder, laten we ons bezatten (ieder in zijn eigen omgeving tho!). Dit vraagt erom gevierd te worden!

Comment

Hoppa! SuperMario

Comment

Je vergeet: Rakitic, Modric, Rebic, Lovren en Perisic. En om het op een andere manier te brengen: Supermandzukic!

Comment

Perisic zijn assist was echt ge - wel - dig.

Comment

Perisic MOTM by very far als je het mij vraagt trouwens. Niet dat iemand dat doet, ik zeg het niettemin toch!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten
                Je vergeet: Rakitic, Modric, Rebic, Lovren en Perisic. En om het op een andere manier te brengen: Supermandzukic!
                Rakitic vond ik vrij zwak. Speelt sowieso niet echt een goed toernooi. Ik vind vooral Modric en Rebic een goed WK hebben. En Perisic was vandaag geweldig ja.
                Heel mooi dat de Kroaten winnen. Engeland vind ik helemaal niks. Die hebben echt nauwelijks leuke spelers.
                Wel apart dat Kovacic niet de voorkeur boven Brozovic krijgt. Die laatste kan er echt weinig van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysproz Bekijk berichten

Rakitic vond ik vrij zwak. Speelt sowieso niet echt een goed toernooi. Ik vind vooral Modric en Rebic een goed WK hebben. En Perisic was vandaag geweldig ja.
                  Heel mooi dat de Kroaten winnen. Engeland vind ik helemaal niks. Die hebben echt nauwelijks leuke spelers.
                  Wel apart dat Kovacic niet de voorkeur boven Brozovic krijgt. Die laatste kan er echt weinig van.
                  Ik vond Rakitic het hele toernooi zwak met uitzondering van vandaag, deed niet veel fout aan de bal maar ook niet zonder. Modric, onzichtbaar eerste helft maar tweede helft ouderwets baas. Engeland heeft genoeg leuke spelers, maar ik vind hun fans afstotend... Plus dat ik het ze gevoelsmatig niet gun. Geen Kovacic is mij ook een raadsel, absolute baas aan de bal. Maar goed, de winnende coach heeft altijd gelijk.

Comment

Brozovic is toch meer een irritante balafpakker in je team. Heb je meer aan met dit middenveld dan aan Kovacic.

Comment

Pff, zonde dit zeg. Wat een kutfinale. Frankrijk hoort er, als je puur naar kwaliteit kijkt, te staan, maar ik vind nou niet dat je kan zeggen dat ze echt een wervelend elftal hebben. Ja, ze staan tactisch goed, maar ik kan nou niet zeggen dat ik van ze genoten heb dit WK. Sowieso van weinig teams hoor (vind dit WK qua leuk, aanvallend spel echt zwaar tegenvallen), maar Frankrijk hoort met hun selectie wel goed (lees: leuk) spel op de mat te kunnen leggen. Snap dat het om het resultaat gaat, maar mijns inziens kan dat prima gepaard gaan met mooi, attractief spel. Hebben wel veel leuke spelers rondlopen. Hoop dan ook dat ze winnen van KroatiŽ, maar ik ga er niet om staan juichen in ieder geval.

KroatiŽ vind ik echt helemaal niks. Volgens mij ben ik daarin de enige, want als ik alles zo een beetje lees en volg vindt iedereen dat een leuk en goed team. Goed zijn ze ook wel, maar leuk niet, zowel qua spel als qua spelers. Vind alleen Modric en in mindere mate Rakitic daar echt leuke spelers, verder loopt er weinig bijzonders rond. Wel echt een enorm knappe prestatie van ze natuurlijk, zeker als je het spelersmateriaal ziet. Die verdediging kan eigenlijk echt niet. Hebben natuurlijk wel aardig wat geluk gehad met de loting, maar waren tegen ArgentiniŽ wel enorm goed en verder hebben ze gewoon hun ding gedaan. Twee keer penalties, een keer verlenging. Allemaal maar net aan, maar net genoeg!

Wat als BelgiŽ tweede geworden was in de poule jongens, wat als...
                      Last edited by JanVertonghen'; 12 jul 2018, 07:50.
                      Dit is mijn club;
                      Mijn ideaal;
                      Dit is de mooiste club van allemaal.
                      Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                      Het kan dooien, het kan vriezen;
                      We kunnen winnen of verliezen;
                      Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Er is geen enkel team dat goed gespeeld heeft, vond Frankrijk tegen ArgentiniŽ erg goed. Spanje tegen Portugal en KroatiŽ tegen ArgentiniŽ. Verder hebben alle toplanden niet een hoog niveau gehaald.

Comment

Qua niveau was het een zeer matig WK ja. Zo zie je maar wat er gebeurt als wij er niet bij zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                            Qua niveau was het een zeer matig WK ja. Zo zie je maar wat er gebeurt als wij er niet bij zijn.
                            Waren er geen ex-Roda spelers? Dat zou natuurlijk ook wel wat verklaren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten

Waren er geen ex-Roda spelers? Dat zou natuurlijk ook wel wat verklaren!
                              Tomi Juric van AustraliŽ.

Comment

Zelfs zo'n gigant kan geen ijzer breken met zijn handen!

Comment

Ik geniet echt enorm van het WK moet ik zeggen. Tuurlijk had ik graag aanvallend voetbal gewild maar er is geen land die daarmee ver komt helaas. Qua leuk voetbal waren misschien Peru en TunesiŽ nog het leukst om te zien Nee maar landen waarvan je hoopt aanvallend voetbal te verwachten Brazil, Frankrijk, KroatiŽ, Colombia etc allemaal gewoon verdedigend. Ook landen als BelgiŽ en Engeland spelen niet echt aanvallend. Maar ja dat is de nieuwe trend he? Als je kijkt hoe Rusland Spanje uitschakelde, Denemarken op penals eruit ging tegen de Kroaten, Rusland en penals tegen de Kroaten. Zo bereiken die ploegen gewoon resultaat en dat kopieert iedereen. Weet nog het EK 2 jaar terug dat het nietige AlbaniŽ door een goal in de blessuretijd onderuit ging tegen Frankrijk 2-1. Tja, geef die ploegen eens ongelijk. Verder is de voorbereiding nihil voor deze landen en verdedigend voetbal is dan ideaal om snel in te slijpen terwijl aanvallend voetbal in zo'n kort tijdsbestek haast onmogelijk lijkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                                    Oranje had zeker niet misstaan

Comment

Lol de dramatische kwalificatie campagne doet toch zeker ander denken.

Comment

Dat zeker, maar die van Zweden was niet veel beter.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                        X