Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Hoe het Nederlandse voetbal te redden?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Haha Pino die Peter Bosz en Pieter zijn matties he. Pieter is ook bij hem thuis geweest.

Zag net een interview voorbij komen met Bosz. Waar denk jij dat Pieter Zwart staat over 10 jaar? Werd hem gevraagd. Peter Bosz: bij mij in de staf bij een mooie club. Dat is toch goud man, een zolderkamer catenaccio journalist die belandt bij een club waar die in de technische staf zit van Peter Bosz. Een jongen die 1 jaar in de D heeft gespeeld van de plaatselijke amateurclub. Echt zwaar respect voor onze Pietertje.

Ho, dubbel.

Comment

https://www.vi.nl/pro/overig/topscou...-op-tot-actie/

Ik vind dit soort artikelen waar er wat dieper op ingegaan wordt altijd interessant om te lezen. Hij is wel beetje vol van zichzelf maar daar moet je maar doorheen lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten
        https://www.vi.nl/pro/overig/topscou...-op-tot-actie/

Ik vind dit soort artikelen waar er wat dieper op ingegaan wordt altijd interessant om te lezen. Hij is wel beetje vol van zichzelf maar daar moet je maar doorheen lezen.
        Ik vind dat 'vol van zichzelf' wel meevallen. Hij blijft vooral beschrijven wat hij zelf heeft meegemaakt, zelf heeft gedaan en hoe de Zwitsers en de Oostenrijkers hun talenten opleiden. Ik vind het wel een goed artikel, daar staan best goede ideeŽn in. De Fransen werken ook met van die gecentraliseerde opleidingscentra. Ergens ben ik alleen bang dat zo'n systeem in Nederland niet van de grond komt, omdat clubs bang zijn om er aan mee te doen en de KNVB er niet in wenst te investeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nom de Guerre Bekijk berichten

Ik vind dat 'vol van zichzelf' wel meevallen. Hij blijft vooral beschrijven wat hij zelf heeft meegemaakt, zelf heeft gedaan en hoe de Zwitsers en de Oostenrijkers hun talenten opleiden. Ik vind het wel een goed artikel, daar staan best goede ideeŽn in. De Fransen werken ook met van die gecentraliseerde opleidingscentra. Ergens ben ik alleen bang dat zo'n systeem in Nederland niet van de grond komt, omdat clubs bang zijn om er aan mee te doen en de KNVB er niet in wenst te investeren.
          Ja eens, was vooral in het begin ook maar zodra hij beschrijft is het niet zo. Het belangrijkste wat hij opmerkt vind ik eigenlijk ook wel dat Nederland geen plan heeft maar blijft praten. Dat strookt ook met wat jij zegt. Clubs willen er niet (allemaal) aan meedoen omdat ze hun eigen visies hebben en de KNVB heeft al helemaal geen eigen identiteit en wil meer.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
          X