Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Veronica Inside #3

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Heeft Veronica eigenlijk iets van uitzending gemist ofzo? Leuk en aardig dat ze daarheen gaan maar ik kijk 99% van de aflevering later terug ipv live.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barteh Bekijk berichten
      Heeft Veronica eigenlijk iets van uitzending gemist ofzo? Leuk en aardig dat ze daarheen gaan maar ik kijk 99% van de aflevering later terug ipv live.
      Ja, www.kijk.nl

In de categorie: waarom weet ik dit.

Comment

Via de site kon je ook altijd terugkijken, dus dat zal straks ook wel zijn.

Comment

Doe ik ook altijd Barteh Neem het op op mijn mediabox en spoel de reclame door. Als ik niet thuis ben dan via RTL Gemist en dan downloaden via downloadgemist.nl. Scheelt zoveel door die reclame te skippen (en Speler van de Week item, de muziek en andere kut items).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MetalMichael Bekijk berichten

Ja, www.kijk.nl

In de categorie: waarom weet ik dit.
            Dankje, goed om te weten.

Oorspronkelijk geplaatst door Sophomore Bekijk berichten
            Doe ik ook altijd Barteh Neem het op op mijn mediabox en spoel de reclame door. Als ik niet thuis ben dan via RTL Gemist en dan downloaden via downloadgemist.nl. Scheelt zoveel door die reclame te skippen (en Speler van de Week item, de muziek en andere kut items).
            Ik kan sowieso geen RTL 7 ontvangen in Colombia. En 's middags kijken is ook niet leuk.

Maar inderdaad zelfs in Nederland kijk ik 't meestal terug want het scheelt je gewoon 15-20 minuten van je leven.
            Last edited by Barteh; 20 jul 2018, 14:59.

Comment

Ik keek het altijd terug via de app op de televisie van RTL gemist idd. Heb je ook zoiets van Veronica? Op laptop terug kijken vind ik toch minder.

Comment

Waarom zie ik de post van Cimmie hier niet?

Ah toch wel.

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten
                Ik keek het altijd terug via de app op de televisie van RTL gemist idd. Heb je ook zoiets van Veronica? Op laptop terug kijken vind ik toch minder.
                KIJK is ook een app.
                Last edited by Pino; 20 jul 2018, 16:05.

Comment

Is dat inmiddels gratis? Moest hier 2.50 betalen ofzo om het terug te kunnen kijken op tv. Vind terugkijken op de laptop toch fijner, geen last van reclames ook met adblock.

Comment

Volgens mij gewoon gratis al staan er iet veel programma's op.

Comment

''Helaas is uw tv niet geschikt voor de nieuwe KIJK smart tv app'''

Meer mensen last van?

Comment

Je kan ook via Veronica terugkijken. Alleen hij staat er nog niet op.

https://www.veronicatv.nl/programmas/veronica-inside/

EDIT: Hij staat er nu wel op.
                        Last edited by sennid; 11 aug 2018, 09:15.

Comment

Titel van dit topic moet wel gewijzigd worden.
                          Mooi interview van Aad trouwens.

Comment

Out of sync na eerste reclameblok :/ Maar ff gedownload met GemistDownloader zodat ik het met VLC kan afspelen.

Voor de mensen die in het buitenland wonen, je hebt een VPN nodig naar Nederland omdat Kijk daarop checkt.

Comment

Had van mij half uur korter ipv langer gemogen. Ga iig nooit live kijken met reclame er tussen, niet te doen joh.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X