Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Feyenoord #26

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Balvaste loper inderdaad.

Comment

Jan de Jong: Tevreden over Gio.
      Last edited by MarcFR; 14 feb 2018, 17:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
        Prima talent hoor en hij komt er wel
        In welke zin 'komt hij er wel'? Zie hem het namelijk niet zo heel ver schoppen. Kuitenbijtertje die verder overal vrij middelmatig in is.
        Dit is mijn club;
        Mijn ideaal;
        Dit is de mooiste club van allemaal.
        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
        Het kan dooien, het kan vriezen;
        We kunnen winnen of verliezen;
        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Ik vind Amraabt qua fysiek wel echt een topper op Eredivisieniveau, nu al. Goeie motoriek ook, loopt makkelijk. Moet vooral beter worden in positiespel en passing vooruit, maar of dat onder Gio gaat lukken..

Comment

Labyad, Strieder en Amrabat is ook wel een complementair middenveld waar alle 3 goed in passen. Nu heb je met Vilhena en El Ahmadi gewoon 0 creativiteit en schiet je er niks mee op om ook nog eens Amrabat erbij neer te zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten
              Labyad, Strieder en Amrabat is ook wel een complementair middenveld waar alle 3 goed in passen. Nu heb je met Vilhena en El Ahmadi gewoon 0 creativiteit en schiet je er niks mee op om ook nog eens Amrabat erbij neer te zetten.

Comment

MrMHB

Je zou inderdaad denken dat het een open deur is, maar aangezien er bij Feyenoord al jaren meer rugby wordt gespeeld dan daadwerkelijk voetbal vraag ik mij dat ten zeerste af. En voor rugby zou Amrabat een prima speler zijn.

Grapje jongens.
                Last edited by cimbomcu; 15 feb 2018, 17:29.

Comment

Houdoe hey, Cimmie!

Comment

Humor

Comment

Cimbomcu, de Soundos van MU.

Morgen waarschijnlijk Diks op linksback. Zou zelf eerder kiezen voor Vilhena links in de zone, aangezien je thuis tegen fucking Heracles speelt... Een soort a-symetrische 343. Lichtpuntje is wel dat Van Persie waarschijnlijk op 10 gaat spelen. Zou fijn zijn als de wisselwerking met Jörgensen goed is en hij weer eens een goaltje kan meepakken.

Comment

https://www.voetbalprimeur.nl/videos...en-elkaar.html

Wat me nog het meest verbaast aan dit nieuws is dat we blijkbaar trainen door de weeks. Dacht aan de wedstrijden van dit jaar te zien dat we daar na vorige zomer mee waren gestopt.
                        Last edited by Beppu; 21 feb 2018, 18:16.

Comment

Voor wie zijn we vanmiddag mannen?

Comment

Feyenoord. PSV of Ajax, ik zie ze liever geen van beiden kampioen worden, maar als ik dan toch moet kiezen zie ik liever Ajax kampioen worden. Pronostiekje, een redelijk zwaarbevochten 2-1.

Comment

Was natuurlijk een geintje naar aanleiding van al die achterlijke filmpjes die in de media verschenen waar ze Feyenoorders die vraag stellen. Vind het altijd zo'n onzin kwestie, alsof Feyenoord Ajax dan kampioen maakt

Comment

Voorlopig kunnen we zelf nog gewoon kampioen worden, dus ik zou niet weten waarom we met de rest bezig zouden moeten zijn.

Comment

Veel plezier en succes zometeen Feyenoord fans! Op een goede wedstrijd met zo'n objectief mogelijke scheidsrechter!

Comment

Amrabat op het middenveld en Toornstra linksbuiten, vrij laffe opstelling weer. Ik verwacht er weinig van vandaag.

Comment

Wat had je dan willen zien? Boetius die 4 jaar geleden al te licht werd bevonden? Nu maar gewoon lekker dom blind gaan lopen rennen en beuken joh. Voetballend win je het toch niet van ze
                                      Last edited by Magikarp; 25 feb 2018, 12:47.

Comment

Ik wil vooral wel weer een keertje vermaakt worden als ik een wedstrijd kijk. Zo’n middenveld met drie lopers doet echt pijn aan m’n ogen. Maargoed het is ook wel weer zo dat er weinig alternatieven zijn qua spelers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten
                                          Veel plezier en succes zometeen Feyenoord fans! Op een goede wedstrijd met zo'n objectief mogelijke scheidsrechter!
                                          Daar zou ik met dit PSV niet zoveel op hopen, Hendrix en Ramselaar zijn dit seizoen al aan best wat kaartjes ontsnapt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten

Daar zou ik met dit PSV niet zoveel op hopen, Hendrix en Ramselaar zijn dit seizoen al aan best wat kaartjes ontsnapt.
                                            Laten we wel wezen PJ, el Ahmadi is hier de kampioen in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten

Laten we wel wezen PJ, el Ahmadi is hier de kampioen in.
                                              Stil nou

Comment

Succes in de Calimerowedstrijd mannen. Ik ben voor jullie.
                                                Last edited by Pino; 25 feb 2018, 13:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                                                  Succes in de Calimerowedstrijd mannen. Ik ben voor jullie.
                                                  Fijn om een keer steun van Roda kant te krijgen.

Wat is dit slecht zeg. Gaat toch helemaal nergens over man.

Comment

Ramselaar en Bergwijn spelen jullie kapot. Man wat speelt Ramselaar briljant. Die Amrabat is al 10 verdronken

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X