Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heuvel Drieluik [AGR/LFW/LBL]

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon de vierde Nederlander in de geschiedenis pas, echt een wereldoverwinning is dit. Alleen op de dag van de bekerfinale, daarom heb ik het idee dat hij niet genoeg aandacht krijgt.

Comment

Terpstra werd na zijn overwinning in Roubaix ook niet als grootse held neergezet. Wielrennen stelt op de Tour na niet zoveel veer in Nederland voor de gewone leek

Comment

In Nederland tellen alleen de Tour en AGR, ja.

Comment

http://www.dumpert.nl/mediabase/6758...wordt_gek.html Mooie beelden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Viktor Bekijk berichten
            In Nederland telt alleen de Tour ja.
            Helaas krijgt een 9de plek in het eindklassement meer aandacht dan deze klasse prestatie.

Comment

Mollema zeurde weer eens dat er meer in had gezeten. Val dan eens aan vent! Altijd maar gewoon meefietsen en dan 9e, 16e of 33e worden.

Comment

Mollema is de nieuwe Cadel Evans qua wieltjesplakken. Sowieso maar een kansloos figuur. Niet eens qua rijstijl, meer qua excuses.

Oorspronkelijk geplaatst door Elano Bekijk berichten
                Helaas krijgt een 9de plek in het eindklassement meer aandacht dan deze klasse prestatie.
                Na, onderschat de AGR niet. SBS die over de Tourversie een hele dag verslag loopt te doen en zo zijn er wel meer zenders en omroepen die zich dat weekend ineens interesseren voor het wielrennen.

Comment

Jewel, maar toch niet vergelijkbaar met de Tour. Daar wordt al euforisch gedaan als Gesink 4de wordt in een bergetappe..

Comment

Dat is sowieso extreem, ja.

Comment

Mooi om te zien dat veel mensen hier nu plots geen problemen meer hebben met een overwinning van Sky

Comment

Een mooie winnaar is mooi, ongeacht zijn ploeg. Ik ben sowieso meer van renners dan van ploegen, mede gezien hun passantenstatus. Vind het vooral mooi voor Wout Poels, na zijn verschrikkelijke val in de Tour toentertijd. De Gerrie Knetemann van onze tijd. Al had ik winst van Albasini ook niet erg gevonden.
                        Last edited by Viktor; 26 apr 2016, 01:56.

Comment

Ik denk dat Hansje vooral doelt op het feit dat zodra Froome in de Tour wint het hier volstroomt met dopingbeschuldigingen en verdachtmakingen en nu bij winst van een Nederlander is het allemaal geweldig en fantastisch. Helemaal ongelijk kan ik hem ook niet geven, al is het volgens mij wel zo dat in ieder geval op dit forum de mensen van de dopingbeschuldigingen aan het adres van Froome nu niet de mensen zijn die staan te juichen.

Comment

Het was meer grappend bedoeld dan dat ik een serieus punt wou maken hoor, maar ik vind dat inderdaad wel opvallend.

Comment

Snap je punt wel hoor. Zal ook wel schelen dat het geen koers is, zoals men rondes vaak weet te winnen, met een treintje op kop en rijden maar. En het Nederlander-aspect zal wel meespelen, ja. Moet zeggen, die link Sky-Poels, ondanks dat truitje van hem, me niet eens is opgevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk berichten
                                Mollema zeurde weer eens dat er meer in had gezeten. Val dan eens aan vent! Altijd maar gewoon meefietsen en dan 9e, 16e of 33e worden.
                                Mollema kan niet aanvallen. Heeft daar de motoriek en de versnelling niet voor. Komt nog eens bij dat hij na een grote inspanning vaak weinig reserves aan kan spreken. Niet voor niets dat je hem vrijwel nooit aan ziet vallen. Geblokt eigen tempo rijden, meer niet.

Maar dat is wat mij betreft maar goed ook. Hoe minder die vent in beeld is, hoe mooier de koers is.
                                Last edited by Zeus; 26 apr 2016, 10:23.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                X