Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Eredivisie Topic #23

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Gefeliciteerd PSV-ers hier met het kampioenschap. Genoten ook van de afgang van Ajax vandaag haha. Die 2 rode kaarten maakten het ook nog pijnlijker. Schandalige overtreding ook van Siem achterop de achillespees van Arias. Begint ook een beetje een subtopper te worden he dat clubje uit Amsterdam nu met 4 jaar achter elkaar geen prijzen.

Comment

Ga nou maar weer zitten want wij kunnen het ook weer vergeten voorlopig na die fluke van vorig jaar. Zo een bekertje maakt dat ook niet goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten

Als het andersom was geweest had jij dat zeker niet gedaan? Dat hoort er toch bij die rivaliteit. Maar zeg eens,w at was er dan zo erg aan die supporters van PSV, want dat heb je nog steeds niet benoemd.
        Wat Beppu zegt. Wat er erg was? Dat zeg ik: hun gedrag. Gedragen zich gewoon heel erg eng. Glad. Glibberig. Pedant. Prima dat vrienden me een beetje kutten, maar gasten die ik niet ken hoeven echt niet bijdehand te gaan doen, zou ik andersom ook niet doen nee. Daarnaast is PSV gewoon heel eng en die supportersgroep ook. Echt bizar eng.

Overigens vind ik de pogingen van Soof en Mark dan wel weer leuk. Pertinent onwaar, maar dat zijn nog leuke plagerijtjes. Echter hoef ik niet 10 minuten of 50 appjes lang aan te horen dat PSV kampioen is, dat Ajax er niks van kan, dat we de grootste mongolensupporters van Nederland hebben (een klein groepje doet wel mee om die prijs), dat speler X en X erg eng zijn, dat speler X en X er niks van kunnen en het allermooiste: ze klagen altijd over de scheids en over 'Lucky Ajax', maar dan vandaag niet toe kunnen geven dat Makkelie in het voordeel van PSV floot. Dan kan ik dat nog wel een beetje hebben (want hypocrisie-verhaaltje Beppu), maar die PSVers brengen het op zo'n enge manier, dat het neigt naar extreem calimero-gedrag. Brrr.

Doet natuurlijk verder niks af aan het feit dat PSV terecht kampioen geworden is en dat ze vandaag vele malen beter waren dan Ajax, dikverdiende overwinning. Vond de wissel Luckassen -> Bergwijn wel heel erg laf en de wissel van Zoet was natuurlijk uitermate lachwekkend. Weet ook niet of er nog mensen boos waren omdat Ajax geen erehaag vormde, maar ik mag toch hopen van niet. Vernederender dan dat kan haast niet. Hieronder nog wat felicitaties:

PSV-supporters: gefeliciteerd met het kampioenschap.
        Ajax-supporters: gefeliciteerd met de revolutie die onze club ongetwijfeld te wachten staat, alleen jammer dat we waarschijnlijk veel 'sterspelers' kwijt gaan raken.
        Feyenoord-supporters: gefeliciteerd met het veiligstellen van de vierde plek en succes in de play-offs!

Amen.
        Last edited by JanVertonghen'; 16 apr 2018, 02:17.
        Dit is mijn club;
        Mijn ideaal;
        Dit is de mooiste club van allemaal.
        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
        Het kan dooien, het kan vriezen;
        We kunnen winnen of verliezen;
        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Laat je niet zo kennen joh Jan. Ik kan er nu wel een cliché in gooien dat het maar een spelletje is, maar ik weet dat ik dat zelf ook kut zou vinden op zo'n moment, een beetje relativering echter zou je geen kwaad doen.
          Last edited by Erwin.; 16 apr 2018, 08:06.

Comment

Haha die Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
              Feyenoord-supporters: gefeliciteerd met het veiligstellen van de vierde plek en succes in de play-offs!
              Dat hoeft dus niet, aangezien we in de bekerfinale staan. Mocht AZ die winnen, dan schuift het EL-ticket van plek 3 door naar Feyenoord. En mochten we zelf de beker winnen, dan hoeven er ook geen play-offs gespeeld te worden.

Vond eerlijk gezegd de wissel van Zoet wel mooi. Echt een sterk seizoen gespeeld.

Comment

Ja wat een onzin hé. De vernedering is compleet. Een goede keeper een publiekswissel geven en een loyale 2de keeper paar minuten geven in de kampioenswedstrijd. Nou ja zeg wat een vernedering

Comment

Vond het eerder vernederend dat Erik ten Hag meent bij 3-0 achter met 9 man nog een jochie van 18 in te brengen. Die man heeft echt 0 verstand hoe je met mensen om moet gaan volgens mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten
                    Vond het eerder vernederend dat Erik ten Hag meent bij 3-0 achter met 9 man nog een jochie van 18 in te brengen. Die man heeft echt 0 verstand hoe je met mensen om moet gaan volgens mij
                    Hij weet dat je bij een 3-0 stand best jeugdspelers de kans kan geven. Echter was hij vergeten dat dat meestal bij een 3-0 voorsprong is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten
                      Ja wat een onzin hé. De vernedering is compleet. Een goede keeper een publiekswissel geven en een loyale 2de keeper paar minuten geven in de kampioenswedstrijd. Nou ja zeg wat een vernedering
                      Lezen Cim. Vernederend gaat over die erehaag.

Comment

Misschien moeten we net als die subtopper uit Rotterdam, maar ieder jaar voor de beker gaan.
                        Last edited by Pino; 17 apr 2018, 06:39.

Comment

Win je tenminste nog iets

Comment

Lijkt me overigens sterk dat Roda daar voor in aanmerking zal komen de komende jaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beppu Bekijk berichten
                              Lijkt me overigens sterk dat Roda daar voor in aanmerking zal komen de komende jaren.
                              Die Rus komt vrij hé. Over paar jaar Champions League in Kerkrade.

Comment

De eerste 45 minuten van Heerenveen - ADO kunnen worden toegevoegd aan het behandelplan van insomnia patiënten.
                                Hopen dat de goal de wedstrijd een beetje schwung geeft.
                                Last edited by MetalMichael; 17 apr 2018, 20:59.

Comment

Die Rus komt vrij hé. Over paar jaar Champions League in Kerkrade.
                                  Wil je echt even ophouden hiermee? Helemaal toch niet leuk als je dit in elk topic al 10 keer hebt gezegd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten

Wil je echt even ophouden hiermee? Helemaal toch niet leuk als je dit in elk topic al 10 keer hebt gezegd?
                                    Sinds wanneer zit jij in de staff?

Comment

Sinds wanneer mag je alleen als je in de staf zit iemand verzoeken ergens mee op te houden?

Comment

Ik heb het nu 2x gepost. Poeh poeh. Cim mag z'n herhaaldelijk gezeik op bepaalde spelers of trainers toch ook vaak genoeg posten?

Comment

Ik heb het nu 2x gepost. Poeh poeh. Cim mag z'n herhaaldelijk gezeik op bepaalde spelers of trainers toch ook vaak genoeg posten?
                                          Daag je mij nu uit om het op te zoeken 2 keer zegt die. Ik geef je gewoon een tip, het is niet grappig meer.

Comment

Wat zou dat prachtig zijn als Sparta de voorsprong behoudt tegen NAC zeg. En die Tukkers maar vieren gisteravond . Volgens mij las ik zelfs een quote van Thesker ofzo: "Het voelde alsof we de Champions League hebben gewonnen. En dan had Roda ook nog bijna gewonnen van PSV.

Comment

Zoals de commentator al zei. Op papier boekt Roda het beste resultaat, maar pakt wel de minste punten van de 3
                                              VVV uit en ADO thuis zouden wel zomaar 6 punten kunnen opleveren dan wil ik nog zien of NAC dat red.

Comment

Mooi voor Sparta

Comment

Ondanks dat ik niet zo goed in rekenen ben volgens iemand . Zeg ik hetzelfde als vorige week . Wij zijn veilig en dat zonder zelf te voetballen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
                                                    Ondanks dat ik niet zo goed in rekenen ben volgens iemand . Zeg ik hetzelfde als vorige week . Wij zijn veilig en dat zonder zelf te voetballen
                                                    Rekenmachine gepakt? Je hebt het nu wel goed.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X