Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

[PS4] Profclubs

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Als er één iets is waar ik in mijn hele leven het meest in suck, moet het toch wel dit zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
      Haha snap ik. Maar heb amper tijd, dus wanneer ik tijd heb vind ik het wel leuk om met hen te spelen (+ stiekem de stats). Oh en met mijn kwaliteit ben ik bang dat ik niet meer geaccepteerd wordt daar als ik eenmaal weg ben huhu

Comment

Zijn er mensen die wel eens competitief profclubs spelen? Ik krijg waarschijnlijk bij Esports11 een eigen team dus ben opzoek naar spelers. Wedstrijddagen zijn woensdag en vrijdag . Bij interesse Pm

Comment

Net te horen gekregen dat ik esports 11 NEC mag gaan managen. Hiermee spelen we dus in de Esports 11 Jupiler league ,en het doel gaat dus zijn om gelijk te promoveren. Wedstrijden zijn op woensdag en vrijdag om 9 uur en half 10, 4 wedstrijden per week dus. Hoop dat er mensen geïnteresseerd zijn en dat we een soort MU proclub krijgen.

Comment

Zijn er mensen die morgen avond toevallig zin hebben om mee te spelen in een online toernooi? fm-helden speelt ook mee .
            we zijn opzoek naar 2 man die op Cm kunnen spelen , 1 LA en 1 CV.

Comment

Leuk idee, jammer dat ik op die dagen/avonden niet kan en dat ik nog liever mijn ogen uit mijn kop snijd en ze opeet dan dat ik dit spel wekelijks weer verplicht op ga starten. Ofja, spel. Simulatie is het meer.
              Dit is mijn club;
              Mijn ideaal;
              Dit is de mooiste club van allemaal.
              Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
              Het kan dooien, het kan vriezen;
              We kunnen winnen of verliezen;
              Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Speel op dit moment op xBox One, zit in een top 50 club, FC Conspiracy.

Comment

Leuk idee, jammer dat ik op die dagen/avonden niet kan en dat ik nog liever mijn ogen uit mijn kop snijd en ze opeet dan dat ik dit spel wekelijks weer verplicht op ga starten. Ofja, spel. Simulatie is het meer.
                  Heftig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten

Heftig...
                    Moet je nagaan. Heb serieus nog nooit zoveel mensen vroegtijdig met FIFA zien stoppen als dit jaar. Komt deels door andere games (Fortnite bijvoorbeeld), maar ook doordat het spel gewoon weer slechter is dan zijn voorgangers. Hoor het echt van iedereen, dus dat is niet alleen mijn ervaring. Was zelf ook volledig gestopt, alleen die WK-mode was erg aantrekkelijk. Echter heb ik het daar ook wel mee gezien, heb echt onmogelijk weinig packluck en speel elke pot tegen de ziekste teams. Heeft ook totaal geen zin meer. Clubs is dan de enige mode die nog een beetje leuk is, dan kan je er met een paar gasten een beetje om lachen, maar dat speel ik eigenlijk ook nooit meer, al zeker niet verplicht en op vaste dagen. Misschien volgend jaar, al denk ik zomaar dat ik rond juni deze post kan kopiëren.
                    Dit is mijn club;
                    Mijn ideaal;

Comment

Moet je nagaan. Heb serieus nog nooit zoveel mensen vroegtijdig met FIFA zien stoppen als dit jaar. Komt deels door andere games (Fortnite bijvoorbeeld), maar ook doordat het spel gewoon weer slechter is dan zijn voorgangers. Hoor het echt van iedereen, dus dat is niet alleen mijn ervaring. Was zelf ook volledig gestopt, alleen die WK-mode was erg aantrekkelijk. Echter heb ik het daar ook wel mee gezien, heb echt onmogelijk weinig packluck en speel elke pot tegen de ziekste teams. Heeft ook totaal geen zin meer. Clubs is dan de enige mode die nog een beetje leuk is, dan kan je er met een paar gasten een beetje om lachen, maar dat speel ik eigenlijk ook nooit meer, al zeker niet verplicht en op vaste dagen. Misschien volgend jaar, al denk ik zomaar dat ik rond juni deze post kan kopiëren.
                      Haha ja het is natuurlijk ook een verschil als je het competatiever speelt. Ik heb me er prima mee vermaakt ondanks de bugs en rare dingen. Speel het dan ook een stuk recreatiever dan jij denk ik zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten

Haha ja het is natuurlijk ook een verschil als je het competatiever speelt. Ik heb me er prima mee vermaakt ondanks de bugs en rare dingen. Speel het dan ook een stuk recreatiever dan jij denk ik zo.
                        Ik vraag me oprecht af hoe je dit spel recreatief kan spelen. Er zitten zeker leuke potjes bij (de potjes waar het echt op skill aan komt), maar ben ik de enige hier die zich dusdanig ergert aan die potjes (denk ongeveer 20-25% van de potjes?) waar je gewoon tegen een script of weet ik veel wat zit te spelen? Zuivere koffie is het niet hoor. Kan ook best input delay zijn ofzo, maar dan is de gameplay in ieder geval echt niet om aan te zien. Verlang soms echt terug naar de tijden van FIFA 11 en 12 enzo, toen heb ik echt ongekend veel plezier uit FIFA gehaald. Sinds een aantal versies (met name de afgelopen twee jaar) is dat helaas ver achteruit gegaan. Zelfde met COD. Ligt ook aan mezelf natuurlijk, maar toch ook deels aan de community, de gameplay en het steeds meer bekende fenomeen 'pay-to-win'. Vind het overigens niet meteen een negatief iets, zit daardoor steeds minder achter die PS4 en wie weet gaat het dan toch nog wat worden met me. Enige nadeel is wel dat ik nu elk weekend veel te veel geld kwijt ben, maar alles is beter dan die zieke grind voor 40 potjes
                        Dit is mijn club;
                        Mijn ideaal;

Comment

Ik vraag me oprecht af hoe je dit spel recreatief kan spelen. Er zitten zeker leuke potjes bij (de potjes waar het echt op skill aan komt), maar ben ik de enige hier die zich dusdanig ergert aan die potjes (denk ongeveer 20-25% van de potjes?) waar je gewoon tegen een script of weet ik veel wat zit te spelen? Zuivere koffie is het niet hoor. Kan ook best input delay zijn ofzo, maar dan is de gameplay in ieder geval echt niet om aan te zien. Verlang soms echt terug naar de tijden van FIFA 11 en 12 enzo, toen heb ik echt ongekend veel plezier uit FIFA gehaald. Sinds een aantal versies (met name de afgelopen twee jaar) is dat helaas ver achteruit gegaan. Zelfde met COD. Ligt ook aan mezelf natuurlijk, maar toch ook deels aan de community, de gameplay en het steeds meer bekende fenomeen 'pay-to-win'. Vind het overigens niet meteen een negatief iets, zit daardoor steeds minder achter die PS4 en wie weet gaat het dan toch nog wat worden met me. Enige nadeel is wel dat ik nu elk weekend veel te veel geld kwijt ben, maar alles is beter dan die zieke grind voor 40 potjes
                          Dit komt puur door de weekend league waar het nu meer en meer opeens om presteren gaat. In de tijd van TOTS heb ik ook enkele WL's gespeeld maar ik weet van mezelf dat ik die 40 potten toch niet aan kan tikken. Dus ik stopte iedere keer wanneer ik verloor en dan ging ik wat anders doen.
                          Last edited by fm-helden; 22 jun 2018, 07:56.

Comment

Voor de WL werd het ook met het jaar slechter en slechter. Heb FIFA 12 en 13 hele dagen lang (bijna letterlijk) gespeeld, vooral clubs. Moet er nu niet aan denken om langer dan een uur clubs te spelen, en dat is dan nog de leukste modus van het spel. Zelfs dat is tegenwoordig gewoon kut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Magikarp Bekijk berichten
                              Voor de WL werd het ook met het jaar slechter en slechter. Heb FIFA 12 en 13 hele dagen lang (bijna letterlijk) gespeeld, vooral clubs. Moet er nu niet aan denken om langer dan een uur clubs te spelen, en dat is dan nog de leukste modus van het spel. Zelfs dat is tegenwoordig gewoon kut.
                              Wellicht heeft dat meer te maken met het feit dat wij ouder worden dan dat FIFA kutter wordt.

Comment

Nee hoor. Was een vrij solide FIFA-speler (al zeg ik het zelf) en de jaren ervoor waren we echt goed met clubs, dit jaar was die mode echt niet te doen. Die ANYs joh Zo slecht zijn ze nog nooit geweest, bij lange na niet zelfs. Profs voelden ook niet zo lekker aan als de vorige versies, al komt dat ook door de gameplay. FIFA wordt echt wel kutter hoor, geloof mij maar. FUT wordt meer en meer pay-to-win (of elk weekend 40 potten grinden), clubs wordt niks aan verdiend en daar wordt dus ook weinig tijd in gestoken, en de gameplay zou zogenaamd elk jaar realistischer en beter moeten worden, maar het zit elk jaar vol met bugs/glitches/andere fouten en dan is er nog het script/input delay/weet ik veel wat. Kan best zijn dat we dat beter gaan zien naarmate we ouder worden, maar het is niet zo dat ik nu anders naar FIFA kijk dan 5 jaar geleden. Wil nog altijd graag gamen en het liefst FIFA, maar waar dat toen wel mogelijk was, is het dat nu helaas niet meer.
                                Dit is mijn club;
                                Mijn ideaal;

Comment

Ik vraag me oprecht af hoe je dit spel recreatief kan spelen.
                                  Door niet alles zo fucking serieus te nemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E2E Bekijk berichten

Door niet alles zo fucking serieus te nemen
                                    Hey nummertje 233. Gelieve achteraan in de rij aan te sluiten.

Dit is mijn club;
                                    Mijn ideaal;

Comment

Zit ook een verschil in dingen serieus nemen en jezelf respecteren als consument en speler van videogames

Comment

Titel divisie 1 gister

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E2E Bekijk berichten
                                          Titel divisie 1 gister
                                          met mooi voetbal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk berichten

met mooi voetbal
                                            brrrr 'mooi voetbal', is voor iedereen anders joh, sommige mensen genieten net zo erg van West Ham - Aston Villa, optyfen met dat 'mooie voetbal' joh, Guardiola en Sarri enge mensen.

Comment

Doen mensen dit nog wel eens samen? Wil ook wel een keer meedoen. Kom maar vanavond!!!!

Comment

Nee dankje
                                                Dit is mijn club;
                                                Mijn ideaal;

Comment

Verwarrend man die avatars, zeker als jullie gemeen tegen elkaar gaan doen.

Comment

Zijn er mensen die vanavond of morgen even clubs willen doen? Op de PS4 iig.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X