Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Sterfgevallen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Sterfgevallen

Ik vind dit eerlijk gezegt wel een topic waard, maarja who am I?

Voetballer overlijdt na kopduel

BOLSWARD - Een 20-jarige voetballer is zaterdagmiddag in Bolsward overleden na een kopduel tijdens een wedstrijd.

Dat heeft de politie laten weten. De voetballer werd enige minuten na het kopduel onwel. Reanimatie had geen effect.
    RIP

Sterkte aan de familie, het team, en de hele club.
    Last edited by Coldplay; 5 okt 2008, 14:00.

RIP

Sterkte aan de familie, het team, en de hele club.

gezegd is met een d

Comment

Hier was volgens mij al eens soort dergelijk topic, was na het hele gebeuren van Antonio Puerta, zal even voor je zoeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coldplay Bekijk berichten
        Ik vind dit eerlijk gezegt wel een topic waard, maarja who am I?
        Met alle respect voor die overleden voetballer, maar ga je hier nu ook een topic openen voor elke persoon die vandaag onnodig sterft? Want in weze is deze persoon niet meer of minder dan elke andere persoon die jij niet kent en vandaag toch sterft.

Aan diegene die niet akkoord zijn met het vorige, voel jullie vrij om erop te reageren, maar probeer voor 1x om het schelden achterwege te laten

Comment

Dat zeg ik toch niet, ik bedoel toch een algemeen topic .

Comment

Het topic draagt de naam `sterfgevallen` en staat in mu sportwereld dus de bedoeling van coldplay lijkt me dat dit een algemeen topic is/ wordt voor sterfgevallen binnen de sport en niet puur en alleen voor de speler uit t begintopic.

edit: hij was me al voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coldplay Bekijk berichten
              Dat zeg ik toch niet, ik bedoel toch een algemeen topic .
              Je snapt hem blijkbaar niet. Ik zal eventjes herhalen. Waarom moet hier zo'n topic komen? Waarom moeten mensen die de overleden persoon van haar nog pluim kennen 'rippen' voor deze persoon. Dat was mijn punt. Het gaat dus niet over 1 algemeen topic, of over verschillende topics. Maar ik stel mij wel de vraag over het nut van zo'n topic. Want zoals ik zei, in weze verschilt deze voetballer niets met de 1001 doden die vandaag in het verkeer vielen. En daarvoor post je hier toch ook niets?

Vooraleer ik weer gescheld over mij krijg van anderen, ik vind dit ook heel erg voor deze persoon. Sporten zou gezond moeten zijn, en niet je dood betekenen. Maar alles bij elkaar dood die jongen zijn dood me weinig tot niets. Wat me logisch lijkt gezien ik geen band heb gehad met die persoon

Comment

Maar het is wel gewoon voetbalnieuws

verder ben ik het wel met je eens enzo

Comment

ja arie, tuurlijk zijn al die andere doden even of nog erger dan deze dood. Tuurlijk, ik zal hier ook niet echt wakker van liggen, maar misschien sommige mensen hier wel. Laat ze dan gewoon lekker? Als zij dan een topic erover willen openen, laat ze gewoon lekker? Wat wil je bewijzen met jouw post dan, wat is daar het nut van als k vragen mag..?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aka Bekijk berichten
                    ja arie, tuurlijk zijn al die andere doden even of nog erger dan deze dood. Tuurlijk, ik zal hier ook niet echt wakker van liggen, maar misschien sommige mensen hier wel. Laat ze dan gewoon lekker? Als zij dan een topic erover willen openen, laat ze gewoon lekker? Wat wil je bewijzen met jouw post dan, wat is daar het nut van als k vragen mag..?
                    Dus volgens jou zijn mensen gewoon gemaakt om te slikken en te zwijgen? Sorry, maar er zijn mensen die ook kritisch nadenken. Ik stel me wel vaker de vraag waarom mensen op een forum zulke posts plaatsen. Niemand op manutd kent die jongen persoonlijk (En als je hem al persoonlijk kende, dan kom je niet op een forum rouwen lijkt me ). En zoals ik al zei, dit is voor iedereen hier 'gewoon een dode zoals elke andere dode', hoe onrespectvol het ook moge klinken. Maar het lijkt me gewoon de waarheid. Nu, zoals ik ook al aangaf, ik ben bereid te luisteren naar de TS zijn reden om dit te posten. Ik ben er trouwens zeer benieuwd naar

Ik hoop wel dat hij niet aangeeft hiervan wakker te liggen, anders vrees ik dat hij niet echt een leven gaat hebben, met die talloze doden van vandaag En euh, nog een klein opmerkinkje, het is niet dat die 'RIP' enige waarde zal hebben voor familie, vrienden, ... Ik vind het dus gewoon wat nutteloos Maar dat zal weer niet in goede aarde vallen zeker?
                    Last edited by Vdb.; 5 okt 2008, 15:57.

Comment

Nee hoor, ik ben het zelfs met je eens. Alleen is die mening al zo vaak uitgesproken in dergelijke topics, dat ik het eigenlijk energieverspilling vind. Maar ja, dat ben ik. Netjes van jou dat je toch de moeite neemt om er weer op te hameren (bedoel ik niet sarcastisch)

Comment

laat Diablo toch, in elke rip topic begint hij zo te melken

Comment

Ik vind wel dat Diablo gelijk heeft. Dit past beter in vb het "Opmerkelijke feiten van uit de voetbalwereld"-topic. Gewoon kort & bondig er even een woordje over zeggen.

Anders kan je in RCC een topic openen voor elke dode waarover je leest in de krant, die je hoort in je omgeving, die je ziet op de televsie, die liggen op het kerkhof, ... De lijst is oneindig, waarom zouden we er eentje, en dan nog een vrij onbekende, uitpikken?

Ja, het is erg dat hij dood is. Is bij de meeste overlijdens zo, maar er een topic aan wijden hoeft niet voor mij.

Comment

Diablo heeft altijd een beetje zand in z'n kutje dus trek je er toch niks van aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ezra Bekijk berichten
                              Diablo heeft altijd een beetje zand in z'n kutje dus trek je er toch niks van aan
                              Een geluk dat ik naar je geboortedatum keek, of ik had helemaal een mis beeld van jou gehad

Comment

Daarbij had ik weer geluk dat ik naar je nationaliteit keek
                                Last edited by Captain; 5 okt 2008, 16:33.

Comment

Ezra weer in vorm vandaag? Ontopic maar weer.

Ik ben het overigens met Diablo eens.

Comment

En daarom snap ik dus ook al dat idioot gedoe rond Sterchele niet.

Comment

En ik snap niet waarom mensen zo lastig doen over dit topic, zoals Aka al zegt, als iemand het n goed geveol geeft om hier n topic over te openen laat dan lekker. Heb je niks met een overleden voetballer reageer hier dan gewoon niet. Persoonlijk heb ik me best aardig klote gevoeld toen Ferry van Vliet van NAC destijds verongelukte en dit is ook geen topic gewijd aan één speler maar aan elke sporter die evt het leven laat.

Maw, aangezien er blijkbaar best wat users hier zijn die graag op deze manier hun respect betuigen vind ik dit een goed topic. Beter dan voor elke bekende sporter een apart topic openen.

Comment

Hier hadden ze het in het stadion ook al over

Comment

Elke 3 seconden sterft er een kind, niemand die er iets om geeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk berichten
                                            Elke 3 seconden sterft er een kind, niemand die er iets om geeft.
                                            Omdat voetballers en andere sporters nu eenmaal publieke figuren zijn. Maar elk sterfgeval, zij het nu door ziekte - moord - zelfmoord of wat dan ook is een regelrecht drama voor de betrokken familie. Ik ben de laatste twee jaar verschillende geconfronteerd met de dood in de familie en ik kan jullie verzekeren dat het je twee keer doet nadenken over alles

Een raad aan iedereen hier, hoe oud of jong ze ook mogen zijn : geniet van elke dag van het leven want het kan je laatste zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist_nr1 Bekijk berichten
                                              Ik ben de laatste twee jaar verschillende geconfronteerd met de dood in de familie en ik kan jullie verzekeren dat het je twee keer doet nadenken over alles

Een raad aan iedereen hier, hoe oud of jong ze ook mogen zijn : geniet van elke dag van het leven want het kan je laatste zijn.
                                              dat is zeker zo, je gaat heel anders denken, en ik vindt ook: je hebt in het leven niks te verliezen behalve de mensen om je heen

Comment

R.I.P Sjakie Wolfs

Ajacied voor altijd

Rob Witschge bewaart eveneens warme herinneringen aan de op 9 december 1931 geboren Ajacied. ,,Hij was echt onderdeel van de groep”, aldus Witschge. ,,Hij kwam altijd met een grap aanzetten, maar was als materiaalman ook perfectionist. De schoentjes waren altijd pico bello verzorgd, de ballen waren altijd perfect op spanning. Een keer liepen we op het strand en waaide er een bal weg. Hij moest en zou die bal terug krijgen en ging er zo lang achteraan dat hij op een gegeven moment uit het zicht verdween.”

Hij groeide uit tot een clubicoon en was uitermate geliefd bij het publiek. Dat was niet zo heel vreemd, weet Witschge. ,,Iedereen wist dat hij een echte Ajacied was en dat hij alles voor de club overhad.” Wolfs nam in augustus 2003 afscheid van Ajax. Hij was toen dertig jaar actief geweest voor de club.

Ook voorzitter Uri Coronel leerde Wolfs goed kennen. ,,Sjaak was een unieke persoonlijkheid'', vertelt Coronel. ,,Ik heb nog nooit meegemaakt dat een materiaalman zo populair kon zijn als Sjakie was. Vaak waren de toejuichingen voor Sjaak groter dan voor de spelers. En dat komt omdat iedereen aanvoelde dat de rol van Sjakie veel groter was dan het verzorgen van de kleding of het oppompen van ballen alleen. Hij was een wezenlijk onderdeel van het team. En hij werd als zodanig door iedereen, ook door het bestuur, gewaardeerd en bewonderd.''

Wolfs had ook met Jari Litmanen een hechte band. ,,Sjakie was een hard werkende, goede man met een voetbalhart'', typeert Litmanen zijn oude materiaalman en vriend vanuit Finland. ,,Sjakie was een echte Ajacied.''
                                                Hopelijk een mooi afscheid zondag voor deze echte Ajacied, ik drink er iig 1 op u

Comment

Rust zacht, Sjakie...

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X