Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less

Schaatsen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Schaatsen

Elke afstand is nu gewonnen door een Nederlander? Al 10 medailles.

Haha, was weer een succesvol dagje schaatsen inderdaad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten
      Elke afstand is nu gewonnen door een Nederlander? Al 10 medailles.
      Zegt genoeg over de sport.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cairo Bekijk berichten

Ook maar stoppen met al die andere sporten dan?

Comment

Best zorgwekkend eigenlijk, dat Nederlanders 'bescheidenheid' zo weten te overdrijven dat ze elk succesje af willen doen als 'de rest neemt het niet serieus'.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cairo Bekijk berichten

Wat zegt dat dan over schaatsen?

Comment

Gewoon de juiste kennis en begeleiding aanwezig. Klasse.

Comment

Is gewoon ongekend, als je als land steeds maar weer wereldtoppers aflevert. Zegt heel veel over de 'opleiding' die hier is.

Comment

Een Amerikaanse verslaggever zei dat het kwam, omdat in de winter in Amsterdam iedereen zichzelf op de schaats verplaatst omdat de grachten bevroren zijn

Comment

Weer goud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                      Een Amerikaanse verslaggever zei dat het kwam, omdat in de winter in Amsterdam iedereen zichzelf op de schaats verplaatst omdat de grachten bevroren zijn
                      Ik hoorde het ook. Ik zag er ook leuke grappen over op Twitter.

Comment

Wat wel opvallend is aan de winterspelen dat er per onderdeel steeds landen zijn die domineren. Snowboarden USA, schaatsen NL, kunst schaatsen Canada, langlaufen en biatlon Noorwegen, Zweden en Duitsland. Weinig internationale concurrentie maakt het minder spannend. Schaatsen vind ik niet vermakelijk om naar te kijken.

Comment

Had 5Ä ingezet op een quote van 7 bij Ter Mors dus vond het vandaag wel redelijk vermakelijk. Short Track vind ik ook wel leuk om te zien.

Comment

Wat veldrijden in BelgiŽ is, is schaatsen in Nederland. Dat is volgens mij wel bekend. Doet verder niets af aan de prestatie, maar laten we ook niet doen alsof het zo vreselijk bijzonder is.

Comment

Kijk er overigens wel met plezier naar. Vooral genoten van Nuis. Mooi dat het er eindelijk eens uitkwam op zo'n groot podium. Fijn ook dat Verweij heerlijk faalde.

Comment

https://www.ad.nl/olympische-spelen/...xing~ae90a2e5/

We moeten iets te bespreken hebben.

Comment

Kramer
                                  Last edited by JanVertonghen'; 15 feb 2018, 13:54.
                                  Dit is mijn club;
                                  Mijn ideaal;
                                  Dit is de mooiste club van allemaal.
                                  Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                                  Het kan dooien, het kan vriezen;
                                  We kunnen winnen of verliezen;
                                  Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Wtf is er net gebeurd?

Comment

Zo verrassend is het toch niet dat de wereldrecordhouder Olympisch kampioen wordt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pino Bekijk berichten
                                        Zo verrassend is het toch niet dat de wereldrecordhouder Olympisch kampioen wordt?
                                        Vind jij het niet verrassend dat Kramer als zesde geŽindigd is?
                                        Dit is mijn club;
                                        Mijn ideaal;
                                        Dit is de mooiste club van allemaal.
                                        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                                        Het kan dooien, het kan vriezen;
                                        We kunnen winnen of verliezen;
                                        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten

Vind jij het niet verrassend dat Kramer als zesde geŽindigd is?
                                          Daar heb je wel weer gelijk in.

Comment

Dat bedoelde ik inderdaad ook. Ergens verwachtte ik wel dat hij die tijd misschien niet zou halen. 5km was hij bijvoorbeeld ook 3 seconden langzamer dan zijn tijd van vorig jaar op dezelfde baan. Maar een 6e plek en zo'n slechte race zag ik niet aankomen.

Voor Bloemen overigens wel leuk, alleen jammer dat Bergsma een medaille pakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 007mark Bekijk berichten
                                              Dat bedoelde ik inderdaad ook. Ergens verwachtte ik wel dat hij die tijd misschien niet zou halen. 5km was hij bijvoorbeeld ook 3 seconden langzamer dan zijn tijd van vorig jaar op dezelfde baan. Maar een 6e plek en zo'n slechte race zag ik niet aankomen.

Voor Bloemen overigens wel leuk, alleen jammer dat Bergsma een medaille pakt.
                                              ?? Bergsma is zoveel mooiere schaatser en sportman dan Kramer.

Comment

Walgelijk om kramer te beschuldigen van de lek. Wat den vette kneus ben je dan zeg. Focus je lekker op je zilveren plak. Kots ventje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Regis Bekijk berichten

?? Bergsma is zoveel mooiere schaatser en sportman dan Kramer.
                                                  He wat? Nee vind het echt een heel eng ventje, samen met die trainer van hem. Rillert.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X