Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[DIVISIE 3] Speelronde 3

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[DIVISIE 3] Speelronde 3

De derde speelronde! Gebruik het team KV Belgique tijdens de wedstrijden, geen ander team! 2 wedstrijden onderling, direct achter elkaar spelen. Voor overige regels check de Algemene Informatie. Voor downloaden en bekijken KV Belgique check hier. Verdere informatie over het online spelen staat in de tutorial bij de Algemene Informatie. Uitslagen het liefst posten met een screenshot of een bevestiging van beide spelers.

Deadline is 30 mei 23.59!

cijbusma Patje! agolaide W8er Bazoer Vilhena

Wanneer zou je kunnen? W8er Ik kan vandaag en morgen nog en daarna pas vanaf zaterdag de 27e.

Comment

cijbusma We mogen weer tegen elkaar. Wanneer zou je de wedstrijden kunnen spelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
        Wanneer zou je kunnen? W8er Ik kan vandaag en morgen nog en daarna pas vanaf zaterdag de 27e.
        Vanavond rond 21u zou moeten lukken voor mij als dit voor jou ook past.

Comment

Moet wel lukken denk ik. Ik zal je even toevoegen op steam. Zou je me een bericht kunnen sturen rond die tijd? W8er

Comment

Oke, geen probleem Vilhena

Comment

W8er 1-3 Vilhena
              Vilhena 2-1 W8er

Volgens mij waren dit de uitslagen W8er

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door agolaide Bekijk berichten
                cijbusma We mogen weer tegen elkaar. Wanneer zou je de wedstrijden kunnen spelen?
                nu @agolaide?
                Last edited by cijbusma; 17 mei 2017, 22:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
                  W8er 1-3 Vilhena
                  Vilhena 2-1 W8er

Volgens mij waren dit de uitslagen W8er
                  Idd, deze uitslagen kloppen volledig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cijbusma Bekijk berichten

nu @agolaide?
                    Sorry ik had je bericht niet gezien. Ik heb morgenavond eventueel wel tijd?

Comment

Bazoer Wanneer zou je eventueel tijd hebben deze potten te spelen?

Comment

cijbusma oww het gaat lekker, ik kan vanavond ook niet want er is wat tussen gekomen. Ik heb waarschijnlijk vrijdag van 7 tot 8 s'avonds wel tijd en in het weekend vast ook wel.

Comment

Patje! Ik denk dat ik vanavond wel kan. Maar ik weet dit nog niet zeker. Als dit het geval is, zal het sowieso na acht uur worden. Morgen heb ik verder geen tijd. Zondagavond heb ik wel tijd. Wanneer komt jou het beste uit?

Comment

Bazoer Vanavond heb ik wel tijd en anders heb ik zondagavond ook de hele avond tijd. Dat moet goedkomen. Wat is je naam op Steam? Dan kan ik je alvast toevoegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door agolaide Bekijk berichten
                              cijbusma oww het gaat lekker, ik kan vanavond ook niet want er is wat tussen gekomen. Ik heb waarschijnlijk vrijdag van 7 tot 8 s'avonds wel tijd en in het weekend vast ook wel.
                              Ik ook wel.. vrijdag alleen iets later. Weekend (denk zondag) wel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                Bazoer Vanavond heb ik wel tijd en anders heb ik zondagavond ook de hele avond tijd. Dat moet goedkomen. Wat is je naam op Steam? Dan kan ik je alvast toevoegen
                                Mijn steamnaam is Jari.

Comment

agolaide wanneer kun je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cijbusma Bekijk berichten
                                    agolaide wanneer kun je?
                                    ik heb nu tijd maar vanavond kan ik eventueel ook wel rond 8en

Comment

Ik kan ook zo!

Comment

agolaide hoe heet je op steam?

Comment

De wedstrijden zijn inmiddels gespeeld:

Uitslagen:
                                          cijbusma vs Agolaide 0-2
                                          Agolaide vs cijbusma 3-2

Ik moet zeggen dat cijbusma echt meer had verdiend. De laatste wedstrijd is helemaal ongelukkig het team van cijbusma komt 1-2 voor maar geeft de voorsprong al snel weg, in de laatste minuut van de blessuretijd schiet Schoofs vanuit een onmogelijke hoek de 3-2 in de touwen. Sorry voor deze actie maar als je team zo blijft spelen komen de punten van zelf

Comment

Bazoer Zou het uitkomen om morgenavond uur of 7 de wedstrijden te spelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                              Bazoer Zou het uitkomen om morgenavond uur of 7 de wedstrijden te spelen?
                                              Dan komt het mij niet echt uit. Dan heb ik iets anders te doen. Later op die avond zal wel kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bazoer Bekijk berichten

Dan komt het mij niet echt uit. Dan heb ik iets anders te doen. Later op die avond zal wel kunnen.
                                                Oké, zou je mij dan een bericht willen sturen als je een gaatje vrij hebt?

Comment

Patje! Ik kan vandaag de hele dag wel.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X