Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Fortnite

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

BIEM. Eerste win te pakken, in duo. Volgens mij ik 3 kills en reanimatie iets van 5. Ik pakte echt een paar zieke snupes, ik stond elke keer op uitkijk en schoot ze van afstand neer terwijl teammate pushde. Kwam tot 2v2, hij sniped 1tje bijna dead die hem daarna knocked, ik spring erin raak hem knocked met een pump en schiet 1 burst met een blauwe burst op zijn teammaat vanaf 5 meter ofzo. Victory rolaye. Wat aan adrenaline.

Comment

Ayoub heeft reclame gemaakt. Wat voor spel is het, met welk spel te vergelijken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten
        Ayoub heeft reclame gemaakt. Wat voor spel is het, met welk spel te vergelijken?
        PUBG. Er vliegt een bus over een eiland waar 100 man in zitten zonder wapens, je springt er uit wanneer je wilt en op het eiland liggen random wapens en armors geplaatst. De gene die als enige overblijft wint. Zou op youtube ff wat filmpjes kijken van streamers, daarnaast is het ook gratis dus zou het gewoon even downloaden.
        Last edited by Chris.tiaan; 12 mrt 2018, 14:30.

Comment

Aight, thanks. Zie dat het ook op PS4 te verkrijgen is.

Comment

C4 deze donderdag Ben benieuwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimbomcu Bekijk berichten
              Aight, thanks. Zie dat het ook op PS4 te verkrijgen is.
              Meeste mensen hier spelen op ps4. Kan je in squad met Magikarp, Kokkie en JV. Leer je van de beste! Hoewel Keida nog beter is

Comment

Gister 2e win gepakt in squads. Super saai potje wel zeg. Volgens mij hadden we samen 3 kills. Kwamen gewoon niemand tegen tot 3 squads over waren en ze elkaar afmaakten. Pompte 1 van ons er 1 snipe kogel in en klaar was kees.

Comment

Haha. Ik ben fan van solo maar vind het niet erg om ook wel eens met andere te spelen. Ben totaal geen fan van duo. Heb nu 121 solo, 38 duo en 114 squad wins.

Comment

Speel dit ook sinds kort op de PS4. Opzich wel lachen maar moet er nog erg inkomen qua schieten en bouwen. Wel een kwestie van al doende leert men. Als er binnenkort eens een MU squad wordt gespeeld hou ik me aanbevolen, verwacht echter niet veel van me

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten

Meeste mensen hier spelen op ps4. Kan je in squad met Magikarp, Kokkie en JV. Leer je van de beste! Hoewel Keida nog beter is
                      hmm staan 2 onwaarheden in.

Denk nu bijna 300+ wins waarvan 230 in Duo’s Is ook het enige wat we echt spelen eigenlijk. Daar inmiddles top 2 van Nederland en top 200 van de wereld. We hadden echt een belachelijk weekend waar we 50-60% van de potten wonnen

Wel jaloers op die gasten die op de PC kunnen spelen. Gaat zoveel sneller.
                      Last edited by Kokkie; 14 mrt 2018, 16:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabian. Bekijk berichten
                        Speel dit ook sinds kort op de PS4. Opzich wel lachen maar moet er nog erg inkomen qua schieten en bouwen. Wel een kwestie van al doende leert men. Als er binnenkort eens een MU squad wordt gespeeld hou ik me aanbevolen, verwacht echter niet veel van me
                        Kan wel eens ja.

Hier denk ik 3-4 weken nauwelijks gespeeld. Sinds een paar dagen weer aangeslingerd, is wel weer ff wennen zeg Paar potjes met Juca gedaan maar hoor 0 verschil met die andere gasten met dat Gronings accent dus dat is qua communicatie ook behelpen.

Comment

Magikarp? Wie is dat?
                          Dit is mijn club;
                          Mijn ideaal;
                          Dit is de mooiste club van allemaal.
                          Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                          Het kan dooien, het kan vriezen;
                          We kunnen winnen of verliezen;
                          Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Nou gisteren geintstalleerd en ik kan er echt geen tyfus van. Wel 5 kills gemaakt in 3 potjes, waaronder een 168m sniper kill (hij zat overigens wel stil), maar dat zegt denk ik meer over het niveau van de anderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Magikarp Bekijk berichten

Kan wel eens ja.

Hier denk ik 3-4 weken nauwelijks gespeeld. Sinds een paar dagen weer aangeslingerd, is wel weer ff wennen zeg Paar potjes met Juca gedaan maar hoor 0 verschil met die andere gasten met dat Gronings accent dus dat is qua communicatie ook behelpen.
                              Haha engerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten

Haha engerd
                                Idd engerd hahha Ik heb 1,5-2 jaar CS met je gespeeld heb je altijd kunnen verstaan/begrijpen

Comment

Dit is mijn club;
                                  Mijn ideaal;

Comment

Vanmiddag met de nummer 1 in solowins AlexRamiGaming gespeeld. 2x Squad. Helaas geen echte goede potjes. 1e pot liep hij ons te fucken door ons te teamkillen met impulse granades. 2e pot wou hij naar Tilted. Naja was lache om mee te spelen maar had toch ff zin in een goede pot. Hij speelde overigens met meerdere kijkers. Hij heeft 600k abonnees op youtube. Had een giveaway gewonnen en mocht in zijn friendlist. Wel lache.

Comment

Liep ie weer te kutten ja? Vind het echt een aparte gozer. Ene moment likeable, andere moment echt een mafkees. Ook dat filmpje dat ie gebanned werd

Vanmiddag eens squads spelen? keida Hebben we eventueel nog plek voor een iemand, liefst wel met communicatie via Discord/Skype.
                                      Dit is mijn club;
                                      Mijn ideaal;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
                                        Liep ie weer te kutten ja? Vind het echt een aparte gozer. Ene moment likeable, andere moment echt een mafkees. Ook dat filmpje dat ie gebanned werd

Vanmiddag eens squads spelen? keida Hebben we eventueel nog plek voor een iemand, liefst wel met communicatie via Discord/Skype.
                                        Ja hoezo werd hij gebanned? Heb daar helemaal niks van meegekregen. Vandaag gaat mij niet lukken. Morgen als de jeugdwedstrijden zijn afgelast kan ik de hele dag. Anders bardienst. Zondag zelf voetballen en een feestje. Anders maandag? Druk weekend sorry haha.

Comment

Hij was toen in squads ook mensen aan het teamkillen.

Comment

keida je laatste Youtube video upload kan echt niet eerste 5 minuten schiet je jezelf al 3x dood met RPG

Comment

keida je laatste Youtube video upload kan echt niet eerste 5 minuten schiet je jezelf al 3x dood met RPG
                                              Hahaha ja RPG is mijn favoriete wapen, maar omg wat blaas ik mijzelf vaak op.

Comment

Ook maar is gedownload. Dat bouwen, elke keer schakelen naar F1, F2 etc. Gaat nog niet erg snel

Comment

keida vanavond wat potjes? Wel ff zin om in goede squad lobby's te komen. Duo battle fights zijn fun maar gebeuren niet heel veel en minder chaotisch dan in squads

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten
                                                    keida vanavond wat potjes? Wel ff zin om in goede squad lobby's te komen. Duo battle fights zijn fun maar gebeuren niet heel veel en minder chaotisch dan in squads
                                                    Prima. M'n psn is kroest94. Ik heb sowieso niks met duo.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X