Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

NBA 2K18

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Doe dit nooit meer eigenlijk. Hou vooral van Park en Pro Am, maar wil wel graag winnen. Als ik die records zie van die mannetjes om een team mee te starten word je daar niet vrolijk van. Daardoor speel ik niet zoveel potjes (wel goed record) en is mijn park rep lager waardoor weer niemand mijn invites accepteert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rensationeel. Bekijk berichten
      Doe dit nooit meer eigenlijk. Hou vooral van Park en Pro Am, maar wil wel graag winnen. Als ik die records zie van die mannetjes om een team mee te starten word je daar niet vrolijk van. Daardoor speel ik niet zoveel potjes (wel goed record) en is mijn park rep lager waardoor weer niemand mijn invites accepteert
      Nou, moet je vooral met mij spelen en Steven niks laten liggen. Dan komen de wins binnen vliegen.

Comment

Speel het sinds een paar dagen weer, vooral MyTeam is wel leuk. Wordt alleen moe van die input delay en GTA-besturing, soms maken ze echt de gekste hoeken en bewegen ze echt ziek traag/slecht. Ben er totaal niet goed in, maar merk wel wat verbetering. Meer mensen hier die dit spelen? MyPark of Pro-Am is ook leuk om te doen, dus als er mensen zijn die dat eens willen doen zou ik best mee willen doen. Ben een 86-rated PG overigens.
        Dit is mijn club;
        Mijn ideaal;
        Dit is de mooiste club van allemaal.
        Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
        Het kan dooien, het kan vriezen;
        We kunnen winnen of verliezen;
        Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

Magikarp Topictitel kan aangepast worden naar 2k18

Iemand die hem ook heeft gehaald? Wat is die goed he Zoveel beter dan 2k17 zeg. Alles loopt heerlijk soepel en verdedigen is echt ongelooflijk.

Comment

Heb vroeger nog NBA LIVE 15 gespeeld, niet echt wild van die graphics dan, is dit een spel voor amateur basket gamer?

Comment

Prelude bevalt me prima. Ga hem wel halen denk ik

Comment

Is me eigenlijk ook wel goed bevallen. Ben allang blij dat je die cutscenes weer kan doorklikken en dat dat vervelende Chinese wijf niet in de game zit.

Comment

Iemand die 2K19 heeft op de PC en samen is wat potjes wilt spelen?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                  X