Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Algemeen discussietopic WK 2018

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Algemeen discussietopic WK 2018

Groep C, D en F zijn echt heel tof. Sowieso maar weinig groepen waar je nu al de twee doorgaande teams kan invullen, iets wat ik met WK14 wel heel erg had. Denk dat alleen A doodsaai wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
      Sowieso maar weinig groepen waar je nu al de twee doorgaande teams kan invullen, iets wat ik met WK14 wel heel erg had.
      Hm heb juist precies andersom. Hier kun je het redelijk invullen, vorig WK juist niet als ik voor mezelf spreek. Bedoel had Costa Rica en Nederland bijvoorbeeld niet van te voren in de tweede ronde gezet.

Comment

Groep C, D en F zijn echt heel tof. Sowieso maar weinig groepen waar je nu al de twee doorgaande teams kan invullen, iets wat ik met WK14 wel heel erg had. Denk dat alleen A doodsaai wordt.
        Je weet sowieso nooit hoe dingen gaan. Vind het overigens wel jammer dat Iran en Marokko meteen Spanje en Portugal treffen. Toch twee landen die ik als grote verrassing zag.

Comment

Met name poule D tof. Nigeria voor de 5e keer op rij bij ArgentiniŽ in de poule

Marokko wordt een lastige opgave, maar wel 2 mooie tegenstanders. BelgiŽ - Engeland tof, 2 overige landen dan weer jammerlijk. Poule A, goh Uruguay kan met een b elftal aantreden. Waarschijnlijk staan de meest ruk wedstrijden ook hier op tv gewoon aan

Comment

Wel ook opvallend dat de grootste vier landen ter wereld qua aantal inwoners zich niet hebben geplaatst. En de nummer 6 en 8 ook niet. En dan had Rusland zich waarschijnlijk ook niet geplaatst zo'n matige boel daar.

Comment

Paar matige wedstrijden gaan er gespeeld worden, maar zal toch genoeg gaan kijken inderdaad. Peru een beetje supporten dit jaar en ik zie wel kansen voor ze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door himan Bekijk berichten
                Wel ook opvallend dat de grootste vier landen ter wereld qua aantal inwoners zich niet hebben geplaatst. En de nummer 6 en 8 ook niet. En dan had Rusland zich waarschijnlijk ook niet geplaatst zo'n matige boel daar.
                Zijn natuurlijk niet de grootste voetballanden. In India is cricket gewoon by far de grootste sport. Datzelfde geldt volgens mij voor Pakistan en Bangladesh. Dus niet geheel verrassend.

Comment

Maar ergens toch wel raar dat er tussen die 1,3 miljard inwoners geen 11 goede voetballers lopen

Comment

Bewijst maar weer eens dat het veel meer is dan alleen aangeboren talent.

Zin in het WK! Hele leuke ploegen. Maak er wat van als NL zijnde, zet een verslaggever op BelgiŽ, Marokko, Denemarken en eventueel Zweden. Lekker live rapportages, mooi man.

Comment

Spreek voor jezelf. Vorig EK kroop de NOS in de reet van BelgiŽ, nou dat hoeft niet nog eens. Waarom zou je dat ook doen? Gebeurd andersom ook niet. Belgie heeft geweldige spelers maar ik zie geen reden om ze extra te volgen of te supporten. Gewoon 1 van de 32. Overigens is alleen Marokko volgen logischer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richarū. Bekijk berichten

Zijn natuurlijk niet de grootste voetballanden. In India is cricket gewoon by far de grootste sport. Datzelfde geldt volgens mij voor Pakistan en Bangladesh. Dus niet geheel verrassend.
                        Plus goed onderwijs volgen staat daar veel hoger aangeschreven dan welke sport dan ook. Heb daarvoor een tijd geleden een artikel gelezen, maar weet niet meer waar en wanneer. Heeft ook te maken met dat kastensysteem in India.

Comment

Maar bijna niemand heeft daar toch toegang tot onderwijs?

PSV heeft jaren terug daar voetbalscholen (helpen) opstarten. Nooit meer wat over gehoord. Ook geen IndiŽr op stage gezien.
                          Last edited by Sophomore; 5 dec 2017, 13:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse88 Bekijk berichten
                            Spreek voor jezelf. Vorig EK kroop de NOS in de reet van BelgiŽ, nou dat hoeft niet nog eens. Waarom zou je dat ook doen? Gebeurd andersom ook niet. Belgie heeft geweldige spelers maar ik zie geen reden om ze extra te volgen of te supporten. Gewoon 1 van de 32. Overigens is alleen Marokko volgen logischer.
                            Dit vind ik niet. Half elftal van BelgiŽ zijn bij ons groot geworden man. Die Maarten Brieckx ofzo toen bij VI, gouden kerel man. Meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten

Dit vind ik niet. Half elftal van BelgiŽ zijn bij ons groot geworden man. Die Maarten Brieckx ofzo toen bij VI, gouden kerel man. Meer!
                              Dan alsnog onzinnig. Alleen Nederland intensief volgen als ze een toernooi halen.
                              Last edited by Vitesse88; 5 dec 2017, 20:57.

Comment

Spreek voor jezelf zei je toch?

Comment

Comment

Geen GŲtze, wel Neuer
                                    Geen Wagner, wel Petersen

Comment

Bijnaaa!!!!!

Comment

Ja nou dikke pret zeg.
                                        ​​​​​

Comment

Vandaag als goed is kaartjes binnen van belgie-tunesie

Comment

Vorige keer heb ik een pouletje gedaan hier. Dat bestand heb ik nog steeds en kan ik weer gebruiken; is er dit jaar weer wat animo om mee te doen? Wat mij betreft kunnen we heel discreet wat centjes inleggen, maar strijden om de eer vind ik ook prima.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinnypassy Bekijk berichten
                                              Vorige keer heb ik een pouletje gedaan hier. Dat bestand heb ik nog steeds en kan ik weer gebruiken; is er dit jaar weer wat animo om mee te doen? Wat mij betreft kunnen we heel discreet wat centjes inleggen, maar strijden om de eer vind ik ook prima.
                                              Ik doe graag mee! Zat er net zelf ook aan te denken! Wat mij betreft doen we ook met inleg.

Comment

Hoe werkt die poule? En waarom niet een bestaande online poule pakken en daar een subleague maken? Hoef je zelf geen score bij te houden en zo.

Comment

Dan doe ik ook graag mee. Met inleg vind ik ook prima (5 euro ofzo wel max. denk ik), maar als er meer deelnemers mee zouden doen als het zonder inleg is dan ben ik daar ook gewoon voor in.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X