Mededeling

Collapse
1 van de 2 < >

Belangrijke mededeling MU-ers

Het zal niemand ontgaan zijn dat we in korte tijd drie moderators zijn kwijtgeraakt. Waar vroeger deze uittocht werd opgevangen door vers bloed, zal dat tegenwoordig een stuk lastiger gaan. De activiteit is tot een dieptepunt gedaald en ook wij als staf zien dat natuurlijk. Het opstappen van de moderators heeft niets te maken met de huidige staat van MU maar meer met persoonlijke zaken zoals het starten en afronden van opleidingen en werk. Vorig jaar hebben we als staf een laatste poging ondernomen om de daling in activiteit tegen te gaan, maar het is simpelweg een feit dat fora minder interessant worden/zijn. Voor zover ik weet blijven de huidige stafleden voorlopig actief in hun rol. Deze zal echter meer supportive zijn dan actief en initiatief. De animo is simpelweg te schaars voor de moeite die we dan in nieuwe initiatieven en artikelen zouden steken. Daarnaast heeft de huidige staf ook niet meer de tijd die het ooit gehad heeft. In de meer supportive-rol hopen we jullie de komende tijd nog te kunnen ondersteunen op het forum. Ik hoop dat dit voor iedereen even wat opheldering brengt.

Dat gezegd hebbende is er zojuist een vacature geopend. Iemand die interesse heeft zich met het ondersteunen van de staf op MU te bemoeien, kan contact opnemen met mij: https://forum.manutd.nl/forum/manage...licitatie-staf
2 van de 2 < >

.

.
See more
See less

Fifa Ultimate team 2018 #1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse88 Bekijk berichten
    8 van de 11 posities bezet door icons, nog 3 te gaan Kan nog wel leven met untradable Suarez en de gewone Valencia en Bailey.
    Show je team eens? (d)

Comment

8 van de 11 posities bezet door icons, nog 3 te gaan Kan nog wel leven met untradable Suarez en de gewone Valencia en Bailey.
      Holy fuck, welke console? Ik was al blij met mijn prime Hagi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joery Bekijk berichten

Show je team eens? (d)
        Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten

Holy fuck, welke console? :&lt; :&lt; Ik was al blij met mijn prime Hagi
        Ps4

Ingame wissel ik Rijkaard voor Lothar. Doel om iig prime R. Carlos, Jari te halen en Desailly ipv Bailly.

Comment

Hoe kom je aan al die coins dan?

Comment

Dit spel letterlijk een week gespeeld in September en daarna nooit meer aangeraakt. Vandaag 70 in game minuten gespeeld en alweer afgesloten. Wat een drama is dit ook he.

Eerste helft met 3-0 voorkomen zonder een kans tegen te krijgen. Vervolgens in de 1e minuut van de tweede helft een corner goal tegen en vijf minuten later stond het 3-4 voor de tegenstander. Dat is niet nog niet eens het ergst. Dat je totaal geen emotie voelt wanneer je een goal maakt wel. Wat een repetitief zooitje. Constant dezelfde aanvallen uitvoeren, leuk man.
            Last edited by Marc.; 25 jan 2018, 17:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joery Bekijk berichten
              Hoe kom je aan al die coins dan?
              Ronaldinho 94 gepackt en verkocht vorige week. Daarvoor had ik alleen de Rui Costa en Hernandez sbc’s gedaan. Suarez is untradable trouwens. En mag verder dit jaar niet klagen over gepackte spelers uit SB, marquee en overige sbc’s.

Comment

En dan zo een kutmodus spelen. Blij.

Comment

En gewoon online. Maar je moet even commentaar geven. Uiteraard.

Comment

En gewoon online. Maar je moet even commentaar geven. Uiteraard.
                    Div 6 tja

Comment

Comment

Vitesse88 Jaloers op je team man!

Heb zelf sinds begin januari FIFA en had 't geluk om in één van m'n eerste packs 89 Ronaldinho te packen. Heb nu dit, ben aan het sparen voor meer icons. Verander in game van deze formatie naar 433-4 met Costa als CAM. Overweeg nog om met twee spitsen te gaan spelen. Moet nog even kijken hoe ik het dan ga neerzetten. Heb op de bank nog Robben en Dembele van Barca, de rest is leenspeler.

Comment

Mooi teampje man. Marcelo zo'n fijne back, op laten komen en scoren maar.

Vanmorgen sbc petit afgerond, Vidal, Kroos en if van Lazio gepackt dus prima rewards.
                          Last edited by Vitesse88; 26 jan 2018, 14:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten

Div 6 tja
                            Dat je het zelf niet meer speelt snap ik, helemaal prima. Maar waarom commentaar leveren op iemand die er wel plezier aan beleefd?

Hier ook laatst een nieuw team gekocht: Neuer; Valencia, Bailly, Boateng, Alba; Pogba, Casemiro, Vidal; Bale, Suarez, Ronaldo. Casemiro heb ik untradable en wil ik vervangen door TOTY Modric, heb alleen alles nog geïnvesteerd, nog ff geduld hebben dus.
                            Merk wel echt het verschil, doordeweeks heb ik er meestal echt plezier in, maar in de WL kom ik zoveel bullshit tegen. Wordt dan ook zo ontiegelijk boos, verbaasd met dat de buren nog nooit langs zijn geweest.

Comment

Ik speel met dit teampje in mijn favo divisie 3 en af en toe een paar potjes SB na werken. Aanvallende trio is heerlijk vooral Kluivert 86 is sickkk. Speel al hele jaar La Liga team, zit te wachten op de La Liga SBC.

Comment

Speel nu zelf hier mee, Blind is gewoon even uitproberen maar komt wel echt pace te kort. Obiang is wel een beast hoor. Staat opvallend vaak op de juiste plek en is zo sterk. Verder heb ik die Son en Schmeichel untradable Vooral die Son is een baas. Hopen dat Sane een upgrade krijgt in de winter en dan vooral voor die skillmoves want die jongen kan niets met een bal ingame.

Comment

Lekkere teams zeg. Vandaag Lucas OTW en Meité OTW uit die SBC's van wintertransfers. Best chill

Comment

Huhu pack Ronaldinho (ditmaal 91 versie) uit een jumbo goud pakket (Auba sbc) 2e keer Dinho gepackt

Comment

Jouw packluck is echt abnormaal. Ik heb nog steeds niemand van boven de 50K gepackt dit jaar, terwijl ik veel SBC's doe.

Comment

Mag zeker niet klagen. Vanavond nog Alba uit de Cultutene uitwisseling sbc. Ik had merendeel van de spelers in m’n club. Ook Promes sbc afgerond, valt nog weinig te zeggen over hem na 2 potjes maar het begin is goed.

Comment

Als je een dramatisch record hebt wat naar een winstpercentage van 50% gaat (zoals hij dat heeft, tweede jaar fifa op console) word je packluck inderdaad abnormaal ja.

Comment

Ik heb een zelfde winstpercentage, maar ik heb geen packluck hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sanel Bekijk berichten
                                              Als je een dramatisch record hebt wat naar een winstpercentage van 50% gaat (zoals hij dat heeft, tweede jaar fifa op console) word je packluck inderdaad abnormaal ja.
                                              Zit gewoon boven de 50% dus bye bye.

Comment

Ibra uit mijn Chinees pakje

Comment

Isco hier Afgelopen week ook al gepackt. Mooi gebruikrn
                                                  voor sbc Desailly. Larsson gisterenavond binnen gehaald.

Comment

Zit gewoon boven de 50% dus bye bye.
                                                    Allemaal SB idd. Dat telt niet mee.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X