Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

PSV Eindhoven #19

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

PSV Eindhoven #19

Hier verders.

Oorspronkelijk geplaatst door Markuss
    Zag toevallig op transfermarkt.de deze speler weer eens voorbij komen. Kan alleen z'n beslissende penalty tegen Lyon (?) herinneren.. Wt een clubs heeft deze man daarna gehad zeg, ontiegelijk veel.

http://www.transfermarkt.de/robert/profil/spieler/15094
    Oorspronkelijk geplaatst door PJHoutman
    Die kon er ook echt helemaal niks van
    Oorspronkelijk geplaatst door mathijsloo
    Volgens mij heb ik hem ooit in de beker tegen FC Oss een hele goede wedstrijd zien spelen
    Oorspronkelijk geplaatst door Beppu
    Moreno bij Psv Tv . Wat een fantastische kerel is dat zeg.
    Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore
    Weet nog dat m'n opa helemaal trots met het ED naar me toekwam waar de vorige Rik Elfrink schreef over 'de nieuwe Romario'
    Oorspronkelijk geplaatst door Erwin.
    Helemaal niks is overdreven, scoren kon hij op zich wel. Maar als je verder 50x zo slecht ben als Inzaghi heb je er niet veel aan. Is natuurlijk wel een soort cultheld geworden tegen Lyon dankzij Evert ten Napel

Wat een club

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rensationeel. Bekijk berichten
      Wat een club
      Kampioenuuuuuuuh

Comment

Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom).

Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes.
        Last edited by Sophomore; 13 aug 2016, 14:47.

Comment

Je hebt toch Hendrix verdedigend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
            Speelt daar al een tijdje niet meer toch? Kan er spelen, maar ben er ook geen fan van. En dan nog, dubbele bezetting noodzakelijk. Rigo af en toe aan laten reuken, want gaf gisteren weer een zieke bal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
              Die lijkt zich onder Cocu echt op de 8 positie te moeten richten.

Middenveld Guardado, Hendriks, Propper is prima in de eredivisie, in de CL ben je misschien verdedigend wat kwetsbaar, waardoor ik me wel aansluit bij de mening van Sophomore. Prioriteit is in mijn mening echter een goede linksbuiten.

Comment

Morgen gelijk proberen uit te lopen op Ajax.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten

Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom).

Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes.
                  Ken jij die Kennedy? Ik had er nog nooit van gehoord. Ben sowieso erg benieuwd wie er komt. Als je op de persconferentie een beetje tussen neus en lippen doorleest dan komen er redelijk zeker twee spelers bij. Dus dat moet al in verre fase zijn.

Comment

Heeft toch wel wat wedstrijden gespeeld voor Chelsea die Kennedy, meen veelal op linksback.

Comment

Kennedy? Nee die ken ik niet.

Comment

Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast.

Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie.
                        Last edited by Ilias.; 14 aug 2016, 16:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ilias. Bekijk berichten
                          Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast.

Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie.
                          Ik heb Pereiro ook alleen nog maar achter de Jong zien wandelen

Comment

Hadden we maar 11 Guardado's en Propper's

Comment

Willems en Guardado strooien met lekkere passes

Comment

Willems gaan we nog een jaartje in Eindhoven zien boys. Kan me geen enkele scout bedenken die hem als back gaat aanraden.

Comment

Willems en Loca, wat een debielen zeg

Comment

Locadia deed toch niks, of wel? Kuipers trekt zijn kaart ook wel snel zeg.

Comment

Die zijn nu al zwaar overspannen ja. Echt ongekend dat gedrag.

Comment

Poulsen zit weer niet op de bank he

Comment

Willems kwam in de JC Schaal ook al goed weg met geel toen die Toornstra omver duwde.

Comment

Hij heeft geen geel en kwam nergens mee weg vandaag?

*bij de scheids

Edit: Nu ontsnapt hij wel aan geel bij overtreding op die Iranir

Comment

Bedoel ik ook niet, maar betrokken bij een opstootje.

Comment

Noujah het zal wel; als je het zelf maar snapt Bruinsie

Hendrix nu linksbuiten?

Kuipers en kompanen zijn drama; was hands Luckassen, hoekschop voor AZ. En dat zijn alleen fouten binnen een minuut.
                                                Last edited by Sophomore; 14 aug 2016, 17:24.

Comment

Hmmm matige eerste twee wedstrijden, al stond het verdedigend wel weer erg goed vandaag

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X