Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Transfernieuws #13

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Transfernieuws #13

En weer door

De Nederlader Damjan Djokovic is vertrokken naar Gazélec Ajaccio, uitkomende in Ligue 1. Dat vind ik altijd van die mooie transfers, van die spelers die je helemaal uit het oog bent verloren. Moet je trouwens voor de grap het stadion van Gazélec eens googlen, een gemiddelde vierde klasser heeft hier nog een mooiere accommodatie

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/djokovic-naa...ec-ajaccio.htm

Comment

In de contracten zijn vaak allerlei afspraken opgenomen over doorverkooppercentages, courtages voor makelaars, afspraken met de spelers en dan betalen wij in Nederland ook nog belasting, omdat de transfer van een speler naar het buitenland wordt gezien als een soort ontslagvergoeding. Dat gebeurt nergens anders ter wereld.
      Aldus Gerbrands. Fiscalisten in de zaal die hier meer vanaf weten en waarom deze regel er is?

Comment

[MENTION=2050]Jordy[/MENTION];

Comment

Schaken naar ADO

Bless

Comment

Mondjes snoeren.

Comment

Ik verheug me nu al zijn interview in de winterstop

Comment

Prima aankoop hoor voor ADO. Als Kramer dan toch blijft, heb je hier wel een mooi duo mee.

Comment

Ja en waar laten ze Duplan dan?

Comment

Die komt vast nog wel in het Duplan voor.

Comment

Hihahooo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RanDMC Bekijk berichten
                        Prima aankoop hoor voor ADO. Als Kramer dan toch blijft, heb je hier wel een mooi duo mee.
                        Denk niet dat Kramer gaat blijven hoor, zaakwaarnemer had het in de Telegraaf toch meer over druk bezig zijn met alsnog een stap dan ''contract uitdienen/verlengen''. Familie was ook teleurgesteld en als enthousiast over de reis naar het Midden-Oosten. Denk trouwens dat die transfer alsnog wel doorgaat hoor, beetje druk uitoefenen wat ADO nu vooral doet.

Comment

Benteke echt voor 46 miljoen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Pjotr_ Bekijk berichten
                            Ja en waar laten ze Duplan dan?
                            Rechtshalf wellicht ofzo. Of aanvallend mid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
                              Aldus Gerbrands. Fiscalisten in de zaal die hier meer vanaf weten en waarom deze regel er is?
                              Mooi onderwerp wat ik kan toevoegen aan m'n afstudeeronderzoek , kan je alleen niet echt verder helpen. Misschien heeft het te maken met de verdragen die Nederland heeft afgesloten?
                              Last edited by Elano; 23 jul 2015, 00:57.

Comment

Di Maria naar PSG. United zou serieus bezig zijn met Ronaldo en Llorente heeft contact met Real Madrid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk berichten
                                  Di Maria naar PSG. United zou serieus bezig zijn met Ronaldo en Llorente heeft contact met Real Madrid.
                                  Je presenteert alles als 'done transfers', maar waar heb je die info vandaan? Op een quote over Cillessen in het Ajax-topic reageerde je niet, dus vandaar dat ik het hier even vraag.
                                  Dit is mijn club;
                                  Mijn ideaal;
                                  Dit is de mooiste club van allemaal.
                                  Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                                  Het kan dooien, het kan vriezen;
                                  We kunnen winnen of verliezen;
                                  Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richarđ. Bekijk berichten
                                    Die komt vast nog wel in het Duplan voor.
                                    Gaat ie weer hoor .

Comment

Nu Romeo Castelen nog naar ADO en het is compleet

Comment

Finnbogason naar Olympiakos.

Was ook een enorm succes bij Sociedad die vent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simonsav Bekijk berichten
                                          Finnbogason naar Olympiakos.

Was ook een enorm succes bij Sociedad die vent
                                          Zo zie je maar, de Eredivisie stelt niets voor

Comment

Speelt Olympiakos weer CL? Want dan is het bijna een promotie nog ook.

Comment

17 keer kampioen in de laatste 19 jaar. Dus meestal wel

Comment

Aranguiz wordt nu genoemd voor Chelsea, [MENTION=4486]Montass[/MENTION];

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richarđ. Bekijk berichten
                                                  Aranguiz wordt nu genoemd voor Chelsea, [MENTION=4486]Montass[/MENTION];
                                                  Lijkt mij afschuwelijk als hij daarheen gaat. Zal heus zijn wedstrijden wel spelen hoor, maar ik zie hem liever bij een club als Dortmund of eigenlijk gewoon Valencia.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X