Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Fifa Ultimate team 2018 #1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hier voorlopig mijn laatste post, net het spel verwijderd namelijk. Echt verwijderd, dus geen 'oh hij is weer boos dus roept maar dingen'. Ben niet eens boos, ging keihard stuk net. Speelde tegen iemand die er echt geen klote van kon, maar had geen zin om te trollen, dus gewoon zo snel mogelijk afmaken die hap en hopen op een ragequit. Kwam snel 1-0 voor, 60 minuten lang dik gedomineerd, maar die man speelde rustig park the bus en de paar kansen die ik kreeg gingen spontaan mis. Vanaf toen begon het fiasco: opeens rare aannames (echt vijf keer sprong de bal ver weg), minuut 70 maakt hij 1-1. Ik nog gewoon tryharden, vol op de aanval ook. Niet meer gescoord. Minuut 85 zat ik al 'spel gaat zo van die PS4 af, ben er nu helemaal klaar mee'. Minuut 90+4 kreeg hij nog een corner, die ik wegkop tot een meter of 30. Sergio Ramos vangt op, bal stuitert en ik zei hardop 'die zal hij er nog wel in volleyen ook'. You guessed correct: vol in de winkelhaak. FIFA uit en zo snel mogelijk de verwijderknop gezocht en gevonden. Adios amigos. Hoop dat ze allemaal de vinkentering krijgen daar, aangezien ze over twee maandjes gewoon weer 60 van me krijgen voor die troep die ze produceren.
    Last edited by JanVertonghen'; 11 jul 2018, 07:54.
    Dit is mijn club;
    Mijn ideaal;
    Dit is de mooiste club van allemaal.
    Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
    Het kan dooien, het kan vriezen;
    We kunnen winnen of verliezen;
    Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Tja, Ramos is ook wel de laatste die je vrij moet laten staan buiten de zestien. Wat een volley heeft hij..

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
      X