Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Estafette] Valletta F.C.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[Estafette] Valletta F.C.

@fm-helden @Koersjee @Thymen @Jeroen. @Bramvinos @÷stlund Ik zal beginnen met de technische staf uitbreiden en vleugelspelers aantrekken

fm-helden Koersjee Thymen Jeroen. Bramvinos ÷stlundfm-helden Koersjee Thymen Jeroen. Bramvinos ÷stlund

Last edited by Christiano; 5 jul 2017, 19:24.

Succes man!

Comment

Is dit een van de betere clubs in Malta? Succes in ider geval.

Vleugelspeler is geen overbodige luxe.
      Last edited by fm-helden; 6 jul 2017, 08:56.

Comment

Even een kleine Europese update.

In de eerste ronde voor de Champions League kwalificatie voor kampioenen loten we tegen Alashkert uit ArmeniŽ.
        Op het eerste gezicht een haalbaar karwei. Dit bleek ook uit de wedstrijden. Thuis wonnen we met 3-1 en uit konden we dit verdedigen en zelfs de 0 houden. Deze wedstrijd werd 3-0.
        In de 2e kwalificatieronde loten we tegen de kampioen van KroatiŽ, namelijk Dinamo Zagreb.
        De verwachting is dat het een onmogelijk karwei is om deze tegenstander te verslaan. In de eerste wedstrijd uit in KroatiŽ zet Dinamo gelijk druk en dit resulteert in een penalty, welke ze gelijk verzilveren. 1-0 voor Dinamo en ik voel de bui al hangen. In een geweldige wedstrijd weten wij echter aan het langste eind te trekken en winnen we onverwacht met 2-3.
        Hopelijk kunnen we dit in de thuiswedstrijd volhouden.
        We beginnen de wedstrijd sterk, waarna we met een 1-0 voorsprong de rust ingaan. Na de rust knallen we er snel 2 bij, maar met een 3-0 voorsprong pakken we in de 55e minuut een rode kaart. Na wat tactische omschakelingen hopen we het vol te kunnen houden en dit lukt. We winnen deze wedstrijd met 4-1 waarna we dus in de 3e kwalificatieronde staan.
        Hier treffen we de kampioen van AlbaniŽ, namelijk KS Partizan Tirana. Een sterke tegenstander, maar ik heb goede hoop dat we ook deze ronde kunnen overleven.

Er zijn een paar transfervrije spelers bij gekomen, maar echt budget om te versterken is er nog niet.

Comment

Klasse hoor!! Christiano

Comment

Veel succes mannen, ik neem aan dat de uitdaging vooral op Europees niveau te vinden is?

Comment

Ook succes met deze. Trap mij hier wederom maar in de mentions. Mooi om dit soort uitdagingen te volgen.

Comment

Mention mij ook maar bij deze Estafette. Mooi om te volgen om een klein clubje uit een klein land mooie dingen zien te bereiken en te halen.

Comment

Mention mij ook maar . Leuk om dit te volgen

Comment

Kleine update van mijn kant omdat ik op de helft van mijn beurt zit.
                    Bijgevoegd een screenshot van het Europees avontuur.

KS Partizan Tirana weten we na 2 pittige wedstrijden te verslaan. Dit geeft ons in ieder geval zekerheid van de Europa League.
                    De 4e kwalificatie ronde is tegen Celtic. We komen met 3-0 achter, maar gelukkig weten we het enige schot op doel te verzilveren.
                    Thuis tegen Celtic hebben we het weer moeilijk, heb ook geen moment gedacht dat we door zouden gaan.

We zijn dus nu gekwalificeerd voor de Europa League.
                    Dit levert een totaal van 6 miljoen euro op, wat enorm veel geld is voor de club.
                    Er is gelijk geld geÔnvesteerd in het jeugd en trainingscomplex.

In de poulefase van de Europa League hebben we het zwaar en gaan de eerste 2 potjes verloren.

komodo25 KayDeManaager 007mark Titan fm-helden Bramvinos Koersjee Thymen Jeroen. ÷stlund

Comment

Knap om te kwalificeren voor de EL . Poule is wel zwaar . Thuis tegen tel aviv had de punten gepakt moeten worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
                        Knap om te kwalificeren voor de EL . Poule is wel zwaar . Thuis tegen tel aviv had de punten gepakt moeten worden
                        We kwamen in deze wedstrijd ook op voorsprong, maar helaas konden we het niet volhouden..

Comment

Prima start man

Comment

Uberhaupt de groepsfase al halen is al een hele prestatie. Lekker begonnen dus.

Comment

Voortgang
                              - Kwalificatie Europa League, hierdoor forse financiŽle injectie
                              - Salaris budget verhoogd
                              - Trainings complex verbeterd
                              - Jeugd complex verbeterd
                              - Fullprof status

Wat er volgens mij moet gebeuren:
                              - Meer goede Maltezers aantrekken. Dit zal hopelijk makkelijker worden zodra we full prof zijn.
                              - De buitenlanders die aangetrokken worden moeten een absolute versterking zijn.
                              - Verder profesionalezeren van de jeugdopleiding

Het Europa League avontuur verliep helaas zoals ik verwacht had. Kansloos laatste geworden met 0 punten in de poule. Het aantal doelpunten wat we gemaakt hebben is al een prestatie op zich.

De competitie begon matig, met 5 verliespunten in de eerste 4 wedstrijden. Hierna hadden we een wat betere periode.
                              Helaas is het eind van mijn periode weer waardeloos. Aan mijn opvolger om toch nog kampioen te worden.

De eerste ronde van het bekertoernooi werd gewonnen, dit was ook niet zo gek aangezien we tegen een divisie lager moesten.
                              De Supercup werd na verlenging binnengesleept. De eerste prijs van het seizoen, gespeeld net voor de winterstop.

Het grootste probleem waar ik tegenaan loop is dat er vrijwel geen Maltezers zijn die een aanwinst zijn voor ons. Er zijn een speler of 5 die wel in aanmerking komen, echter zijn deze spelers niet geÔnteresseerd en vrijwel allemaal al 30 of ouder. Mochten deze spelers wel geÔnteresseerd zijn moeten we wel diep in de buidel tasten. Deze spelers liggen namelijk allemaal voor lange tijd vast.

Bijgevoegd ook een screen van mijn favoriete speler.

Succes degene die na mij is!

https://wetransfer.com/downloads/5d8...ecipient_email

@komodo25 @KayDeManaager @007mark @Titan @fm-helden @Bramvinos @Koersjee @Thymen @Jeroen. @÷stlund

Comment

Ik wil 'm wel oppakken. Kijken of we nog kampioen kunnen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bramvinos Bekijk berichten
                                  Ik wil 'm wel oppakken. Kijken of we nog kampioen kunnen worden.
                                  Succes Bramvinos

Comment

Welke posities geven recht op Europees voetbal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titan Bekijk berichten
                                      Welke posities geven recht op Europees voetbal?
                                      De kampioen heeft voorrondes Champions league. Nummer 2 en 3 beginnen in de eerste voorronde voor de Europa League

Comment

Ik ben zojuist gestart. Aantal dingen die me opvallen:
                                        • Totaal geen balans in de selectie.
                                        • We zijn dť club van Malta, we spelen verdomd verdedigend.
                                        • Veel transfers gedaan die denk ik niet de moeite waard zijn?
                                        Ik ben licht kritisch, maar neem het niet te persoonlijk. Mijn ervaring met de save in Gibraltar is, is dat er voldoende te vinden is. Ik ga hier mee aan de slag. Hoop vandaag een eerste update te kunnen posten Tevens ga ik ook een stuk aanvallender spelen. We willen toch kampioen worden lijkt me.

De beste speler van club is transfervrij de deur uit gegaan? Dik zonde man.
                                        Spoiler for Speler:
                                        Last edited by Bramvinos; 11 jul 2017, 12:21.

Comment

De kop is eraf. De transferperiode van januari hebben we achter de rug. Na veel zoek werk, voorlopig uiteindelijk 1 versterking kunnen vinden. Home-Grown, wat best noodzakelijk was. Hij zal dan ook direct in de basis beginnen. Heeft een prima voorzet, techniek en snelheid. Meer hebben we op dit niveau niet nodig voorlopig. Tevens ben ik afgestapt van de 5-mans verdediging. We zullen moeten winnen als we kampioen willen worden! Heel veel winnen! Het is uiteindelijk een "simpele" 4-4-2 geworden, zoals jullie hieronder kunnen zien.

Er is niet echt een winterstop heb ik het idee. We mochten in januari meerdere malen aantreden, zelfs ťťn keer tegen eenzelfde tegenstander. De resultaten waren goed te noemen. Zuinig, maar goed. Wat ook resulteert in een goede uitgangspositie in de nationale competitie. De strijd is nog niet gestreden!

Dat is het voor nu. Zodra ik klaar ben met de competitie, of noemenswaardige berichten heb, zal ik dit zeker posten.

fm-helden ÷stlund Cristiano Thymen Jeroen. Koersjee

Trouwe fans: Titan 007mark KayDeManaager komodo25

Comment

Bramvinos Mooie resultaten de eerste paar wedstrijden.
                                            Voor de Europese campagne was mijn tactiek perfect, helaas had ik niet echt een plan B.
                                            Succes verder, hoop weer op de titel

Comment

Goede resultaten . Hopelijk weten jullie de titel nog te pakken

Comment

Deze wil ik ook wel volgen, zijn leuke games deze

Comment

We mogen nog een jaartje blijven.

Tevens net de youth-intake achter de rug. Deze was waardeloos. Wel ben ik bij alle Maltese clubs aan het struinen of er nog iets tussen zit. Het is nog niet veel, maar hopelijk komt er nog wat moois voorbij.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X