Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Feyenoord #26

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Een eventueel kampioenschap gaat echt niet liggen aan Bijlow onder de lat. Dat gaat eerder liggen aan de vervanging van Nico en de opvulling van het middenveld/rechtsback positie.

Hoe kijken mensen tegen Kevin Diks aan? Kopen/nogmaals proberen te huren of verder kijken?

Comment

Van Persie gaat in ieder geval door

Comment

Zojuist bericht gekregen dat ik vrijdagochtend een seizoenskaart kan aanvragen. Nadeel is echter wel dat er minder dan 25 kaarten beschikbaar zijn in het vak dat ik wil (QQ). Planning is namelijk dat ik met 3 anderen (die hebben al jaren seizoenskaart) elke wedstrijd erheen ga, dus is dan beetje jammer als ik ergens anders in het stadion zit

Comment

Gefeliciteerd met jullie 3e prijs dit seizoen

Comment

Mourinho zou het een treble noemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten
              Gefeliciteerd met jullie 3e prijs dit seizoen
              Dacht altijd dat jij ook een Feyenoorder was.

Maar mooi inderdaad, morgen Coolsingel!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten

Dacht altijd dat jij ook een Feyenoorder was.

Maar mooi inderdaad, morgen Coolsingel!!!!
                Haha nee. Geboren Eindhovenaar

Comment

Welke prijs? Yall buggin!

Comment

Grasmatje

Comment

Aha.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten

Haha nee. Geboren Eindhovenaar
                        Kun je ook niets aan doen. We leven met je mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 007mark Bekijk berichten
                          Zojuist bericht gekregen dat ik vrijdagochtend een seizoenskaart kan aanvragen. Nadeel is echter wel dat er minder dan 25 kaarten beschikbaar zijn in het vak dat ik wil (QQ). Planning is namelijk dat ik met 3 anderen (die hebben al jaren seizoenskaart) elke wedstrijd erheen ga, dus is dan beetje jammer als ik ergens anders in het stadion zit
                          Heujj seizoenskaart is aangevraagd en betaald. QQ kon helaas niet meer, maar heb nu gekozen voor Z4. Toch ook meer iets voor mij, lekker staan en veel meer sfeer natuurlijk. Hopen dat het alleen niet te vaak regent huhu. Meer mensen in Z4 trouwens?

Moet overigens wel nog een formulier downloaden, invullen en ondertekend opsturen samen met een kopie van legitimatiebewijs. Wat ouderwets zeg
                          Last edited by 007mark; 18 mei 2018, 09:47.

Comment

Ondertussen bevestigd dat Gustafson naar Utrecht gaat. Transfersom zou zo'n miljoen euro zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
                              Ondertussen bevestigd dat Gustafson naar Utrecht gaat. Transfersom zou zo'n miljoen euro zijn.
                              Ik dacht dat Feyenoord hem liever aan het buitenland wilde verkopen, omdat ze niet aan een concurrent wilde verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten

Ik dacht dat Feyenoord hem liever aan het buitenland wilde verkopen, omdat ze niet aan een concurrent wilde verkopen.
                                Waar heb je dat vandaan?

Comment

Wat een bijzonder originele grap weer, Pino

Comment

Voor circa 1,5 miljoen gekocht en voor 1 miljoen weer verkocht. Prima gehandeld door van Geel

Comment

Enorm zonde. Blijf zeggen dat ik het echt in hem zie zitten.

Comment

Vind het ook wel raar ja. Begon goed, zakte ver terug en toch dit jaar bij Roda laten zien dat die prima kan voetballen. Had hem wel wat zien toevoegen aan dit Feyenoord.

Comment

Besiktas toont interesse in Bilal. Wie brengt hem?

Feyenoord schijnt achter Marvin Spielmann aan te zitten. 22-jarige middenvelder van FC Thun, wat 6e is geworden in de Zwitserse competitie. In 33 wedstrijden heeft hij 13 goals gemaakt en 3 assists gegeven. Wel prima statistieken, ken hem alleen niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten

Waar heb je dat vandaan?
                                            Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
                                            Wat een bijzonder originele grap weer, Pino
                                            https://www.ad.nl/nederlands-voetbal...fson~a9c5be57/

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                            X