Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

PSV Eindhoven #19

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Niels Bekijk berichten

Eens, zo vat ik het ook op hoor. Anders zijn ze de eersten die melden dat hij weer topfit is. Nu blijft het allemaal vaag.

Dat hele verhaal van Romero is wat langs me heen gegaan destijds. Er is 9 mjn voor die gast betaald, want het is / was een megatalent daar ala Lozano / Neres? Werd eerder gehuurd, want geblesseerd en kon dan al hier revalideren en zijn teamgenoten leren kennen?
    Wordt als een groot talent gezien daar. Gekocht voor het komende seizoen. Gehuurd om aan klimaat, speelstijl, medespelers etc. te wennen. Raakte in zijn eerste dagen geblesseerd en is daar nu dus blijkbaar nog steeds niet van hersteld.

Beter doet hij nog wat potjes in de voorbereiding mee en is hij volledig fit als het seizoen begint.
    Last edited by Dysproz; 28 jun 2018, 08:24.

Comment

https://vicesports.nl/breinen-transf...ce=sportstwned

Jordykoppen Ben jij dit?

Comment

Moet wel
        Herken hem iig wel. Altijd fototje maken van het uitvak etc.

Comment

Ja, ik weet nog dat hij die aanstelling kreeg. Was op twitter ook echt een fanboy. Leuk joh.

Romero eerder afgehaakt op de training, net als Zoet en Hendrix btw.

Bommel wordt op vakantie gestuurd door PSV. Ik vroeg me al af of dat wel goed kwam. Goed dat ze dit doen. Wordt sowieso geen optimaal jaar en erg zwaar met deze selectie in de CL. Kan je maar beter je kop dr bij houden.

Comment

Ik vond die presentatie erg amateuristisch voor PSV. Zoiets doe je toch in het stadion, in pak, met de assistenten. Nodig supporters uit, wat ze normaal bij elke scheet doen en mooie lichtshow erbij. Nu is het een praatje van 15 minuten, vergelijkbaar met een voorbeschouwing op RKC uit.

Comment

Zonde wel dat we Romero niet hebben kunnen zien spelen afgelopen seizoen. Heb zeer hoge verwachtingen voor hem, zeker als Vfb Stuttgart, die zelf nog ging voor Romero, je feliciteert met het halen van zo'n speler.

Comment

Ben erg geschrokken van onze wedstrijd gisteren. Zonder verdere versterkingen wordt het nog erg lastig om tweede te worden.

Comment

Beetje voorbarig. Vorig jaar tegen Osjiek was nog veel slechter.

Comment

Je hebt een verdediging die nog maar niet tot paar keer samen heeft gespeeld en een belangrijke middenvelder die je mist tov vorig seizoen en ook een nieuwe trainer. Dan schrik ik niet heel erg van een eerste wedstrijd. Dat het beter moet lijkt me wel duidelijk iig. Ik vond ons wel net iets minder slecht dan Feyenoord voor wat het waard is.

Comment

Maar wat geeft jullie het vertrouwen dat het veel beter gaat worden, wat iig Erwin duidelijk ook nodig vindt? Wil er ook gratis en voor niets in geloven dat Van Bommel ons heel veel beter gaat maken, maar heb daar tot op heden geen enkel signaal voor ontvangen.

Je schrikt je toch ook rot van de interviews van de PSV'ers na de match; alsof ze iets totaal anders hebben gezien.

Ben er iig weer eens bij thuis tegen Qarabag of BATE.
                      Last edited by Sophomore; 6 aug 2018, 15:38.

Comment

Er is ons nog een extra middenvelder beloofd, dus ik hoop dat het er dan ook een is die echt wat toevoegt. Hendrix en Rosario op 1 middenveld kan eigenlijk niet, of Rosario moet echt stappen gaan maken. Verder speelde Lozano maar een half uur mee, ik heb toch de hoop dat hij straks meer kan laten zien in 90 min want het zat hem nu vooral in dat er geen échte aanvallen werden opgezet. We konden Feyenoord wat naar achteren duwen maar meer ook niet. Met Lozano erbij gaat dat hopelijk beter. En ik hoop dat Romero de Jong kan verdrijven uit de spits, dat betekent namelijk dat het én een goede aankoop is en dat we iig wat beters hebben dan de Jong.

Nogmaals het was pas de 1e enigszins serieuze wedstrijd he

Comment

Je kan op basis van 1 wedstrijd toch nooit de conclusie trekken dat het zelfs lastig wordt om tweede te worden?
                          Als er een goede vervanger voor van Ginkel wordt gehaald is de selectie niet minder dan vorig jaar. Het is afwachten hoe van Bommel het gaat doen maar ik heb wel vertrouwen in hem.

Het aantrekken van Sainsbury snap ik totaal niet. Zal best een prima verdediger zijn maar Obispo gaat zich op deze manier nooit tot een basisspeler ontwikkelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysproz Bekijk berichten
                            Het aantrekken van Sainsbury snap ik totaal niet. Zal best een prima verdediger zijn maar Obispo gaat zich op deze manier nooit tot een basisspeler ontwikkelen.
                            Zo werkt PSV toch vrijwel altijd met jeugdspelers?

Comment

Je kan op basis van 1 wedstrijd toch nooit de conclusie trekken dat het zelfs lastig wordt om tweede te worden?
                              Als je de lijn van de Supercup doorzet wel, toch? Daarom hoop ik op veranderingen in de speelwijze en personeel.

Met zeven centrale verdedigers lijkt het logisch om met drie centrale verdedigers te gaan spelen, ook als er één vertrekt. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren (?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten

Als je de lijn van de Supercup doorzet wel, toch? Daarom hoop ik op veranderingen in de speelwijze en personeel.

Met zeven centrale verdedigers lijkt het logisch om met drie centrale verdedigers te gaan spelen, ook als er één vertrekt. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren (?)
                                Uiteraard maar je kan daar nu nog niets over zeggen. Vorig jaar na de wedstrijden tegen Osjiek zou PSV niet eens in de top 3 gaan eindigen. En Feyenoord was zaterdag ook niet echt indrukwekkend.

Lijkt me sterk dat ze met 3 verdedigers gaan spelen. Mijn indruk van de voorbereiding is dat de tactiek van van Bommel aanvallender dan is dan die van Cocu. Wanneer die tactiek goed ingeslepen is en er nog een middenvelder bij komt denk ik dat je gewoon meedoet voor de titel. Ik heb er in ieder geval meer vertrouwen in dan vorig seizoen.

Comment

Is Érick Gutiérrez de enige middenvelder op de wereld die geschikt is voor PSV?

Comment

Ja man

Comment

Als er een goede vervanger voor van Ginkel wordt gehaald is de selectie niet minder dan vorig jaar. Het is afwachten hoe van Bommel het gaat doen maar ik heb wel vertrouwen in hem.

Echt belachelijk inderdaad, slap ook van het management.

Comment

Nog belachelijker is dat Ryan Thomas de opvolger van van Ginkel is

Comment

Wist geen eens dat hij een middenvelder was, maar heeft er toch veel gespeeld bij PEC. Hebben eigenlijk een spelverdeler en box to box type nodig, benieuwd wat voor type hij is. Wat ik van hem heb gezien zou ik eigenlijk zeggen geen van beide.

Dit geeft dan wel wat vertrouwen (Bron: Whoscored)
                                          ​​​​ + Strengths

Defensive contribution Very Strong
                                          Aerial Duels Strong
                                          Holding on to the ball Strong
                                          Passing Strong
                                          Ball interception Strong
                                          Tackling Strong
                                          Blocking the ball Strong
                                          ​​​​​
                                          Last edited by Sophomore; 10 aug 2018, 11:48.

Comment

Spelverdeler. Vind het wel een goede speler, maar benieuwd of die ook een stap hogerop aankan bij PSV.

Comment

Hm heb de passmaps erop nageslagen en hij droeg zeer veel bij aan de scoringsmogelijkheden van PEC vanuit een positie ver van het doel van de tegenstander. Speelde naast Bakker in de rug van Saymak blijkbaar.

Blijkt maar weer dat ik te weinig Eredivisie kijk. Enkel PSV en voor de rest samenvattingen, dus zie spelers als Thomas maar twee keer negentig minuten per seizoen.

Comment

Hebben we Nijland toch te vroeg laten gaan

Comment

Nog belachelijker is dat Ryan Thomas de opvolger van van Ginkel is
                                                  Qua passing zal die niet onderdoen voor van Ginkel. Wel qua doelpunten waarschijnlijk. De kans dat er een gelijkwaardige of betere speler dan van Ginkel zou komen was sowieso heel klein. Nu heb je iemand die nu al leuk mee zou moeten kunnen doen en ook nog verder zou moeten kunnen groeien. Zo belachelijk is het dus niet, of je bent gewoon heel irreëel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten

Qua passing zal die niet onderdoen voor van Ginkel. Wel qua doelpunten waarschijnlijk. De kans dat er een gelijkwaardige of betere speler dan van Ginkel zou komen was sowieso heel klein. Nu heb je iemand die nu al leuk mee zou moeten kunnen doen en ook nog verder zou moeten kunnen groeien. Zo belachelijk is het dus niet, of je bent gewoon heel irreëel.
                                                    Ik vind Thomas geen slechte speler en als hij of Rosario een revelatie blijkt te worden praten we nergens meer over. Maar op het eerste gezicht getuigt dit van weinig ambitie en vind ik het geen waardige vervanger.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X