Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weekend League

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Sanel Bekijk berichten

Meeste mensen die geregeld WL spelen hebben intussen meer dan 1 mil, alsof die coins dan nog wat uit maken.

Dus? Ik deed er vroeger voor FIFA 16 40 op een dag omgerekend, je had nog geen WL dus moest je divisie 1 spelen om coins te maken. Speelde twee seizoenen per dag en vroeger quitte iedereen ook wat sneller. Dat is al 20 potten, en dan nog in de avond profclubs 10 potjes. Kom je makkelijk aan de 30 hoor.
    Ja dat jij dat doet prima, maar een gemiddelde persoon met werk/school familie/vrienden sport etc. komt daar niet zomaar aan. Snap dat ze in de WL niet rekening houden met mensen die per dag 2 potjes kunnen spelen, maar 40 potjes op 2 dagen is natuurlijk belachelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten

Ja dat jij dat doet prima, maar een gemiddelde persoon met werk/school familie/vrienden sport etc. komt daar niet zomaar aan. Snap dat ze in de WL niet rekening houden met mensen die per dag 2 potjes kunnen spelen, maar 40 potjes op 2 dagen is natuurlijk belachelijk.
      Als je nooit veel hebt gespeeld of op dit moment niet veel speelt heb je niets te zoeken in de WL, anders kan je gewoon niet mee met het niveau en mis je bijvoorbeeld ervaring om een wedstrijd te doden dmv vieze trucjes. De meta door hebben en situaties zo vaak mogelijk mee maken zodat je als speler zelf beter word. Het is een competitieve modus hé en niemand verplicht je om mee te doen. Hier laatst ook al begonnen. Veel mensen spelen recreatief, de echte WL speler niet en die speelt de modus ook niet voor zijn plezier maar om te winnen. Sommige hebben wel de neiging om in de laatste net iets te veel door te draven.

Comment

Ja leuk maar het ging niet om je ervaring en trucjes en het niets te zoeken hebben in de WL, het ging om de hoeveelheid potten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sanel Bekijk berichten

Als je nooit veel hebt gespeeld of op dit moment niet veel speelt heb je niets te zoeken in de WL, anders kan je gewoon niet mee met het niveau en mis je bijvoorbeeld ervaring om een wedstrijd te doden dmv vieze trucjes. De meta door hebben en situaties zo vaak mogelijk mee maken zodat je als speler zelf beter word. Het is een competitieve modus hé en niemand verplicht je om mee te doen. Hier laatst ook al begonnen. Veel mensen spelen recreatief, de echte WL speler niet en die speelt de modus ook niet voor zijn plezier maar om te winnen. Sommige hebben wel de neiging om in de laatste net iets te veel door te draven.
          Oh dus WL is alleen voor top 100 spelers? En je kunt alleen goed zijn als je elke dag minimaal 30 potjes speelt? Tuurlijk, voor de top 100 is dat wel bijna nodig, maar het is onzin dat je niets te zoeken hebt als je niet veel speelt. Het is niet voor niets dat je nu best wat e-sporters ziet stoppen met WL.

Comment

Kwaliteitsdiscriminatie..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten

Oh dus WL is alleen voor top 100 spelers? En je kunt alleen goed zijn als je elke dag minimaal 30 potjes speelt? Tuurlijk, voor de top 100 is dat wel bijna nodig, maar het is onzin dat je niets te zoeken hebt als je niet veel speelt. Het is niet voor niets dat je nu best wat e-sporters ziet stoppen met WL.
              Dat zeg ik niet. Je moet wel veel gespeeld hebben wil je presteren in een competitieve modus. WL is geen speeltuin. Ik speel bijv. al sinds FIFA 13 die 41212 die iedereen nu speelt. Soms engine afhankelijk maar ik weet nu wel wat de zwakke plekken zijn van die opstelling en hoe de meeste mensen hem gebruiken. Of hoe je hem moet gebruiken tegen bepaalde type spelers. Van die kleine dingen.

Ja ze stoppen omdat de gameplay dramatisch is, 30 potjes op een dag trek ik nu ook niet maar als ik het echt wil lukt dat wel. Merk ook dat ik door die achterlijke gameplay wat harder die controller vast heb en met name de linkerpook om die spelers naar voren te krijgen omdat dat te traag gaat. resulteert in pijnlijke handen na 5 potten. Is ook geen probleem van die PS4 controller want weet nog dat ik FIFA 15 en FIFA 16 heerlijk vond spelen hierop.

Comment

Ik heb nu 4x op rij weekend league gespeeld.
                Eerste x goud 3, 2e x goud 2, 3de x goud 3, 4e x goud 3 met nog 3 wedstrijden.
                Iemand tips hoe ik meer winsten kan halen?
                Ik heb een paar wedstrijden op youtube gezet. Ik baal er van dat ik nooit hoger dan 21 uit 40 kan krijgen.

Dit is trouwens wel een oud team van mij. Heb mijn team omgegooid. Zie de Ultimate team topic.
                https://www.youtube.com/watch?v=41Hfs7WcfTw&t=146s
                https://www.youtube.com/watch?v=Psbjy2hBkKE&t=976s
                Last edited by keida; 17 nov 2017, 09:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door keida Bekijk berichten
                  Ik heb nu 4x op rij weekend league gespeeld.
                  Eerste x goud 3, 2e x goud 2, 3de x goud 3, 4e x goud 3 met nog 3 wedstrijden.
                  Iemand tips hoe ik meer winsten kan halen?
                  Ik heb een paar wedstrijden op youtube gezet. Ik baal er van dat ik nooit hoger dan 21 uit 40 kan krijgen.

Dit is trouwens wel een oud team van mij. Heb mijn team omgegooid. Zie de Ultimate team topic.
                  https://www.youtube.com/watch?v=41Hfs7WcfTw&t=146s
                  https://www.youtube.com/watch?v=Psbjy2hBkKE&t=976s
                  Heb effe wat geskipt.

Lijn naar de spits is vaak dicht, dat is goed. Verdedigend zit wel goed.Je speelt alleen vrijwel alles gelijk helemaal naar voren: balletje opzij of achteruit af en toe kan geen kwaad. In de omschakeling is directe passing wel goed, maar zij georganiseerd met 4 man achterin staan hoef je niet gelijk de spits in te spelen. Scoor vaak wanneer ik geduld aan de bal houd; spits rond de 16 aanspelen, spelers die er overheen klappen, balletje meegeven of draaien en schieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten

Heb effe wat geskipt.

Lijn naar de spits is vaak dicht, dat is goed. Verdedigend zit wel goed.Je speelt alleen vrijwel alles gelijk helemaal naar voren: balletje opzij of achteruit af en toe kan geen kwaad. In de omschakeling is directe passing wel goed, maar zij georganiseerd met 4 man achterin staan hoef je niet gelijk de spits in te spelen. Scoor vaak wanneer ik geduld aan de bal houd; spits rond de 16 aanspelen, spelers die er overheen klappen, balletje meegeven of draaien en schieten.
                    Bedankt voor de tips!

Comment

Gisteren 3 potjes gespeeld. De eerste op pingels gewonnen, de tweede een 2-0 weggegeven en de derde 4-3 gewonnen ofzo. Gameplay was echt om te janken. Ging echt helemaal nergens over. Passes over metertje afstand konden spelers niet aannemen of verwerken. Toen wijselijk gestopt ondanks dat ik wel won.

Comment

Bakkes12 De gameplay is echt dramaaaaaaaatisch. Ik ga nu 3 uit 10 ongelooflijk.

3-4 achter ben je in de aanval wil je schieten met je speler fluit de scheids af. HOE DAN!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=pA31GpV_QxI

Comment

8-1 momenteel. Veel linksbenige spitsen gebruikt (Griezmann, Dybala, Messi, Son IF), maar Romain Alessandrini IF is gewoon de beste.

Comment

Son IF hier maar lekker verkocht. Was echt niks

Ga zelf 6-1. Kwam tegen zo een oersaaie pestlul die alleen rond tikte en voor zekerheid ging dus kon met geen mogelijkheid de bal afpakken.

Speel zelf nog amper. Had me niet eens gekwalificeerd (vorige 2 WL's niet eens meer dan 5 potjes gespeeld) en heb via die link me toch maar 'ingeschreven'. Heb dan ook maar een soort van funteam gemaakt om wat te proberen ipv de std spelers als Kante, DDG, Martial, Baka.
                            Last edited by Kokkie; Gisteren, 15:05.

Comment

Gameplay was gisteren de hele dag om te janken idd, had nog een poging willen doen tot spelen maar ik trek het echt niet meer. Gestopt op 9-3. Alles is zo inconsistent: de bewegingen, schoten, verdedigende lijn. Is de gameplay soepel dan win ik met gemak omdat dan ook alles lukt, zeker met afmaken. Ik speelde met Bale en CR7 dit weekend. Als de gameplay traag is dan lukt helemaal niets. Is zo apart dat een speler van 1.8 mil moeite heeft om de bal stil te leggen of zelfs struikelt over zn eigen bewegingen, dan kun je net zo goed Martial erin zetten. Mensen geloven het echt niet maar in die trage gameplay maakt het bijna geen reet uit wie je erin hebt staan, enigste wat telt is pace en agility. Ik voel dan geen verschil tussen CR7 en Martial. Allebei even slecht, of even goed, hoe je t ook wil interpreteren.

Comment

Na mijn dramatisch spel van gisteren maar ik gok dat het vooral de servers waren dacht ik van ik ga wat oefenen op een ander account. Daar ga ik nu 8-2 met een 50k team maar ik geloof echt in scripting en wedstrijden die je moet verliezen. Mijn 2de loss voelde ik zo hard aankomen maar kon een achterstand toch nog ombuigen naar een 2-1 voorsprong. Omdat de verbinding al slecht was en alles in mijn nadeel leek dacht ik om de wedstrijd uit te tikken en geen risico meer te nemen. Maar daar was EA weer hoor. Ik heb met Parolo de bal komt mijn Lukaku die ik niet bestuur tegen me aan lopen. Balverlies en counter tegen. Dan denk je ik heb alles al gehad maar nee hoor... hij legt breed ik onderschep en druk niets met Manolas en die trapt hem zomaar in mijn doel. Tja... 2-2 en strafschoppen maar strafschoppen is puur geluk. Of je naar links of rechts duwt dat doet toch zijn eigen wil. Kun je wel echt beter worden in dit spel is de vraag

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                X