Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Estafette] Gibraltar

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Doe eens een keer fatsoenlijk mentionen, Bram!

Comment

Succes met het nieuwe seizoen! Hopen op inderdaad een kleine meevaller in de loting, al zou die kans erg
      klein zijn

Comment

Ik heb de eerste helft van het seizoen af kunnen ronden, heb hem op de datum dat de contractverlengingen zijn gesaved. Uitgebreide post komt morgen, ben nu bij mijn ouders want vaderdag, want het internet doet het bij mij thuis waarschijnlijk pas morgen weer. In ieder geval, we staan bovenaan al laat Europa FC ook weinig liggen. Morgen verslagje

Comment

Oke, dan neem ik hem wel over morgen of overmorgen.

Comment

W8er Als je het goed vind pak ik de Gibraltar game eerst wel op!?

Comment

Degene van jullie 2 die het creatiefste is met transferbeleid en het effectiefste met zijn financieel beleid (jullie hoeven je niet te bewijzen), is wat mij betreft aan de beurt. Degene die het langste niet gespeeld heeft kan ook. PM-en jullie het even door? Naar elkaar dus.

Comment

Ja doen we!

Comment

Voor mij geen probleem Koersjee
                  Omdat jij ook de santander estafette nu op je neemt dacht ik neem ik deze wel, maar blijft voor mij gelijk.

Comment

Ik wil mij graag verontschuldigen voor het niet afwerken en het te lang laten aanslepen van mijn deel van deze estafette. Ik had eerlijk moeten toegeven dat ik wat probleempjes had, en even geen behoefte of interesse in FM. Ik hoop dat deze mooie estafette hierdoor niet verloren gegaan is. Nogmaals mijn excuses

Comment

Hierbij de screens van de resultaten en stand in competitie en in Europa, de details over wie te houden en dat soort dingen bespreken we in de groepsPM of Steamgroep, dat lijkt mij handiger.
                      Als buitenstaanders screens van bepaalde spelers willen kunnen ze die aanvragen, ik ga niet elke aangetrokken speler meer screenen. Dit klinkt misschien kinderachtig, maar wat dat betreft zien de mensen die in het spel zitten het wel Heb de game naar de nog 3 overige deelnemers gestuurd, ik mag zeggen een licht verrassend seizoen tot nu toe.

In Europa zie je, want ik heb expres de uitslagen van de laatste speelronde erbij, dat we heel dichtbij overwinteren waren. Ik neem het mezelf wel een beetje kwalijk omdat ik ondanks dat Besiktas vele malen betere spelers heeft, we best 10 minuten moeten kunnen doorkomen en niet 2 doelpunten slikken. Erg jammer, want de andere uitslag was ook in ons voordeel

Comment

Gewoon top gedaan Peet Europees ook klasse. We hebben ons voor de eerste keer goed laten zien, nu hierop doorpakken!

Comment

Ben wel achter een bug gekomen, die ons Europees een beetje heeft geholpen... Maar ben iig heel tevreden met de Europese resultaten, aan de andere kant toch ook een beetje teleurgesteld omdat we zo dichtbij waren.

Comment

Heren, allereerst nog veel succes met jullie Estafette. Volg hem al sinds het begin. Omdat ik zelden tot nooit reageer... wil ik toch even reageren... Wat een prestaties tot nu toe! Knap gedaan! Succes verder met jullie Estafette. Hoop dat jullie nog lang hiermee doorgaan

Comment

Dankjewel (edit: altijd tof als er buitenstaanders reageren), als je gementioned wilt worden als er dataupdates zijn of bijvoorbeeld screens van bepaalde spelers zou willen zien... Feel free to ask KayDeManaager

Last edited by MrMHB; 22 jun 2017, 00:58.

Comment

Ja, mention me maar iedere keer bij een nieuwe update!

Comment

Doen we: Bramvinos W8er Koersjee , gezien?

Comment

Ja top!

Comment

oke, geen probleem

Comment

Bramvinos W8er KayDeManaager ÷stlund

Mijn deel zit er op, nu de screens!

Ben erg bezig geweest om de contracten van belangrijkste spelers te verlengen.
                                        Door onze financiŽle situatie moest dit vrij secuur en moest er flink onderhandeld worden.
                                        Dit heeft geresulteerd in erg veel belangrijke spelers die voor een lager contract wilden spelen.
                                        Uiteindelijk zijn er ook een paar belangrijke spelers niet verlengd, maar dit moet wel opgevangen worden!
                                        Hierdoor speelde Felix Novas de tweede seizoenshelft in plaats van McNaman.
                                        Hij scoorde veel, speelde goed en is in een half jaar als basisspeler, speler van het jaar geworden.
                                        Hopen dat hij wil blijven volgend seizoen!

Verder zijn we op sportief vlak kampioen geworden en hebben we de rock-cup gewonnen.
                                        Volgend seizoen doen we weer mee met de kwalificaties voor de CL!

Hier de belangrijkste screens:

Eindstand competitie

Wedstrijden

Felix Novas

Financiele status

Zo te zien gaat het financieel met stapjes vooruit, vooral door de Europese successen. Het is nu de taak om er continuiteit in te krijgen op Europees en landelijk (doen we al redelijk hier) niveau.
                                        Last edited by Koersjee; 26 jun 2017, 08:46.

Comment

Ziet er allemaal goed uit

Comment

Job well done, Koersjee

Comment

Bedankt mannen! Echt een topgame dit met Glacis

Comment

Koersjee ÷stlund Bramvinos

Mijn deel zit er ook weer op

Dankzij de europese prestaties van ÷stlund zijn we op de europese ranking als club en competitie enorm ge stegen

Dit had natuurlijk ook zijn positieve gevolgen

Dan mijn deel.
                                                De eerste officiele wedstrijden waren de volledige CL/EL voorrondes

Hierbij de resultaten.

Die verlopen fantastisch, veel beter dan gehoopt. Waardoor we ons tegen alle verwachtingen in kwalificieerden voor de CL groepsfase.
                                                Dankzij deze kwalificatie kregen we ook een nieuw contract.

En de loting was een zware dobber. We kwamen in een groep terecht met Bayern, Tottenham en Valencia.
                                                En de CL lijkt nog iets te hoog gegrepen voor ons.

We hadden ook een record te pakken in de CL, zij het negatief

En tot slot de competitie. Die verliep dan wel weer goed.

Tussendoor is de Pepe Reyes Cup ook nog binnen gehaald.

Veel succes voor mijn opvolger

Titan KayDeManaager

Comment

Goed stuk! Mooie europese prestatie om ons te plaatsen voor de CL. Het is een negatief record, maar het is aan de andere kant een mooi begin. Het kan alleen maar beter worden in de CL!!!

Comment

Nu al een prachtprestatie!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X