Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

The Last of Us

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan. Bekijk berichten
    Oeiii, ook nice. Lekker anderhalve maand rustig uitspelen en dan maar Destiny kopen
    Ik ben fucked. Ik zit sinds eergisteren met mijn arm in het gips en moet daar nog vijf weken mee zitten. Wat is nou wijsheid? 'm nu halen of wachten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door .Nick Bekijk berichten
      Ik ben fucked. Ik zit sinds eergisteren met mijn arm in het gips en moet daar nog vijf weken mee zitten. Wat is nou wijsheid? 'm nu halen of wachten?
      Dat is destiny man, je bent precies weer functioneel als Destiny uitkomt . Die witte is (nu?) niet mogelijk om te pre-orderen helaas.

Comment

Ik blijf The Last of Us toch echt een verschrikkelijk lastig spel vinden.

Comment

Post op IGN:

Stolen from Gaf. Lead character artist at Naughty Dog Michael Knowland may have spilled the beans. His Linkedin Profile previously said he was working on Uncharted 4 and an unannounced game. It now says Uncharted 4 and TLOU 2...[face_thinking]
          https://www.linkedin.com/pub/michael...and/13/698/b92

Comment

Er komt een tweede deel dus?

Comment

Vorige week (ondanks dat ik het topic gemaakt hebt) deze game ook aangeschaft. Lag voor €20 bij de Gamemania 2e hands, dus maar meegepakt. Eerste indruk is top, je word (dankzij de hele sterke prologue) meteen het verhaal ingezogen. Ben zelf geen fan van zombie/infectie vijanden, maar het past hier goed in de setting. Ben inmiddels in het museum met Tess en Ellie, dus hoop nog eventjes te hebben voor het einde in zicht komt hehe.

Setting van de wereld wel heel tof, en met de 20 jaar gap is er denk ik genoeg content om een 2e game te maken.

Comment

Je hebt nog genoeg content iig.

Comment

Wat een game, nu net voorbij de brug in Pitssburg. Vind vooral het sublieme tonen van hoe verrot de wereld is heel goed gedaan, niks geen groepje mannen die een vrouw misbruiken, nee de tekst ''We take good care of her'' is genoeg om de rillingen over je lijf te laten lopen. Verhaaltechnisch een zeer sterke game!

Comment

Al een weekje ofzo uitgespeeld. En ja, dan komt het. Vond het overal een goede game, maar het maakt in mijn ogen de opzet niet waar. Ik had eigenlijk 3/4 van het spel het idee dat ik met de inleiding bezig was, en toen dat eenmaal voorbij was, was het spel ook zo voorbij, en dat terwijl ik alles behalve gerusht heb. Dat vond ik toch jammer, vooral omdat het einde natuurlijk al weken van te voren duidelijk word, maar dat nemen we maar voor lief. Had meer ingezeten, maar wel een spel wat je mee moet pikken als je hem goedkoop ergens ziet liggen en niet gespeeld hebt.

Comment

Op E3 event is er gameplay footage gepresenteerd van The Last of Us 2

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                      X