Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Fortnite

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Het ergste is nog gekilled worden door Timmie2005 of zo

Oorspronkelijk geplaatst door Gert Bekijk berichten
    Hoe weet je wie je squad leden zijn? Of moet je die toevallig tegenkomen ofzo.
    Staan linksboven in je scherm namen van je teamgenoten.

Comment

Gaat bij mij steeds beter, donderdagavond twee solo wins gehaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten

Precies dit. Die 13-jarigen zijn gewoon 10 keer beter dan ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sacioli Bekijk berichten

Precies dit. Die 13-jarigen zijn gewoon 10 keer beter dan ik.
          Hahha ja, ik had vorige week oid een 11-jarige die helemaal mental ging omdat ik 2x down ging. Dan krijg je als 17-jarige gewoon even de baard eraf van een 11-jarige. Huilen vanher lachen hier.

Comment

Staan linksboven in je scherm namen van je teamgenoten.
            Timmie kan ook 20-mei geboren zijn ...

Comment

Er zijn ook altijd huilende baby's op de achtergrond.

Heb tegenwoordig wat Fortnite vrienden gevonden, blij dat ik niet meer in squads hoef met onbekende.

Comment

Filmpje op facebook gezien dat je in de update nu een 'bom' kan looten die meteen een hele building bouwt. Echt zo triest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
                  Filmpje op facebook gezien dat je in de update nu een 'bom' kan looten die meteen een hele building bouwt. Echt zo triest.
                  Het zal wel meevallen. Over het algemeen is epic games erg goed in het balanceren van de game. Het kost je ook weer een slot he, dus er zullen niet veel de keuze maken om hem op te rapen gok ik.

Comment

Ik was ook erg sceptisch over die vendingmachine, maar uiteindelijk valt het reuze mee. Dus verwacht dat ze hier ook goed over hebben nagedacht. Vind wel dat ze erg veel updates in een korte tijd doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris.tiaan Bekijk berichten
                      Ik was ook erg sceptisch over die vendingmachine, maar uiteindelijk valt het reuze mee. Dus verwacht dat ze hier ook goed over hebben nagedacht. Vind wel dat ze erg veel updates in een korte tijd doen.
                      Het heeft wellicht ook te maken met het feit dat we nog over een beta versie praten. Het is een boel uitproberen om te kijken wat uiteindelijk de schifting wel haalt. Die vele updates zullen daar wel voor zijn evenals het feit dat elke nieuwe update voor de youtubers natuurlijk nieuwe content is. Nieuwe content is dus extra reclame voor de game. Je ziet het met call of duty ook, er is een gigantische update geweest, alle youtubers weten niet hoe snel ze over elk aspect van die update een video online moeten krijgen en de afgelopen 2 dagen zaten mijn games vol met noobs en low levels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elsjorro1990 Bekijk berichten

Het zal wel meevallen. Over het algemeen is epic games erg goed in het balanceren van de game. Het kost je ook weer een slot he, dus er zullen niet veel de keuze maken om hem op te rapen gok ik.
                        Nou, ik denk dat deze toch snel meegenomen gaan worden. Aangezien je in 'no time' een high ground te pakken hebt (ietswat in duels een van de meest belangrijke dingen is.

Althans zo laat het filmpje het zien, maar hoe het in werkelijkheid gaat moet natuurlijk nog blijken.

Comment

Ja die gaat aardig snel omhoog idd

Zit net stream te kijken, die gozer had er 4 gestackt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris.tiaan Bekijk berichten
                            Inderdaad, moeten tegenwoordig elke week updaten

Gaat de laatste weken trouwens erg lekker als ik speel, steeds top 10 (zonder te hiden )

Btw Elsjorro1990 , check eens even je PM

Comment

Ze plaatsten eerst elke donderdag een update. Nu elke woensdag. Spel loopt ook al de hele dag te kutten.

Comment

Ghehe mijn huisgenoot heeft het er erg moeilijk mee

Comment

Vind die building pro update wel top man, kan echt zoveel sneller bouwen nu.

Die weapon delay is echt kut man, als ik met mn AR loop te knallen en snel wil finishen met bijv hand cannon moet ik eerst wachten om te schieten...

Comment

Vind die building pro update wel top man, kan echt zoveel sneller bouwen nu.

Die weapon delay is echt kut man, als ik met mn AR loop te knallen en snel wil finishen met bijv hand cannon moet ik eerst wachten om te schieten...
                                    Ik ben nog veelste gewend aan combat pro, ik druk alleen maar op R1 en dan krijg ik platte gronden.
                                    Die weapon delay is goed. Sterker nog ik heb een hekel aan mensen die meteen finishen. Ze moeten een update erin gooie als een teammaat bijvoorbeeld 50meter in de buurt is, dat als je iemand wil finishen het geen dmg doet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door keida Bekijk berichten

Ik ben nog veelste gewend aan combat pro, ik druk alleen maar op R1 en dan krijg ik platte gronden.
                                      Die weapon delay is goed. Sterker nog ik heb een hekel aan mensen die meteen finishen. Ze moeten een update erin gooie als een teammaat bijvoorbeeld 50meter in de buurt is, dat als je iemand wil finishen het geen dmg doet.
                                      O nee bedoel niet als iemand down is, maar gewoon als je hem een paar keer hebt geschoten en hem ff met een deagle neer wil knallen

Comment

O nee bedoel niet als iemand down is, maar gewoon als je hem een paar keer hebt geschoten en hem ff met een deagle neer wil knallen
                                        Oh ik snap je. Ja wtf hoort dat? Ik speelde veel met pump en switchte naar sub of tac maar dat heeft nu ook geen zin.

Comment

Vorige week trouwens mn eerste solo win gehaald. Was echt helemaal hyped. Had maar 5 kills, maar was er niet minder blij om

Comment

keida vandaag toevallig nog aanwezig?
                                            Dit is mijn club;
                                            Mijn ideaal;
                                            Dit is de mooiste club van allemaal.
                                            Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
                                            Het kan dooien, het kan vriezen;
                                            We kunnen winnen of verliezen;
                                            Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanVertonghen' Bekijk berichten
                                              keida vandaag toevallig nog aanwezig?
                                              Was heel kort online. Vanmiddag vanaf 7 uur ong. Morgen weet ik niet aangezien kneiter warm wordt.

Comment

Mooi spel hoor. 0032. Wat een bugs. Ok, ik moest de eerste keer reloaden wat ik was vergeten maar daarna is die RPG gewoon gereed en zodra ik op r2 druk gaat ie opeens weer reloaden. Hoera.

Daarna is die alsnog dood door een Nick eh 30'je

Ben wel blij met die Builder Pro instellingen eigenlijk. Was er de eerste 2 dagen echt niet blij mee omdat het zo traag ging maar dat was echt puur wennen dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie Bekijk berichten

Mooi spel hoor. 0032. Wat een bugs. Ok, ik moest de eerste keer reloaden wat ik was vergeten maar daarna is die RPG gewoon gereed en zodra ik op r2 druk gaat ie opeens weer reloaden. Hoera.

Daarna is die alsnog dood door een Nick eh 30'je

Ben wel blij met die Builder Pro instellingen eigenlijk. Was er de eerste 2 dagen echt niet blij mee omdat het zo traag ging maar dat was echt puur wennen dus.
                                                  Mmh tering wat bouw je snel idd. Ik moet er ook nog goed aan wennen, maar moet er zo te zien dus ff de tijd ervoor nemen. Ik was nog veelste gewend aan de R1 dus ik zit alleen maar R1 te drukken krijg ik alleen maar vloertjes. Bam dood.
                                                  Last edited by keida; 19 apr 2018, 08:28.

Comment

Haha daar ben je nu wel aan gewend toch? Heb de eerste dagen gewoon moeten herhalen in mn kop:"L2 zijn ramps, L2 zijn ramps". Maar na een tijdje gaat het gewoon 100% goed.

1 vervelend puntje is nog wel dat wij console speler de edit knop moeten inhouden voor een aantal sec om te editen terwijl je op de pc 1 knop moet indrukken waardoor je gewoon meteen kunt editen. Zou echt zoveel schelen voor ons als wij dat ook zouden kunnen doen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X