Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europa League 2017/2018

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Europa League 2017/2018

Nieuw jaar, nieuwe kansen. Donderdag is het de beurt aan de eerste Nederlandse club om de eer hoog te houden. Utrecht gaat het dan in Malta opnemen tegen FC Valletta.

Eventjes kijken, is op Ziggo select te zien. Historische shirts van Utrecht, wel tof. Vooral de kleurencombinatie

Comment

Wat een drama pot tot nu toe zeg

Comment

Inderdaad, ook een helft gekeken. Mooi trouwens dat Galatasaray verloren heeft

Comment

Die Makienok kan ook helemaal niks met zijn voeten he

Comment

Hoop dat de Utrecht spelers en staf zich hiervoor een paar weken geleden een pitch invasion hebt toegestaan en jezelf door het publiek hebt laten surfen. Vond het al behoorlijk beschamend, maar mocht je er gelijk uitgaan al helemaal.
            Last edited by Sophomore; 13 jul 2017, 21:41.

Comment

Vanavond 19.30 terugwedstrijd Utrecht-Valleta in het stadion van RKC. Zal me niks verbazen als ze met een zielige 1-1 uitgeschakeld worden.

Comment

Tjongejonge die Makienok jongens Laten we vooral hopen dat 'ie als targetman gaat fungeren en niet teveel met zijn voeten hoeft te doen
                Last edited by ForzaUtreg; 20 jul 2017, 20:41.

Comment

JA waar komt
                  die gast vandaan? Niet uit de jeugd toch?

hopelijk winnen ze gewoon maar zou typisch nederlands zijn als ze idd 1-1 spelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jj1 Bekijk berichten
                    JA waar komt
                    die gast vandaan? Niet uit de jeugd toch?

hopelijk winnen ze gewoon maar zou typisch nederlands zijn als ze idd 1-1 spelen
                    Palermo dacht ik, was verhuurd aan Preston North End. Komt oorspronkelijk uit Denemarken, was in vroegere FM's altijd wel een groot talent maar dat is er niet aan af te zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten
                      Palermo dacht ik, was verhuurd aan Preston North End. Komt oorspronkelijk uit Denemarken, was in vroegere FM's altijd wel een groot talent maar dat is er niet aan af te zien
                      Haha oke
                      rare wissel dan of nu 2 centrale spitsen ofzo.

Comment

Nou, het lijkt er op dat we ons dit jaar niet voor schut zetten

Comment

Zooooo, Labyadtje

Comment

Prima Europees seizoen van Galatasaray.

Comment

Urby erin brengen voor Braafheid. Nee het is geen interland van NL.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kelvin Bekijk berichten
                                Prima Europees seizoen van Galatasaray.
                                Goed voor Nederlandse voetbal. Turkije kan dit seizoen worden ingehaald op de coefficientenlijst.

Volgende ronde Utrecht - Lech Poznan en PSV - NK Osijek. Denk dat Utrecht het lastig gaat krijgen, PSV moet natuurlijk makkelijk verder kunnen.

Comment

Die voorrondes moeten we* eigenlijk alles winnen, zowel uit als thuis. Ook al tellen deze punten maar voor de helft mee in de kwalificatie, 'gratis' punten tegen mindere tegenstanders. Al schat ik Poznan te hoog in voor Utreg. Al weet ik niet of ik dat baseer op de reputatie van de supporters of de kern.

*Hiermee doel ik op clubs uit Nederland, voor als we directe plaatsing CL terug willen
                                  Last edited by Sophomore; 21 jul 2017, 18:03.

Comment

Lech Poznan zal toch ook geen fantastische ploeg hebben, als Sneijder ook nog voor Utrecht tekent walsen ze er overheen.

Comment

Normaal moet Utrecht kunnen winnen idd, maar verschil is niet heel groot. Osijek is moeilijker dan iedereen denkt, maar daar moet PSV ook overheen.

Comment

Osijek de nummer 4 van KroatiŽ, hou op hoor. Daar hoeven we denk geen hoge pet van op de hebben. Lech Poznan lijkt me ook een prima loting voor Utrecht, maar denk toch een maatje te groot, rekening houdend met dat Utrecht ook maar een middelmatige ploeg is natuurlijk.

Comment

Ja, denk je? Volgens mij maakt Utrecht een prima kans tegen die ploeg.

Comment

Snap niet dat Ajax na een mislukt seizoen zo weinig versterkingen heeft gehaald voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar

Een reserve keeper en supersub, of mis ik wat?

Edit: Had in CL topic gemoeten. Sorry
                                            Last edited by Sophomore; 26 jul 2017, 20:42.

Comment

Sfeertje hoor van die fans van Lech Poznan

Comment

Utrecht tot nu toe wel de betere ploeg, maar creeŽrt eigenlijk geen kansen. Kerk weer slecht zeg, waarom die jongen nog mag spelen is me een raadsel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ForzaUtreg Bekijk berichten
                                                  Sfeertje hoor van die fans van Lech Poznan
                                                  Enige die je hoort op tv.

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
                                                  Utrecht tot nu toe wel de betere ploeg, maar creeŽrt eigenlijk geen kansen. Kerk weer slecht zeg, waarom die jongen nog mag spelen is me een raadsel.
                                                  Die andere nieuwe (Deen geloof ik) kan er al helemaal niks van

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X