Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

AFC Ajax #52

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Hwb Bekijk berichten
    Verhaal is dat ze hem nu al vast willen leggen en dan nog 1-2 jaar verhuren.

Wordt mbt De Ligt nu ook gezegd, dat Ajax wel praat en hoopt een jaar huurbasis af te spreken.
    Lijken mij puur win-win deals voor alle partijen als dat doorgaat. De Ligt en De Jong kunnen zich verder ontwikkelen en komen als meer volwassen spelers bij Barcelona. Plus het feit dat De Ligt Schuurs een beetje kan sturen/helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten

Hebben ze voor de positie van Iniesta niet Coutinho gehaald? En sowieso lijkt De Jong me nog niet echt klaar voor Barca 1, maar hij mag me verrassen...
      Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Vind Coutinho zelf wel een ander type. En denk ook niet dat Frenkie direct voor de basis 11. Maar denk dan voor de eerste 18 gehaald word.

Maar wat Huub zegt als dat waar blijkt dan zou dat erg mooi zijn.
      Las het laatst inderdaad ook over de Ligt. Maar denk dat die zelf gewoon al een stap wil maken direct.

Comment

Kluivert naar Roma voor 18 miljoen euro.

Comment

Die zien we dus over 3, 4 jaar bij Utrecht, Vitesse of ADO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
            Dat denk ik absoluut niet.

Comment

Nee, wordt over 2 jaar verhuurd aan Heerenveen

Comment

Hoop het van harte. Vond het al een vrij naar mannetje (qua persoonlijkheid) en de afgelopen maanden hebben dat beeld enkel versterkt. Kan aardig ballen, maar hij overschat zichzelf gruwelijk en ik denk ook dat hij het daardoor niet gaat redden. Dom pisventje.
                Dit is mijn club;
                Mijn ideaal;
                Dit is de mooiste club van allemaal.
                Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                Het kan dooien, het kan vriezen;
                We kunnen winnen of verliezen;
                Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Als ze maar eens een keer op tijd met goede vervangers komen en niet nadat de Europese voorrondes alweer verloren zijn. Want met alleen een Bandé (volgens mij geen aanwinst) en een Johnson (nog niet goed genoeg) is de linkervleugel matig bezet.

Comment

Bandé wordt alweer lekker afgeschreven voordat-ie ook maar één minuut heeft gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten
                      Bandé wordt alweer lekker afgeschreven voordat-ie ook maar één minuut heeft gemaakt
                      Heb hem een paar keer bij KV Mechelen zien spelen en was niet bepaald onder de indruk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael16 Bekijk berichten

Heb hem een paar keer bij KV Mechelen zien spelen en was niet bepaald onder de indruk
                        Verdient-ie daardoor niet een eerlijke kans om iets te laten zien?

Comment

Wedje doen?

Comment

Past meer in een systeem met 2 spitsen, maar ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst. Tot nu toe ben ik nog niet onder de indruk van de aankopen

Comment

Het is een spits die als linksbuiten gehaald wordt.

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten

Wedje doen?
                              Misschien niet exact die clubs, maar durf wel te wedden dat hij het niet gaat redden bij Roma.

Comment

Het is een spits die als linksbuiten gehaald wordt.

Misschien niet exact die clubs, maar durf wel te wedden dat hij het niet gaat redden bij Roma.
                                Die weddenschap durf ik nog wel aan, mannetje is een ruwe diamant. Die heeft ook wel de wil om te slagen... Die gaat het gewoon redden, waar gaan we om wedden?

Comment

Ik zag vorig jaar alleen de wedstrijden van Ajax tegen PSV en FC Groningen en daarin vond ik hem toch wel zeer dreigend.
                                  Zijn statistieken zijn ook goed. Wat is er precies mis met hem dan? Afgezien van een grote mond waar Sjaak Swart nog een puntje aan kan zuigen.
                                  Last edited by Niels; 13 jun 2018, 14:10.

Comment

Veel te weinig constant spel nog. De vraag is of hij bij Roma de tijd krijgt om daarin te verbeteren.

Comment

Hij kiest nou niet bepaald een land waar ze jeugdspelers een kans geven. En inderdaad niet constant genoeg. Eerst blaten dat hij nog lang niet weg wil bij Ajax en over paar jaar voor zeer veel geld weg willen. En toen ineens met Raiola aan komen en wil meneertje naar een grotere club. Terwijl hij nog niets gepresteerd heeft. Zijn pa had ons ten minste nog de Champions League gewonnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten

Die weddenschap durf ik nog wel aan, mannetje is een ruwe diamant. Die heeft ook wel de wil om te slagen... Die gaat het gewoon redden, waar gaan we om wedden?
                                        Waarom moet er altijd om iets gewed worden? Is het voor jullie niet al een eer om mij te verslaan. Gaat toch niet lukken en ik vind het veel te zielig voor jullie om zo makkelijk geld van jullie af te troggelen.

Comment

Hij kiest nou niet bepaald een land waar ze jeugdspelers een kans geven. En inderdaad niet constant genoeg. Eerst blaten dat hij nog lang niet weg wil bij Ajax en over paar jaar voor zeer veel geld weg willen. En toen ineens met Raiola aan komen en wil meneertje naar een grotere club. Terwijl hij nog niets gepresteerd heeft. Zijn pa had ons ten minste nog de Champions League gewonnen.
                                          Hij heeft toch uitgelegd waarom de zaken veranderd zijn? Zou me niks verbazen als Onana en De Ligt precies zo denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman Bekijk berichten

Hij heeft toch uitgelegd waarom de zaken veranderd zijn
                                            Geloof je dat dan? Dat was toch dikke onzin van hen man. Het kan toch geen toeval zijn dat hij eerst kort weg wil. Maar toen Raiola zijn zaakwaarnemer werd ineens wel en dan k ook met hij ent zo'n lulsmoes. Flikkert toch op man.

Comment

Driekwart van je elftal gaat weg, je (met afstand) beste speler wordt uitgefloten, je hebt op de training niemand meer om van te leren omdat de enige normale buitenspeler is verbannen naar het tweede. Nog allemaal los van de zooi achter de schermen. Why the fuck zou je dan nog blijven?
                                              Last edited by PJHoutman; 13 jun 2018, 22:12.

Comment

Waarom moet er altijd om iets gewed worden? Is het voor jullie niet al een eer om mij te verslaan. Gaat toch niet lukken en ik vind het veel te zielig voor jullie om zo makkelijk geld van jullie af te troggelen.
                                                Geen reden om zo stoer te doen, blauwe vogel.
                                                Last edited by MrMHB; 13 jun 2018, 23:05.

Comment

Driekwart van je elftal gaat weg, je (met afstand) beste speler wordt uitgefloten, je hebt op de training niemand meer om van te leren omdat de enige normale buitenspeler is verbannen naar het tweede. Nog allemaal los van de zooi achter de schermen. Why the fuck zou je dan nog blijven?
                                                  Kluivert, Ziyech en (heel) misschien De Ligt, De Jong (die dan nog verhuurd wordt aan Ajax) en Onana? 'Driekwart'. Gaan echt niet allemaal weg hoor. Dat Ziyech uitgefloten wordt door een klein deel van het publiek is erg naar inderdaad, maar dat komt ook voor een klein deel door hemzelf. Wil ik het gedrag van de supporters niet goedpraten, maar je fluit je beste speler niet vanuit het niks uit. En je laatste reden Lachwekkend. Is een grapje van je toch? Dat je Younes de enige normale buitenspeler noemt ook, hou op hoor. Wat moest Kluivert, een basisspeler met een aardig rendement, nog leren van een wisselspeler die al anderhalf/twee jaar uit vorm is en in die tijd een handvol goede wedstrijden gespeeld heeft? Was/is natuurlijk wel Duits international, maar je kan nou niet zeggen dat het echt een sterspeler is die de jonge gasten wel even uit gaat leggen hoe het spelletje werkt. Daarnaast had die verbanning een reden (waar je over kunt discussiëren of het terecht was) en gaf hij zelf het verkeerde voorbeeld door niet in te willen vallen. Echt een voorbeeldprof inderdaad.

Redenen om te blijven kan ik wel opnoemen hoor: hij is nog lang niet uitgeleerd, komt (nog) te kort voor een club als AS Roma, levert een basissplek bij de beste club van Nederland in voor een plek op de bank bij de nummer drie van Italië (die heel erg weinig kans maken om kampioen te worden daar) en daarnaast lijkt me dat zo'n 'echte Amsterdammer' als hij wel een keer kampioen wilde worden met Ajax. Reden nummer twee en drie zorgen er dan weer voor dat je je kansen op een plek in het Nederlands Elftal verkleind, dus dat is ook nog een reden. Dat het momenteel wat minder stabiel is bij Ajax (incl. trainerswissels) kan een reden zijn om te vertrekken, maar of dat opweegt tegen de redenen om te blijven betwijfel ik. Nee, ik vind het echt een domme transfer van hem, al ben ik er verder niet heel rouwig om. Is niet onvervangbaar en als je zo graag weg wil, moet je lekker gaan. Daaag. En dan over twintig jaar een boek laten schrijven over je domme keuzes en jezelf afvragen hoe ver je had kunnen komen als je nog een paar jaar bij Ajax gebleven was.
                                                  Dit is mijn club;
                                                  Mijn ideaal;
                                                  Dit is de mooiste club van allemaal.
                                                  Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                                                  Het kan dooien, het kan vriezen;
                                                  We kunnen winnen of verliezen;
                                                  Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Driekwart van je elftal gaat weg? Hij is vooralsnog de enige die vertrokken is. Het zal dus eerder zo zijn dat (oa) zijn vertrek reden is voor anderen om ook te vertrekken dan andersom. Met hoe er met trainers omgesprongen werd en welk effect dat op een selectie heeft, had hij misschien een puntje, maar dat wordt een stuk ongeloofwaardiger als je naar een club vertrekt waar ze in de laatste 8 seizoenen 7 verschillende trainers (plus een interim) hebben gehad.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X