Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Hoi

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hoi

Hallo.

Ben al jaren bezoeker van het forum maar heb nooit een account aangemaakt.
    Ik heb in de tijd van CM gespeeld maar toen was ik redelijk jong dus dat ging waarschijnlijk nergens over.
    Het is pas sinds 2012 dat ik op een iets of wat 'serieuze' manier FM ging spelen.
    Wat mij enorm opvalt is dat de community veel kleiner lijkt dan een aantal jaar geleden.

Verder ben ik abonnementhouder bij KV Mechelen maar hou in het algemeen gewoon van een mooie pot voetbal.
    In Mechelen ben ik vooral om de sfeer gezien het voetbal dit seizoen ver te zoeken is.
    Daar ik redelijk objectief ben kan ik ook moeilijk een 'favoriete' club aanduiden, wel heb ik meer feeling met bepaalde clubs dan anderen.

Groeten,

Ruben

Hallo Ruben! Welkom hier!

De community lijkt niet alleen kleiner, ik denk dat dat daadwerkelijk zo is

Comment

Dankjewel Daniell.

Ik vind het uiterst zonde dat de community zo klein geworden is.
      Dat het gebruik van fora de laatste 10 jaar sterk gedaald is, is op zich niet moeilijk te verklaren.
      Maar het is toch zonde voor actieve spelers dat ze (bijna) nergens terecht kunnen voor aantrekkelijke content.

Het fijnste topic hier bij MU vind ik ongetwijfeld de novellenbundel, maar na verloop van tijd gaan de auteurs zichzelf toch ook afvragen voor wie of voor wat ze het nog doen?

Ach ja, ik was hier om mezelf voor te stellen zeker?

Comment

Oh, ik ben het helemaal met je eens hoor! Doodzonde. Ik denk zelf dat er best nog wel wat potentie over is bij MU. De daling hier, bij MU, heeft in mijn ogen vooral te maken met het aanbod van de laatste jaren. Wanneer het aanbod verdwijnt zal de vraag ernaar ook afnemen. Als we hier gewoon twee keer in de week een leuk artikel zouden plaatsen op de website, in zouden zetten op social media en wat meer zouden doen om al die dagelijkse gasten te overtuigen een account aan te maken kan het er binnen een jaar heel anders uitzien hier denk ik.

De novellenbundel is normaal gesproken ook mijn favoriet en ik mag ook graag schrijven over mijn savedgames. Mijn topic die In de Schijnwerpers staat is helaas stil komen te liggen doordat ik ziek werd en vervolgens ons derde kindje werd geboren. Tussendoor ben ik wel verder gaan spelen en inmiddels loop ik 5 seizoenen voorop, dat is voor de lezers niet leuk om te volgen natuurlijk. Ik snap wel wat je bedoelt. Ik had af en toe ook zoiets van, voor wie schrijf ik dit eigenlijk maar zo'n novelle maak je in eerste instantie voor jezelf, he! Ik ervaar altijd dat ik mijn savedgames intensiever beleef wanneer ik er wat over schrijf

Enfin, nogmaals welkom!

Comment

Welkom Ruben!

Comment

Welkom ! En hopelijk beleef je veel plezier aan je deelname hier ... Als je iets nodig hebt, laat het gerust weten want het is hier gewoon een groep mensen die FM als gezamenlijke hobby hebben ...

Comment

Dankjewel Jornski en True_Legend

Comment

Welkom Ruben en geniet van je verblijf

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                X