Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heuvel Drieluik [AGR/LFW/LBL]

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Heuvel Drieluik [AGR/LFW/LBL]

Eerst natuurlijk woensdag nog de Brabantse Pijl, maar daarna natuurlijk drie heerlijke heuvelklassiekers.

Kan er eindelijk weer eens een Nederlander winnen tijdens de AGR? Komt er net als in 2011 een alleenheerser zoals Gilbert toen? Krijgen we weer een mooie, verrassende winnaar van een van deze races zoals Kreuziger in 2013?

Ik denk zelf dat we natuurlijk de bekenden namen gaan zien, maar dat er zeker kans is op een verrassende winnaar. Renners als een Rui Costa hebben een enorm goede voorbereiding gereden. Zou een mooie verrassing zijn.

Eigenlijk kan alleen LBL me intrigeren. Vind AGR toch wel zo'n saaie rit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
      Eigenlijk kan alleen LBL me intrigeren. Vind AGR toch wel zo'n saaie rit.
      Eigenlijk is Waalse Pijl nog saaier dan AGR. Dat is echt alleen maar wachten tot de laatste keer Mur. AGR kunnen nog wat groepjes bij elkaar komen na de Cauberg.

Comment

Waalse Pijl is idd een drama. AGR en LBL zijn vaak wel heel tof.

Gasparotto gaat weer knallen.

Comment

AGR is echt een dooie koers... dus ik verwacht stiekem vuurwerk! Gaan genoeg renners zijn die dit nu eens anders willen doen me dunkt. Kan hem wel niet kijken, maar bon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk berichten
            AGR is echt een dooie koers... dus ik verwacht stiekem vuurwerk! Gaan genoeg renners zijn die dit nu eens anders willen doen me dunkt. Kan hem wel niet kijken, maar bon.
            Zou zomaar kunnen Piet. Hele jaar wordt er al "anders" gekoerst. Wordt veel meer aangevallen.

Comment

Nieuwe parcours lokt niet echt aanvallen uit, zeker niet met de heuvelkleppers die we nu hebben. De renners van de kasseienklassiekers(met Sagan voorop) koersen veel meer met het hart inderdaad.

Is al van 2011 geleden dacht ik dat we niet met 100 man aan de cauberg aankwamen.

Comment

Met slechts een of paar cartouches in de benen zou het me hoogstens verbazen als we in de AGR (en WP) eerder koers gaan zien dan bij dé scherprechter van de dag. Het parcours van LBL leent zich ook meer voor een afmattingsrace dan die andere twee.

Comment

De enige klassieker in Nederland en geen Nederlander in de kopgroep. Laten we hopen dat ze er wel staan als het er om gaat in de finale.

Comment

Sporza zendt het niet uit?

Toch wel, zat op de maandag te kijken
                    Last edited by Ivoo; 17 apr 2016, 12:50.

Comment

Mart Smeets geeft zometeen voor het laatst verslag van een wielerwedstrijd. Zijn 40e Amstel Gold Race.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kelvin Bekijk berichten
                          Mart Smeets geeft zometeen voor het laatst verslag van een wielerwedstrijd. Zijn 40e Amstel Gold Race.
                          Echt, was dit zijn laatste? Godzijdank want ik heb me weer kapot zitten ergeren.

Was overigens wel echt helemaal niks aan hè.

Comment

Verschrikkelijk, een gemiddelde sprintetappe in de Tour de France brengt meer spanning dan de Amstel Gold Race

Comment

Blijft zonder van die aankomst...

Achtervolging sloeg ook nergens op. Meerdere teams hadden daar koppeltjes en dan geen deftige achtervolging. Gerrans die bv. geen klote deed, tsja.

Comment

Ik neem aan dat ze nu toch wel iets anders gaan bedenken volgend jaar?

Comment

Lijkt me sterk. Dan geven ze gewoon toe dat dit parcours minder is, reken maar dat deze aankomst nog enkele jaren zo blijft.

Comment

Ik neem aan dat ze zelf toch ook gewoon een zo spannend mogelijke koers willen? Juist door een minder parcours is het commercieel toch ook minder aantrekkelijk. Al ben ik wel bang dat je gelijk hebt.

Comment

Wat een verschrikkelijk contrast met vorige week zeg...

Comment

Wat een nitwits. Bob Jungels kreeg een hoop aanmoedigingen vandaag bij de AGR wegens zijn Luxemburgse kampioenstrui, omdat men dacht dat het zijn ploegmaat Niki Terpstra was. Alleen deed die niet eens mee vandaag.

Comment

Gewoon aankomst op de Keutenberg volgend jaar Kan niet vanwege de veiligheid, maar dat zou top zijn.

Comment

Nou, ik ben benieuwd wat Kelderman en Gesink vandaag kunnen. Ik denk dat top 10 er niet eens inzit voor die twee. Eigenlijk zie ik enkel Battaglin wel wat rond spelen, maar die moet zeker knechten voor Kelderman en Gesink. De enige renner van dat team die wel de explosiviteit heeft om de muur hard op te knallen.

Comment

Deze beklimming is met deze bezetting en wedstrijdbeeld (heuvelsprint) veel te zwaar voor iemand als Battaglin.

Comment

Valverde dus voor de vierde keer. Goede timing weer en die Alaphilippe gaat hem nog wel eens winnen, als Valverde stopt natuurlijk

Poels knap vierde, LottoJumbo weer buiten de top 10.

Comment

Ze hebben een nieuwe beklimming toegevoegd aan de finale van LBL, met kasseien. Purito en Gasparotto bij de verkenning van dat nieuwe ding: https://amp.twimg.com/v/21a700bb-436...3-48fca9020c4b

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X