Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

FIFA 19

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

FIFA 19

Nog maar twee weken en dan komt FIFA alweer uit.

Heb hem zelf op Gamescom al eventjes gespeeld en dat beviel me wel.

Meer mensen die de Ultimate edition hebben gekocht?

Jep, want ik speel vooral FUT. Dus die packs zijn meer dan welkom
    Vanochtend vergeten de demo download aan te zetten. Dus moet vanavond maar na het werk. Iemand die weet hoeveel mb de demo is?
    Demo vaak wel heel anders dan de echte game. Maar altijd wel leuk om even alvast een potje mee te doen.

Comment

Ik twijfel nog welke editie ik ga kopen. Ik speel ook vooral FUT, maar vind het ook altijd wel een leuke uitdaging om het team bij elkaar te spelen ipv te kopen. Ik heb even gezocht, maar kan op internet zo niet vinden hoeveel MB's de demo heeft, heb hem zelf ook niet gedownload.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert Bekijk berichten
        Vanochtend vergeten de demo download aan te zetten. Dus moet vanavond maar na het werk. Iemand die weet hoeveel mb de demo is?
        Demo vaak wel heel anders dan de echte game. Maar altijd wel leuk om even alvast een potje mee te doen.
        Pas om 19h, dacht ik.

Comment

Okay, dan ben ik wel thuis Zet ik em direct aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nasje92 Bekijk berichten
            Ik twijfel nog welke editie ik ga kopen. Ik speel ook vooral FUT, maar vind het ook altijd wel een leuke uitdaging om het team bij elkaar te spelen ipv te kopen. Ik heb even gezocht, maar kan op internet zo niet vinden hoeveel MB's de demo heeft, heb hem zelf ook niet gedownload.
            pakjes moet je ook maar geluk mee hebben natuurlijk, en de 3 dagen early acces haalde mij eerlijk gezegd over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten

pakjes moet je ook maar geluk mee hebben natuurlijk, en de 3 dagen early acces haalde mij eerlijk gezegd over.
              Ja, dat is ook zo. Ik heb geluk dat mijn broer bedrijfsleider is bij de mediamarkt. Mooi een beetje personeelskorting haha. Misschien toch maar de ultimate dan.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X