Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Hallotjes

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hallotjes

Goedendag weledele heren van het Managers United forum.

Ik ben Minuy600, een 17 jarig kereltje uit NH. Ik volg voetbal pas sinds 2016, maar in die 2 jaar ben ik helemaal up to date geworden met alle feitjes en statistieken die voetbal kenmerken. Ik ben helemaal geen fan van topvoetbal, ben persoonlijk veel meer van de eerlijkere en spannendere Nederlandse competities, vooral de JL. Mijn favoriete clubs zijn Almere City en Telstar, het eerste voor persoonlijke redenen en het tweede omdat het de meest dichtbijzijnde profclub is(Natuurlijk ben ik nog meer fan van mijn lokale club, maar als je niet eens in de standaardcompetities speelt kun je moeilijk de supporter uithangen). Ajax, ook al komt het uit de provincie, vind ik persoonlijk juist de minst leuke club, maar dat is eerder door het arrogante gedrag van een deel van de fans dan dat ik echt een hekel aan hun heb.

In de inmiddels toch alweer 8 maanden dat ik Football Manager speel (heb alleen FM17 vanwege een gebrekkige laptop) heb ik nog geen enkele prijs gewonnen, puur omdat ik veel en veel van mezelf eis en al gauw ontslagen word daardoor. De grootste reden dat ik me heb aangemeld is zodat ik mijn nieuwe avonturen in Nederland met mensen met een hoop verstand erover kan delen. Ik zit ook op de SI forums, een heel behoorlijke site die alleen lijdt aan het feit dat het vooral Engels is.

Ewel, naast deze relatief oninterresante info over mijn relatie met voetbal kan ik ook net zo goed vertellen over mijn andere hobbies. Die zijn, niet geheel verassend, ook gerelateerd tot games en sport. Ik volg graag de racerij op de top in F1 na (zie je de trend al?) en ben ook groot fan van Nintendo, die in staat was mijn leven compleet te veranderen. Het heeft genoeg problemen veroorzaakt, maar ik ben en blijf het op de voet volgen, vooral de twee grootste series, Mario en Pokémon. Manmanman, ik mis de tijd op de basisschool.

En voor een beetje persoonlijke info die hopelijk niet invloed heeft op mijn posts, ik heb autisme, dus wat sociale issues, en ik ben ook al weggepest van mijn eerste opleiding. Niet iets waar ik trots op ben, maar vooruit, stereotype klootzakken horen bij het leven.

Nou ja. Tot in de forums!

Welkom hier Spijtig te horen wat er gebeurd is tijdens je eerste opleiding ... Als je iets nodig hebt, laat het gerust maar weten ! Geniet ervan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door True_Legend Bekijk berichten
      Welkom hier Spijtig te horen wat er gebeurd is tijdens je eerste opleiding ... Als je iets nodig hebt, laat het gerust maar weten ! Geniet ervan
      Dank je wel! Ik mijd liever om al te veel over mijn leven te praten aangezien dat al voor flink wat hoofdbrekens en slechte reputaties heeft opgelopen bij anderen, maar wie weet.

Comment

Welkom man, en even als feitje over mij: ik ben ook autistisch... maar wel een ietsje ouder

Comment

Bedankt. En interessant! Hopelijk beinvloedt het je leven niet te erg.

Nog 1 vraagje: Ik blijk geen toestemming te hebben om attachments (dus plaatjes in dit geval) toe te voegen. Hoe dat zo?

Comment

Hartelijk welkom!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Minuy600 Bekijk berichten
              Bedankt. En interessant! Hopelijk beinvloedt het je leven niet te erg.

Nog 1 vraagje: Ik blijk geen toestemming te hebben om attachments (dus plaatjes in dit geval) toe te voegen. Hoe dat zo?
              Volgens mij mag niemand dat, dan moet je ze even uploaden en de link tussen de tags [IMG] en [/IMG] zetten. Maar dan zonder spaties...
              Last edited by MrMHB; 3 mei 2018, 20:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrMHB Bekijk berichten

Volgens mij mag niemand dat, dan moet je ze even uploaden en de link tussen de tags [IMG] en [/IMG] zetten. Maar dan zonder spaties...
                Aha. Dan zal ik dat morgen maar proberen.

BTW Bedankt Jornski!

Comment

Welkom op het forum! Ben zelf ook nog relatief nieuw, maar tot nu toe niks te klagen. En wat je autisme betreft, ieder gek z'n gebrek. Als iemand erover klaagt zegt het meer iets over de ander dan over jou. Maar goed, leuk dat je erbij bent! Ben benieuwd wat je te delen hebt. Ben zelf ook een starter met FM2017 en heb gemerkt dat er nog een bult te leren valt..

Comment

Dank je wel! Op sommige momenten heb ik wel het gevoel dat ik veel beter kan, maar op andere momenten voel ik me weer veels te gehaat en zo. Hoop dat het mettertijd duidelijker word zodat ik flinke stappen kan maken.

Ja, ik raad aan om veel geduld te hebben met FM17, maar als je dat hebt valt er enorm veel leuks te beleven. Zou leuk zijn als we allebei binnenkort een prijs pakken rond dezelfde tijd.

Comment

welkom en onthoud "niemand is perfect"

Comment

Bedankt! En ik moet dat inderdaad onthouden, schijn al gauw een minderwaardigheidscomplexje te krijgen.

Comment

In onze samenleving wordt perfectie nagestreefd en mankementen keihard neergehaald. Doe er zelf onderzoek naar. Zet je er vanaf en ga uit van eigen kracht. Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. ;-) Peace out.

Comment

Ik probeer er aan te werken, ja.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                            X