Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Poule B

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Poule B

Portugal 0 0 0 0 0 0 0
    Spanje 0 0 0 0 0 0 0
    Marokko 0 0 0 0 0 0 0
    Iran 0 0 0 0 0 0 0
    Vr. 15-06-2018 17:00 Sint-Petersburg B Marokko Iran
    Vr. 15-06-2018 20:00 Sotsji B Portugal Spanje
    Wo. 20-06-2018 14:00 Moskou (Loezjniki) B Portugal Marokko
    Wo. 20-06-2018 20:00 Kazan B Iran Spanje
    Ma. 25-06-2018 20:00 Saransk B Iran Portugal
    Ma. 25-06-2018 20:00 Kaliningrad B Spanje Marokko

Ook hier is de volgorde van de wedstrijden erg interessant. We beginnen met Portugal-Spanje. Als dat in een gelijkspel eindigt is er voor beiden niets aan de hand, maar bij bijvoorbeeld 1-4 voor Spanje is het nog maar de vraag of Portugal er bovenop komt. Dan kan een ander land er met de tweede ronde vandoor gaan. Zeker als je weet dat Marokko qua spelers het beste land is van Afrika en Iran in de kwalificatie in Azi veruit het beste land was. Het zou me niets verbazen als Iran achter Spanje tweede kan worden.

Comment

Portugal
      Spanje
      Marokko
      Iran

Portugal verliest niet van Spanje waarna het de eerste plek vast blijft houden.

Comment

Het lijkt logisch dat Portugal en Spanje doorgaan. Maar... dat is het niet. Iran en Marokko zijn allebei onderschat. Portugal en Spanje moeten ook in de eerste match tegen elkaar, wat dus potentie geeft dat n van die twee teams in een negatieve spiraal terechtkomt. Met het soort voetbal dat Portugal soms op de mat legt, gaan ze er volgens mij niet geraken. Het kan voor mij alle kanten uit in deze groep.

Spanje
        Iran
        Marokko
        Portugal

Comment

Spanje en Marokko door. De wens is hier wel de vadee van de gedachte moet ik zeggen. Ronaldo mag wat mij betreft namelijk zo snel mogelijk naar huis. Marokko mag wel ver komen, hebben we hier tenminste ook nog een beetje feesf.

Comment

Spanje
            Portugal
            Iran/Marokko

De ploeg die Marokko-Iran wint gaat het Portugal nog wel lastig maken, maar ik mag hopen dat kwaliteit uiteindelijk boven komt drijven.

Comment

Spanje die z'n bondscoach nu ontslaat. Lekkere voorbereiding voor die ploeg....

Comment

Z'n opvolger dacht meteen hierro met dat bondscoachschap.

Comment

Begrijp de beslissing overigens wel.

Comment

Onbegrijpelijk ook dat real en Lopetegui dat voor het WK bekend maakten.

Comment

Best schandalig vooral ook dat zijn op dat moment werkgever het ook pas 5 minuten voor de aankondiging te horen krijgt, alsof ze het slechts terloops even meekregen. Scheen ook vrij recent nog zijn contract te hebben verlengd.

Comment

Had toch ietsje meer verwacht van Iran qua voetbal. Azi valt voorlopig toch flink tegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laki Bekijk berichten
                          Had toch ietsje meer verwacht van Iran qua voetbal. Azi valt voorlopig toch flink tegen.
                          Waarom dat? Aziatische ploegen bakken er toch bijna nooit iets van? En buiten Jahkabash hebben ze toch niks fatsoenlijks?
                          Bovendien is Marokko wel een goede ploeg, al spelen die ook prut. Denk dat het de spanningen zijn bij beide ploegen.
                          Last edited by Pino; 15 jun 2018, 16:36.

Comment

Ja, Iran heeft nu wel de beste kans gehad. Marokko nochtans erg snedig begonnen aan de match, en bijna een frommelgoal gehad, maar het momentum op het einde van de eerste helft is voor Iran. Ze komen nu toch beter in de match, mede omdat het voor Marokko toch niet echt draait. Uiteindelijk voor op een WK toch wel erg zwakke eerste helft. Jammer.

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten

Waarom dat? Aziatische ploegen bakken er toch bijna nooit iets van? En buiten Jahkabash hebben ze toch niks fatsoenlijks?
                            Bovendien is Marokko wel een goede ploeg, al spelen die ook prut. Denk dat het de spanningen zijn bij beide ploegen.
                            Iran heeft meer een team, Marokko individuele kwaliteit. Iran heeft wel een paar goede spelers zoals Reza, Rezaei, Azmoun enzovoort. Natuurlijk geen wereldklasse spelers, en Marokko is op papier beter, en blinkt uit in individuele klasse, Iran meer op vlak van teamgebied. Maar het is niet wat ik er van verwacht heb inderdaad.
                            Last edited by Laki; 15 jun 2018, 16:50.

Comment

Die Harit en El Kaabi zijn geen beste spelers zeg
                              Dit is mijn club;
                              Mijn ideaal;
                              Dit is de mooiste club van allemaal.
                              Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                              Het kan dooien, het kan vriezen;
                              We kunnen winnen of verliezen;
                              Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Harit normaal gesproken wel

Beide ploegen aan het tijdrekken Je hebt toch zo goed als niets aan een gelijkspel.

Comment

Match ligt wel erg veel stil, zou het niet tijdrekken noemen, hebben het fysiek erg zwaar en is fysiek ook een enorm zware match. Iran staat hier ook voor gekend. Maar Marokko valt toch veel vies tegen, er is toch te veel dat niet lukt. Maar twee 100% kansen gezien (op het einde van eerste helft, de counter van Iran en dan ook nog eens Ziyech met die volley dat die laag hield). Op deze manier zullen Portugal en Spanje wel doorgaan, want beiden zijn er niet veel mee, al ruik ik ook wel een gelijkspelletje tussen die twee ploegen.

Comment

Dit is mijn club;
                                    Mijn ideaal;

Comment

Het zal een nacht vol onrust worden in Brussel, vrees ik...

Comment

Tot zover je voorspelling wat betreft Marokko.

Comment

Nou, dat lijkt me einde oefening voor Marokko zo. Op deze manier ga je tegen Spanje en Portugal geen punten halen en Iran was toch zo'n beetje de zwakste tegenstander.

Comment

Nou ja, 1-0

Iran gaat denk ik misschien wel door ten koste van Spanje op deze manier. Die zijn goed in verdedigen. Beste team van Azi ook. Voor de loting had ik Marokko en Iran opgeschreven als mogelijke verrassingen, maar toen kwam deze loting uit de bus.

Comment

Denk dat het nu wel zeker is dat Portugal en Spanje doorgaan. Marokko viel zwaar tegen, Iran komt ook te kort. Leuk dat ze vandaag winnen, maar daar hadden ze erg veel geluk mee. Echt dramatisch slechte counters en veel te veel ballen blind weggeschoten. Die zie ik echt geen punten pakken tegen Spanje en Portugal.
                                              Dit is mijn club;
                                              Mijn ideaal;

Comment

Hierro fakt de opstelling van Spanje zwaar op

Comment

Kan die Guedes wel voetballen?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X