Mededeling

Collapse

.

.
See more
See less

Hallo!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Hallo!

Hallo =)

Wel, ik sta bekend als Khandamir, maar in het dagelijks leven als Hans (Blame the parents).. Ik ben 28, kom uit het mooie Twente en ben al sinds FM2008 verslingerd aan Football Manager. Een aantal versies heb ik kapot gespeeld, sommigen wat minder.

In het dagelijks leven heb ik, misschien in tegenstelling tot velen hier, weinig met sport haha. Ik werk en mijn main hobby is gamen. Uiteraard Football Manager, verder speel ik nog andere games, Paradox Interactive releases voorop en Arma 3 Altis Life. Rond dit laatste spel is het meest van mijn online game ''carriere'' gefocussed, op een grote internationale community. Mocht je ooit screenshots zien van mijn Football Manager avonturen, dan zullen ze om deze reden ook in het Engels zijn, ik deel het namelijk ook op hun forum =).

In Football Manager is mijn motto; Adaptation is the key to success. Aanpassing aan de club, de omstandigheden, de financien en de selectie. Geen vaste tactiek, maar altijd aanpassen op basis van het aanwezige spelersmateriaal. Geen spelers halen om de selectie aan te passen aan een tactiek, maar andersom.

Ik bezoek Managers United natuurlijk al jaren, ooit had ik een account maar heb oprecht geen idee meer hoe die heette of welk emailadres ik gebruikt heb. Dit account heeft dezelfde naam die ik inmiddels al jaren overal gebruik, dus dat zal niet weer gebeuren =).

Ik verheug me erop om mijn FM verhalen te delen en die van jullie te lezen! Volg momenteel mijn Journeyman Challenge op het respectievelijke subforum!

Cheers!

Khandamir

Welkom Hans!

Comment

Welkom! al is het stukje twente wat minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
        Welkom! al is het stukje twente wat minder
        Haha, de laatste keer dat ik op de kaart keek, lag Almelo ook in Twente

En wat de lokale rivaliteit betreft achja, ik gun iedereen zijn clubliefde =) Totdat ze tegen elkaar spelen, ben ik altijd voor Heracles! Noaberschap heet dat toch ^^. Ben zelf inderdaad FC Twente supporter =). Ben ermee opgegroeid, mijn vader is jarenlang financial manager geweest bij FC Twente, tot 1998. Dan krijg je dat haha. Volgens mij wouden mijn broertje en ik eigenlijk voor Ajax zijn vroeger, maar dat mocht je dan niet hardop thuis zeggen. Toen ik ouder (en wijzer) werd, ben ik alsnog gezwicht =).

on;
        Dank voor het welkom

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
        Welkom Hans!
        Dank!
        Last edited by Khandamir; 26 jan 2018, 23:04.

Comment

Welkom terug Hans!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Khandamir Bekijk berichten

Haha, de laatste keer dat ik op de kaart keek, lag Almelo ook in Twente

En wat de lokale rivaliteit betreft achja, ik gun iedereen zijn clubliefde =) Totdat ze tegen elkaar spelen, ben ik altijd voor Heracles! Noaberschap heet dat toch ^^. Ben zelf inderdaad FC Twente supporter =). Ben ermee opgegroeid, mijn vader is jarenlang financial manager geweest bij FC Twente, tot 1998. Dan krijg je dat haha. Volgens mij wouden mijn broertje en ik eigenlijk voor Ajax zijn vroeger, maar dat mocht je dan niet hardop thuis zeggen. Toen ik ouder (en wijzer) werd, ben ik alsnog gezwicht =).

on;
            Dank voor het welkom

Dank!
            haha was ook maar een grapje, al heb ik ondanks dat het de aarstrivaal is sowieso niet heel veel met FC Twente. maar goed ieder zijn clubje, en in ieder geval heel veel plezier op het forum hier.

Comment

Welkom Hans.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X