Mededeling

Collapse
No announcement yet.

71e Omloop Het Nieuwsblad [27/2]

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

71e Omloop Het Nieuwsblad [27/2]

Het is weer koers. Snel maar eens topic openen, een poll toevoegen, een profiel en mijn favorieten. Al was Flanders Classics blijkbaar te lui om een profiel op te stellen, dus pik ik dit even van een ander wielerforum.

Favorieten:

***** Alexander Kristoff
    **** Peter Sagan, Tom Boonen
    *** Greg Van Avermaet, Niki Terpstra, Tiesj Benoot
    ** Jurgen Roelandts, Arnaud Démare, Edward Theuns, Stijn Vandenbergh
    * Tony Martin, Martin Elmiger, Philippe Gilbert, Oscar Gatto, Dries Devenyns & Jens Debusschere

Grote vraagtekens: Heinrich Haussler & Sylvain Chavanel
    Mogelijke verrassing: Jasper Stuyven, Sven Erik Bystrom, Luke Rowe, Florian Senechal & Floris De Tier
    13
    Alexander Kristoff
    46,15%
    6
    Niki Terpstra
    0,00%
    0
    Tom Boonen
    0,00%
    0
    Greg van Avermaet
    15,38%
    2
    Peter Sagan
    38,46%
    5
    Jurgen Roelandts
    0,00%
    0
    Andere
    0,00%
    0

Moet dus 71e omloop 27-2 zijn en vergeten een poll toe te voegen. Voeg als voornaamste winnaars iedereen toe met tenminste drie sterren (en optie: andere). Dank je en sorry [MENTION=3933]Bruins[/MENTION];

Comment

Eerste koers voor mij, op wat flitsen na. Gaat het weer nog een rol spelen ?

Comment

Benieuwd naar de jonge gasten weer. Teunissen en Hofland nu nog zonder Sep. Sénechal, een Stuyven en niet te vergeten Benoot natuurlijk. Ga het laatste deel helaas niet kunnen zien want moet vanaf half 5 werken. Morgen na het werk maar even ergens terug kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
          Eerste koers voor mij, op wat flitsen na. Gaat het weer nog een rol spelen ?
          Zelfde hier. Ook nog niet echt gevolgd buiten eens een uitslag. Nee mooi weer, wel wat koud (lagedrukgebied is uiteindelijk veel zuidelijker dan verwacht).

Comment

Poll toegoevorgd en titel goed gezet. Heb er zin in morgen, begint nu eigenlijk pas echt. Lekker hele dag in bed naar het wielrennen liggen kijken

Comment

Bij Wielerflits zeggen de gasten Gilbert en Boonen. Ben er een vrij oppervlakkige kenner van, dus stem zelf op de favoriet.

Comment

Ik heb Ciolek in de prono gezet, gewoon een voorgevoel

Comment

1. Greg Van Avermaet
                  2. Tiesj Benoot
                  3. Sven Erik Bystrom
                  4. Peter Sagan
                  5. Tom Boonen
                  6. Jens Debusschere
                  7. Stijn Vandenbergh
                  8. Jasper Stuyven
                  9. Martin Elmiger
                  10. Luke Rowe

Dit is de mijne.

Comment

Zin in

Peto aub, al vrees ik de sterke Noor.

Comment

2. Greg van Avermaet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathi Bekijk berichten
                        Peto aub, al vrees ik de sterke Noor.
                        Heb hetzelfde. Sagan zou tof zijn, Kristoff is alleen al weer zo sterk.

Comment

Sagan met ongeschoren benen, net als in San Luis.

Comment

Gougeard, House, Morice, Van Melsen, Farazijn, Reus, Van Goethem, Van Zummeren, Dempster, Hofstetter, Jarrier en Dhaene. -> kopgroep. Ben benieuwd hoe ver ze het gaan uithouden en wie de sterkste uit de kopgroep zullen zijn. Gougeard is de enige waarvan ik wist dat die wel iets kan. Dempster ken ik ook wel, en Maxime Farazijn familie van Peter Farazijn.

Comment

live stream

Wind op de kop laatste 25 km hoor ik. Laatste keer was dat zo in 2011 - was vrij gesloten toen met een rare sprint met een valpartij, een gretige haussler en langeveld, het rabofalen (er faalt elk jaar wel een ploeg in ohn) en winst voor Thor door het donker tididid
                              Last edited by Lakigigar; 27 feb 2016, 14:14.

Comment

Ja het is Kai Reus in de ontsnapping, nog een supertalent ooit geweest, maar dan veel tegenslag gehad.

Comment

Wel zin in een mooie koers, hopelijk wordt het goed open getrokken.

Hopen toch op Greg

Comment

Kristoff wellicht niet eens mee in het peloton Die is nooit goed in de omloop (vorig jaar was het ook zo).

Gianni Moscon en Oliver Naesen zijn twee talenten die zich hebben kunnen tonen. Naesen wel al 25 maar een Moscon 21. Kopgroep is Gougeard, Reus, Van Avermaet, Sagan, Benoot en Rowe

Comment

Die man va AG2R is wel een klasbak hoor.

Comment

Klopt, respect ervoor. Gougeard, Rowe, Sagan, Benoot en Van Avermaet -> een van de die winnaar dus. Veel karakter die Fransman. Na een lange vlucht toch op de lange munte meekunnen. Top!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk berichten
                                          Kristoff wellicht niet eens mee in het peloton Die is nooit goed in de omloop (vorig jaar was het ook zo).

Gianni Moscon en Oliver Naesen zijn twee talenten die zich hebben kunnen tonen. Naesen wel al 25 maar een Moscon 21. Kopgroep is Gougeard, Reus, Van Avermaet, Sagan, Benoot en Rowe
                                          Moet dat dan? Voor iemand als Kristoff is dit maar een doodgewone voorbereidingskoers hoor.

Comment

Greg van Avermaet Wat een aanzet.

Comment

Aardige versnelling, Sagan heeft geen kans gehad

Comment

Mooie winnaar. Sagan 2e. Mijn twee favoriete renners van het moment op 1 en 2. Een goeie Benoot gezien, en een sterke Gougeard. Leuke koers maar weinig echte piekmomenten.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                X