Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Fifa Ultimate team 2018 #1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten

Ik had opzich wel een inventief team (want hij moest aan Salah en Jesus gaan linken) maar ik heb een hekel aan meteen moeten wisselen ingame en Gabbiadini op CM is niet alles. En de hele formatie is gewoon ruk.

Ik speel bouw graag op via de backs (+ strakke crossballen van back naar back), nu dacht ik met de juiste instellingen wel even Elsha en Salah te bereiken via Chiellini en Ogbonna maar die waren amper aanspeelbaar.

http://www.futhead.com/18/squads/2367444/
    Lekker teampje wel hoor

Comment

[QUOTE=Bakkes12;n7684300]

Lekker teampje wel hoor :
      Merendeel is alweer verkocht hoor.. Wil eigenlijk een leuk creatief team om OTW Salah heen maar ben inspiratieloos.

Manman, geen IF Salah. Trieste bende
      Last edited by fm-helden; 3 jan 2018, 15:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten
        Je bent de enige die het nog speelt vriend
        Huhu vrijwel nooit meer eigenlijk.

Comment

Iemand (die dit misschien niet meer speelt) die een handelmethode wil delen? Heb 30k vrij, momenteel even geen playstation in bezit en wil graag wat coins maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pietert Bekijk berichten
            Iemand (die dit misschien niet meer speelt) die een handelmethode wil delen? Heb 30k vrij, momenteel even geen playstation in bezit en wil graag wat coins maken.
            Hoi pietje

Wat ik met dat bedrag zou doen is 82 rated spelers kopen (bieden) voor 750-850 moentjes, zoals Benat, Bender, Bellarabi etc. Grote landen/grote competities. Verkoop ze voor 2k door ze een paar keer te listen. Succes hoor

Comment

Top methode Speel verder nog wel elke dag, vermaak me prima. Nul drang om eens te proberen om een WL te halen. Sparen voor Gullit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk berichten

Hoi pietje

Wat ik met dat bedrag zou doen is 82 rated spelers kopen (bieden) voor 750-850 moentjes, zoals Benat, Bender, Bellarabi etc. Grote landen/grote competities. Verkoop ze voor 2k door ze een paar keer te listen. Succes hoor
                He piet, thx! Zat nu een beetje t zelfde te doen met premier league verdedigers, maar dan maak je wel erg weinig winst per speler. Ga dit eens proberen

Comment

Had weken geleden ge´nvesteerd in de MLS, en die SBC kwam vanavond online. Heb 312 spelers.

Comment

Ik heb er 170k op gepakt Binnenkort 100+ packs openen voor de TOTY en dan kijken wat ik met de centen ga doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvdv Bekijk berichten
                      Ik heb er 170k op gepakt Binnenkort 100+ packs openen voor de TOTY en dan kijken wat ik met de centen ga doen.
                      Ik ben een maand of twee geleden begonnen met inkopen, maar niet afgemaakt. Maar ben nog niet aan het verkopen, iedereen investeert in league SBC's tegenwoordig, dus zullen langzaam stijgen de komende dagen verwacht ik.

Comment

Wat is SBC?

Ik heb sinds kort FIFA 18 en had wel in voorgaande versies FUT gedaan maar je hebt er nu zoveel dingen bijgekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N4z4reno Bekijk berichten
                          Wat is SBC?

Ik heb sinds kort FIFA 18 en had wel in voorgaande versies FUT gedaan maar je hebt er nu zoveel dingen bijgekregen.
                          Wat is SBC?

Squad Builder Challange (Selectie samenstellen uitdaging, staat bij offline.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten

Squad Builder Challange (Selectie samenstellen uitdaging, staat bij offline.
                            Heb jij ervaring met deze spelmodus? Ik snap niet helemaal wat de bedoeling is.

Je moet een team maken en deze telkens inleveren om een pakketje te krijgen?

Comment

Ja, je kunt teams inleveren voor prijzen. Als je dit slim genoeg doet, kan het winst opleveren. Je kunt ook speler als beloning krijgen, die zijn untradable. Dan moet je dus goed afwegen of je ze het geld waard vindt.

Comment

https://www.easports.com/nl/fifa/ult...ing-challenges

Comment

Een vraag voor de meer ervaren FUT'ers. Vorige week had ik Lozano IF (84) en toen hij in het TOTW stond was hij 24k waard. Nu ging die onlangs voor 34k, toen er een nieuwe TOTW was. Is dit een betrouwbare methode om te investeren in 84/85-rated spelers en ze dan te verkopen wanneer er een nieuwe TOTW is? Want heb nu in Perin ge´nvesteerd, omdat ik dacht 85-rated, goede nationaliteit, goede league. Nu verkoopt die al voor 26k (heb hem voor 23k gekocht). Gaat dit nog stijgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. Bekijk berichten
                                    Een vraag voor de meer ervaren FUT'ers. Vorige week had ik Lozano IF (84) en toen hij in het TOTW stond was hij 24k waard. Nu ging die onlangs voor 34k, toen er een nieuwe TOTW was. Is dit een betrouwbare methode om te investeren in 84/85-rated spelers en ze dan te verkopen wanneer er een nieuwe TOTW is? Want heb nu in Perin ge´nvesteerd, omdat ik dacht 85-rated, goede nationaliteit, goede league. Nu verkoopt die al voor 26k (heb hem voor 23k gekocht). Gaat dit nog stijgen?
                                    Dat is helemaal afhankelijk van SBC's etc. Tot een maand geleden was de goedkoopste 85 IF wel 35K. En het is een goede methode, maar echt niet elke speler stijgt, laat staan snel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten

Dat is helemaal afhankelijk van SBC's etc. Tot een maand geleden was de goedkoopste 85 IF wel 35K. En het is een goede methode, maar echt niet elke speler stijgt, laat staan snel.
                                      Oke, bedankt. Hij is nu al naar 28k gestegen, dus met een goede SBC zal ik hem nog wel voor een paar k meer kunnen verkopen.

Comment

In verband met SBC's voor TOTY die volgende week komen (denk ik?), zou ik precies 0 IF's verkopen of op andere wijze van de hand doen op dit moment.
                                        Wellicht ook handig om nu de Morata's, Dzeko's, Strootmannetjes, Burki's, Leno's e.d. op voorraad te hebben (extra bewaren op je transferlijst), zodat je niet achter de feiten en hoge prijzen aan hoeft te lopen volgende week.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vaeb Bekijk berichten
                                          In verband met SBC's voor TOTY die volgende week komen (denk ik?), zou ik precies 0 IF's verkopen of op andere wijze van de hand doen op dit moment.
                                          Wellicht ook handig om nu de Morata's, Dzeko's, Strootmannetjes, Burki's, Leno's e.d. op voorraad te hebben (extra bewaren op je transferlijst), zodat je niet achter de feiten en hoge prijzen aan hoeft te lopen volgende week.
                                          Ik wacht juist tot TOTY om ze voor lage prijzen in te kunnen kopen. Maar loop idd risico dat ik te laat ben.

Comment

Gaan de prijzen nou stijgen of dalen tijdens TOTY. Wil Firmino TOTGS of zn IF halen maar twijfel ivm prijs.

Speel trouwens echt heel weinig FIFA, in jaren niet zo weinig gespeeld.

Comment

Gisteren en vandaag sinds tijden weer eens gespeeld. Aftrap bug zit er nog in zie ik haha, wat een spel.

Slechtste FIFA in jaren.

Comment

Ook maar eens FIFA aangeschaft. Paar SBC'tjes gedaan en in m'n vijfde pack van dit jaar meteen 89 rated Ronaldinho gepackt
                                                Last edited by Vilhena; 14 jan 2018, 15:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFR Bekijk berichten
                                                  Gaan de prijzen nou stijgen of dalen tijdens TOTY. Wil Firmino TOTGS of zn IF halen maar twijfel ivm prijs.

Speel trouwens echt heel weinig FIFA, in jaren niet zo weinig gespeeld.
                                                  Lastig in te schatten, gevoelsmatig zou ik zeggen dat de prijzen voor IF's omlaag, zeker als er een TOTY-versie van zo'n speler komt.
                                                  Indien er SBC's aan gekoppeld worden, gaan prijzen van spelers als Dzeko (84) e.d. juist omhoog omdat zij bruikbaar zijn. Maar heb sowieso het idee dat de prijzen dit jaar anders op en neer golven dan voorheen...

Het is oprecht de minste FIFA ooit trouwens inderdaad. Af en toe kun je beter je controller neerleggen, want je spelers doen toch vaak maar wat FIFA/EA hen gebiedt - zeker in de defensie.

@ Vilhena: Is die tradeable of niet? Wel baas om mee te spelen, maar voor 1,5 miljoen coins kun je ook lekker bouwen zeg, man man.
                                                  Last edited by Vaeb; 14 jan 2018, 23:58.

Comment

Vaeb Tradeable ja. Heb er nu zo'n 20 potjes mee gespeeld, maar gisteren toch verkocht. Heb voor 200k de Rui Costa SBC afgemaakt waar ik al mee bezig was, dus heb alweer een vervanger voor Ronaldinho. Vanavond na de release van TOTY maar eens kijken wat voor team ik kan gaan maken. Heb je nog tips?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X