Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaat jouw Weekend League?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

In welke ronde van de WL krijg je trailers van PES te zien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten

http://www.futhead.com/champions/

Je kan het in-game nergens zien, maar als iemand een abnormaal goed team heeft of echt heel goed speelt zoek ik het vaak wel op.

Vandaag (en waarschijnlijk dit weekend) 2-1 geŽindigd! Hou verder mijn mond wel want anders irriteer ik fm-helden nog, dat moeten we niet hebben op zo'n mooie zaterdagmiddag.

Of toch wel. Wat een kutspel zeg. Won mijn tweede pot met 10-0, elke kans ging erin. Pot daarna krijg ik twee tegengoals nadat ik twee keer de bal afpak en missen Eriksen en Ronaldo meermaals enorm dikke kansen. Je kan natuurlijk kansen missen, maar hoe ze er niet in gingen was weer typisch Achja. Lekker aftellen naar FIFA 18 dan maar, ben benieuwd of ze de negatieve reeks doorzetten (FIFA 11 > FIFA 12 > ... > FIFA 16 > FIFA 17) of dat ze eindelijk een beter spel dan hun voorganger uit weten te brengen. Vrees voor het eerste.
      Verloor deze van 't weekend in de Weekend League op penals. Ben je er ook klaar mee hoor.

Comment

Jajaja goh. Hier niks meer gespeeld na die drie potten. Gelukkig is het ieder weekend prachtig weer dus heb wel wat beters te doen dan dit 'spel'. Al moet ik wel zeggen dat ie vanavond weer aan gaat om die Callejon vrij te spelen
        Dit is mijn club;
        Mijn ideaal;
        Dit is de mooiste club van allemaal.
        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
        Het kan dooien, het kan vriezen;
        We kunnen winnen of verliezen;
        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

In een poging die Callejon te winnen heb ik mij gekwalificeerd voor de weekendleague. Echter ivm een weekend Defqon kan ik niet spelen dit weekend. Blijft de kwalificatie geldig voor de week erop of moet ik mij dan opnieuw kwalificeren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rick. Bekijk berichten
            In een poging die Callejon te winnen heb ik mij gekwalificeerd voor de weekendleague. Echter ivm een weekend Defqon kan ik niet spelen dit weekend. Blijft de kwalificatie geldig voor de week erop of moet ik mij dan opnieuw kwalificeren?
            Je moet je dan opnieuw kwalificeren inderdaad
            Dit is mijn club;
            Mijn ideaal;

Comment

Herhaling van vorige week: 2-1 geŽindigd! Pot verloren doordat ik een penal tegen kreeg nadat ik X drukte en hij opeens een sliding maakte. Slap rollertje, ga de goede hoek in, tikt hij hem precies zo weg dat hij hem in kan schieten Bij rust 3-0 achter, hij had 3 schoten, 3 op goal, 3 goals. Op die penal na geen enkele grote kans. Hier konden 99 Ronaldo (die 2 op 1 loopt) en Son (die 1 op 1 loopt) spontaan niks meer afmaken en zijn Diego Alves pakte de gekste ballen uit de hoek. Ik scoor de 3-1, weer beter, weer kansen, hij komt er in minuut 83 een keer uit: goal. Finesse van 20 meter in de hoek, want ik zou dood in mijn stoel zitten van verbazing als mijn De Gea eens een zieke redding zou maken. 4-1 verloren dus Heb komende dagen nog genoeg tijd, maar hoop echt dat ik dit niet meer ga spelen. Ergens was het wel komisch, maar toch iets meer frustrerend.

Post dit trouwens enkel omdat ik anders iets zoek om te slopen, jullie weer wat te lachen hebben en dat het (als je ongeveer zo bent als ik) beter is om dit spel links te laten liggen met dit weer. Als je iets met een goed script wil aanschouwen, zet dan lekker The Blacklist of Breaking Bad aan, maar niet dit 'spel'.
              Dit is mijn club;
              Mijn ideaal;

Comment

Goed script en The Blacklist in 1 zin. Werk jij toevallig toch echt niet stiekem voor EA?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten
                  Goed script en The Blacklist in 1 zin. Werk jij toevallig toch echt niet stiekem voor EA?
                  Nee maar jij wel volgens mij. Daar beoordelen ze namelijk ook dingen zonder ze gezien te hebben!
                  Dit is mijn club;
                  Mijn ideaal;

Comment

Ik hoorde de e-sporter van AZ zeggen dat volgend weekend de laatste weekendleague zou zijn. Ik dacht dan ga ik maar even spelen nog met die nieuwe patch weet je maar nooit. 4-0 en de gameplay ging iedere pot achter uit. De laatste was genoeg geweest voor vandaag. Spelers liepen niet vooruit, dramatische aannames, passen slecht geregistreerd en een onklopbare Butland. Ook al zet je dat rotspel op 90 druk en 90 agressie staan die daar nog met hun klompen vast in de grond. Pingels met 3-0 gewonnen en toen was het genoeg voor vandaag

Comment

Nee maar jij wel volgens mij. Daar beoordelen ze namelijk ook dingen zonder ze gezien te hebben!
                      En dat zegt iemand die zn oren normaliter voor zn ogen ziet groeien. Nee daar neem ik verstandig maar even niks van aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten

En dat zegt iemand die zn oren normaliter voor zn ogen ziet groeien. Nee daar neem ik verstandig maar even niks van aan.
                        Ah, de opmerking over iemands uiterlijk wordt weer uit de kast gehaald. Die laat ik ook maar even aan me voorbij gaan dan. Lekker ontopic weer.

Heerlijk spelertje dit zeg.
                        Dit is mijn club;
                        Mijn ideaal;

Comment

Ah, de opmerking over iemands uiterlijk wordt weer uit de kast gehaald. Die laat ik ook maar even aan me voorbij gaan dan. Lekker ontopic weer.

Heerlijk spelertje dit zeg.
                          Zal het wel even aan je vriendin vragen.

O wacht die heb je geslagen.

Comment

Ah nvm. Je hebt 2 biertjes op
                            Last edited by JanVertonghen'; 23 jun 2017, 20:26.
                            Dit is mijn club;
                            Mijn ideaal;

Comment

Herhaling van vorige week: 2-1 geŽindigd! Pot verloren doordat ik een penal tegen kreeg nadat ik X drukte en hij opeens een sliding maakte. Slap rollertje, ga de goede hoek in, tikt hij hem precies zo weg dat hij hem in kan schieten Bij rust 3-0 achter, hij had 3 schoten, 3 op goal, 3 goals. Op die penal na geen enkele grote kans. Hier konden 99 Ronaldo (die 2 op 1 loopt) en Son (die 1 op 1 loopt) spontaan niks meer afmaken en zijn Diego Alves pakte de gekste ballen uit de hoek. Ik scoor de 3-1, weer beter, weer kansen, hij komt er in minuut 83 een keer uit: goal. Finesse van 20 meter in de hoek, want ik zou dood in mijn stoel zitten van verbazing als mijn De Gea eens een zieke redding zou maken. 4-1 verloren dus Heb komende dagen nog genoeg tijd, maar hoop echt dat ik dit niet meer ga spelen. Ergens was het wel komisch, maar toch iets meer frustrerend.

Post dit trouwens enkel omdat ik anders iets zoek om te slopen, jullie weer wat te lachen hebben en dat het (als je ongeveer zo bent als ik) beter is om dit spel links te laten liggen met dit weer. Als je iets met een goed script wil aanschouwen, zet dan lekker The Blacklist of Breaking Bad aan, maar niet dit 'spel'.
                              http://www.vincere-ggz.nl/landing-ga...FUQ6GwodP3UCxw

Comment

Je zal me wel weer zitten te jennen maar waarom denk je dat ik nog maar 3 potjes speel i.p.v. 40 elk weekend
                                Dit is mijn club;
                                Mijn ideaal;

Comment

Omdat deze game verneukt is LOL

what else
                                  Last edited by Sanel; 23 jun 2017, 21:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sanel Bekijk berichten
                                    Omdat deze game verneukt is LOL

what else
                                    En toch zetten we hem vaak weer aan. Jij, ik en weet ik veel hoeveel andere gekken.
                                    Dit is mijn club;
                                    Mijn ideaal;

Comment

En toch zetten we hem vaak weer aan. Jij, ik en weet ik veel hoeveel andere gekken.
                                      Ik heb hem de laatste maanden niet aangezet voor mn eigen plezier hoor, die is gek. krijg allemaal verzoeken om die DKT voor mensen te gaan doen en als t kan ook nog paar WL potten. Ik heb daar geen tijd en goesting voor gek.

Comment

Ik heb hem de laatste maanden niet aangezet voor mn eigen plezier hoor, die is gek. krijg allemaal verzoeken om die DKT voor mensen te gaan doen en als t kan ook nog paar WL potten. Ik heb daar geen tijd en goesting voor gek.
                                        O dus je bent ernstig verslaafd? Want je zet hem dus niet aan voor je plezier maar speelt omdat het 'moet'.

Comment

Wat Kokkie zegt. Zag je niet heel lang geleden nog zeggen dat je hem nog weleens aangooit voor clubs enzo. Potjes voor andere mensen heb je ook nog gespeeld. Dan ben je of verslaafd, of je bezwijkt onder groepsdruk.

Ben verder ook wel verslaafd ja. Tot een aantal weken terug zwaar, nu nog maar licht. Speelde toen 50 potten FUT en nog wat potjes clubs per week, nu in totaal nog maar 5-10 potjes per week. Hoop binnenkort 0
                                          Dit is mijn club;
                                          Mijn ideaal;

Comment

Ik ben ook wel verslaafd, maar dat heb ik sowieso met alles wat ik leuk vind eigenlijk, als ik iets doe, doe ik het ook gelijk full-time zegmaar. Is misschien ook een beetje een autistisch trekje van me. En dan met FIFA valt het qua potjes nog redelijk mee, maar hoeveel ik wel niet op m'n de web app enzo zit is niet gezond eigenlijk.

Comment

Nee joh. Gewoon goede daad, vind t wel sneu als matties van me constant FUT spelen maar beetje coins willen genereren dmv WL maar zich niet kunnen kwalificeren. Clubs paar dagen goede run gehad maar dat werd ook minder, hoe hoger je komt hoe standaard die teams altijd zijn. Min. 4 man en allemaal van die cancer speelstijlen.

Comment

Ging 14-0. Toen kwam ik drie top-100-spelers tegen. Dus nu 14-3.

Dan kom je tegen spelers zoals Ronaldo 99, Messi 98 & Suarez 98. Niet te doen. Al helemaal niet in de handen van een goede speler.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
                                                  Ik ben ook wel verslaafd, maar dat heb ik sowieso met alles wat ik leuk vind eigenlijk, als ik iets doe, doe ik het ook gelijk full-time zegmaar. Is misschien ook een beetje een autistisch trekje van me. En dan met FIFA valt het qua potjes nog redelijk mee, maar hoeveel ik wel niet op m'n de web app enzo zit is niet gezond eigenlijk.
                                                  Zo werkt die hele industrie toch ook? Ik ben alweer prestige 11 met call of duty, terwijl ik toch echt een full time baan heb, 3 kids en een vrouw

Comment

36 winsten gehaald lange tijd ongeslagen gebleven tot aan de 23ste overwinning. Spijtig van 2 verlies wedstrijden maar dat hoort er bij. Nu donderdag 2 van die Tots pakjes in ontvangst nemen :
                                                    Last edited by Lensherr; 26 jun 2017, 11:59.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X