Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

12e etappe: Bourg-Saint-Maurice Les Arcs Alpe d'Huez (175.5k)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

12e etappe: Bourg-Saint-Maurice Les Arcs Alpe d'Huez (175.5k)

11
    Chris Froome
    9,09%
    1
    Nairo Quintana
    9,09%
    1
    Mikel Landa
    18,18%
    2
    Richie Porte
    0%
    0
    Romain Bardet
    0%
    0
    Adam Yates
    18,18%
    2
    Vincenzo Nibali
    0%
    0
    Rigoberto Uran Uran
    0%
    0
    Egan Arley Bernal
    0%
    0
    Alejandro Valverde "El Imbatido"
    0%
    0
    Arnold Kruijswijk
    27,27%
    3
    Wout Poels
    0%
    0
    Bauke Mollema
    0%
    0
    Tom Dumoulin
    9,09%
    1
    Anders, zeg in topic
    9,09%
    1

The poll is expired.

Zo jammer dat deze etappe niet in het weekend is. Sowieso trouwens bijna alle bergetappes doordeweeks? Ook voor het eerst.

Comment

Arnold Kruijswijk haha, nice.

Comment

De grote favoriet voor deze etappe.

Comment

Zeker, samen met medeGrunninger Mollema de Nederlandse berg op sprinten. Ik zie het helemaal goedkomen.

Comment

Nou kan hier nu wel proberen iets nuttigers over te zeggen. 2 etappes gehad in de Alpen en de kaarten zijn al redelijk geschud.

Roglic gaat morgen het Nederlandse publiek een soort overwinning geven. Zat er vandaag echt wel weer goed bij. Denk alleen dat we moeten wachten tot de laatste klim alvorens er iets gaat gebeuren.
            Last edited by 007mark; 18 jul 2018, 20:59.

Comment

Lekker Arnold

Comment

jammer dat ze bergop niet ook alleen Sky hadden laten rijden. Dat scheelde twee minuten of zo

Comment

Nou Thomas wel overduidelijk sterker dan Froome; wat rijdt die man goed. Respect voor Kruiswijk en ook Tom goed gedaan op het einde; sterk gereden. Nibali gevallen door publiek?

Comment

Heerlijke etappe. Jammer dat Kruiswijk het niet redde.
                    Nibali ook nog heel sterk teruggekomen. Ik ben wel benieuwd wat daar gebeurde en neem aan dat hij dezelfde tijd krijgt.
                    Oh, en Landa > Quintana.

Comment

Prachtige rit zeg. Zwart randje wel dat Nibali nu opgeeft.

Kruijswijk lijkt eindelijk weer op niveau van zijn bijna-Giro zege. Ben benieuwd richting 3e week, want daar is hij normaal erg sterk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysproz Bekijk berichten
                        Heerlijke etappe. Jammer dat Kruiswijk het niet redde.
                        Nibali ook nog heel sterk teruggekomen. Ik ben wel benieuwd wat daar gebeurde en neem aan dat hij dezelfde tijd krijgt.
                        Oh, en Landa > Quintana.
                        Nibali stapt niet meer op de fiets, dus zijn tijd maakt niet uit. Blijkbaar is Nibali door fans gevallen en heeft hij een gebroken wervelbreuk.

Comment

Nee hij is niet door fans gevallen maar tegen een motard gereden

Comment

Excuses je hebt toch gelijk. Zie nu beelden op Twitter voorbij komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 007mark Bekijk berichten
                              Prachtige rit zeg. Zwart randje wel dat Nibali nu opgeeft.

Kruijswijk lijkt eindelijk weer op niveau van zijn bijna-Giro zege. Ben benieuwd richting 3e week, want daar is hij normaal erg sterk.
                              Ik ben bang dat deze inspanning wel meer van hem heeft geist dan van de anderen. Vandaag lekker rustig houden en hopen dat ie morgen goed hersteld is.

Comment

Wat een idioten. Lekker de Tour verpesten. Ik zag er ook n voorbij komen die Froome van zijn fiets wilde duwen.

Comment

Dat ze daar gewoon eens van beneden tot boven nadars zetten. Ongelooflijk dat dat anno 2018 nog niet is gebeurd. Zal wellicht wat tijd en geld kosten, maar de veiligheid van de renners gaat toch boven alles.

Nibali en Bahrain zouden gewoon een serieuze klacht moeten indienen, dit kan niet door de beugel.
                                  Last edited by Mathi; Vandaag, 09:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten

Ik ben bang dat deze inspanning wel meer van hem heeft geist dan van de anderen. Vandaag lekker rustig houden en hopen dat ie morgen goed hersteld is.
                                    Zou ik niet zomaar zeggen. Heeft toch ook eerder aangetoond over een heel goed herstelvermogen te beschikken (misschien wel 1 van de beste van het peloton). Je zag de andere favorieten ook wel echt stuk zitten, dus weet niet of hij hier meer heeft moeten inboeten.

Vandaag zou ik het niet gek vinden als er een kopgroep vooruit blijft, of dat er iemand met een late uitval wint. Toch veel sprinters naar huis, dus minder ploegen die de koers willen controleren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 007mark Bekijk berichten

Zou ik niet zomaar zeggen. Heeft toch ook eerder aangetoond over een heel goed herstelvermogen te beschikken (misschien wel 1 van de beste van het peloton). Je zag de andere favorieten ook wel echt stuk zitten, dus weet niet of hij hier meer heeft moeten inboeten.

Vandaag zou ik het niet gek vinden als er een kopgroep vooruit blijft, of dat er iemand met een late uitval wint. Toch veel sprinters naar huis, dus minder ploegen die de koers willen controleren.
                                      Klopt, echter heeft Froome die ook.
                                      Andere favorieten zaten ook zeker stuk ja, maar Kruijwijks inspanning was veel langer op een hoge intensiviteit. Daarom betwijfel ik of hij straks beter gaat zijn dan de mannen om hem heen ,ik hoop het wel maar ik vrees van niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erwin. Bekijk berichten

Klopt, echter heeft Froome die ook.
                                        Andere favorieten zaten ook zeker stuk ja, maar Kruijwijks inspanning was veel langer op een hoge intensiviteit. Daarom betwijfel ik of hij straks beter gaat zijn dan de mannen om hem heen ,ik hoop het wel maar ik vrees van niet.
                                        Dan denk ik dat we daar beide een andere mening over hebben. Hoop dat hij jou gaat verrassen dan

Comment

Gaat mij wel ver om iedereen op een col te beschrijven als 'idioot', door media en renners (al kan ik het bij de renners wel begrijpen natuurlijk). Daar moet je toch voorzichtiger mee zijn om een hele groep te beschrijven als idioot.

Bovendien mag je volgens analisten en renners ook geen renners uitjouwen. Past natuurlijk niet in de cultuur van het wielrennen, maar om er nou absolute schande van te spreken (of het zelfs hebben over een verbod) gaat mee meer wat ver. Met uitjouwen breng je een renner echt niet ten val, indien je netjes in de berm blijft.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                          X