Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beoordeel mijn team

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Beoordeel mijn team

Je hebt eindelijk een team dat elke wedstrijd gemakkelijk wint en een team met allemaal één nationaliteit. Laat hier je team zien en laat je beoordelen door je mede-users.

Denk er wel om dat je niet direct je team plaatst nadat iemand anders hem net geplaatst heeft. Laat users de ruimte geven om te beoordelen (1 a 3 reacties in ieder geval ertussen laten).

Mijn team in mijn tweede seizoen. El Neny is voor mij echt de grootste verrassing van het seizoen, scoort echt elke keer van buiten de 16.
    Hieronder mijn standaard tactiek.

Hier mijn tweede tactiek, die nog wel experimenteel is. Gebruik hem nu vaak in de 2de helft als ik 2 of 3-0 voor sta om de tegenstander nog verder onder druk te zetten.

Comment

Heb je ook een optie tot koop op Elneny?

Toevallig kwam mijn scout gisteren ook uit bij Moussa Dembele (ik ben Feyenoord), twijfel ook nog altijd of ik hem moet halen.

Comment

6,5/10

Mij teveel aankopen gedaan. Past niet echt in de clubfilosofie.

Comment

Halverwege seizoen twee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sirkeith Bekijk berichten
            Heb je ook een optie tot koop op Elneny?

Toevallig kwam mijn scout gisteren ook uit bij Moussa Dembele (ik ben Feyenoord), twijfel ook nog altijd of ik hem moet halen.
            Nee helaas niet. Dembele is echt een god, hij loopt bij mij 1 op 1 in alle competities, maar hij raakte net na deze screenshot 5 maanden geblesseerd, dus moet nu de rest van de uefa cup zonder hem doen. Daarna ook nog Ziyech 4 maanden eruit.

Comment

De luxe hebben om Berahino op de bank te zetten..

8/10

Comment

AC Milan 2017-2018

Bijna alle grootverdieners zijn eruit behalve Diego Lopez. Maar niemand wilt hem overnemen zonder dat ik zelf nog 70% van zijn salaris betaal voor 2 jaar dus hij mag dan lekker t bankje bij mij warmhouden. Verder zullen er nog 1/2 spelers achterin bij moeten komen of vanuit de jeugd doorgeschoven worden. Maar deze spelers zullen de meeste wedstrijden moeten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Golden Boy Bekijk berichten
                  AC Milan 2017-2018

Bijna alle grootverdieners zijn eruit behalve Diego Lopez. Maar niemand wilt hem overnemen zonder dat ik zelf nog 70% van zijn salaris betaal voor 2 jaar dus hij mag dan lekker t bankje bij mij warmhouden. Verder zullen er nog 1/2 spelers achterin bij moeten komen of vanuit de jeugd doorgeschoven worden. Maar deze spelers zullen de meeste wedstrijden moeten doen.

Ik had toch denk ik zelf Montolivo, Abate en Honda gehouden. Maar ik snap dat je doorselecteert. 7,5

Comment

Begin seizoen 2. Wil nog meer gaan nationaliseren maar Engelse spelers zijn ontzettend duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysproz Bekijk berichten

Begin seizoen 2. Wil nog meer gaan nationaliseren maar Engelse spelers zijn ontzettend duur.
                      Prima selectie al. Wat is je budget?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Prima selectie al. Wat is je budget?
                        Heb nu nog 12 miljoen. Deze zomer Coates (20 mil) en nog een paar overbodige spelers verkocht en Dolberg (18), Iorfa (9), Sisto (5), Baker (2) en Henderson (0) gehaald. Had achteraf heel graag Berahino gehaald want die ging voor 3.5 mil naar Southampton. Transferperiode is nog niet voorbij dus misschien dat ik nog iemand haal.

Comment

Coates voor een mooi bedrag verkocht! Verder leuke aankopen gedaan. Al een enorme verbetering tov het team in het echt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dysproz Bekijk berichten

Heb nu nog 12 miljoen. Deze zomer Coates (20 mil) en nog een paar overbodige spelers verkocht en Dolberg (18), Iorfa (9), Sisto (5), Baker (2) en Henderson (0) gehaald. Had achteraf heel graag Berahino gehaald want die ging voor 3.5 mil naar Southampton. Transferperiode is nog niet voorbij dus misschien dat ik nog iemand haal.
                            Ah, zag in de beta dat Southampton Rashford kocht voor 20 miljoen dus als dat nog steeds mogelijk is was dat ook lekker geweest

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten

Ik had toch denk ik zelf Montolivo, Abate en Honda gehouden. Maar ik snap dat je doorselecteert. 7,5
                              Ipv Abate heb ik gekozen om Calabria gelijk een basisplaats te geven dus om hem dan op de bank te houden met een hoog salaris. Hetzelfde voor Montolivo en Locatelli. En voor Honda een meer dan redelijke vergoeding gekregen terwijl zijn basisplaats ook nog niet zeker was. Coric en Vlasic gehaald voor zijn positie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul. Bekijk berichten

Halverwege seizoen twee.
                                Best bizar dat ik bij Everton veelal de zelfde aankopen heb gedaan.. Berahino, Keane en Ward-Prowse. Prima team hoor

Comment

Comment

Seizoen 2 met West Ham. Probeer er een topteam van te maken. Eerste seizoen vele spelers vertrokken voor grof geld. Ook spelers kunnen kopen voor weinig. (Origi, huur optie koop 25 miljoen, Berahino 30 miljoen, en Lingard, huur optie koop 13 miljoen) Payet was in het eerste seizoensdeel de absolute smaakmaker, die helaas een stap omhoog wou doen en voor 98! miljoen is vertrokken naar Real. Hiervoor heb ik in het begin van Seizoen 2 de Vrij (36 miljoen) en Dier(33,5) gekocht die weinig speelde bij Tottenham. Vervolgens zocht ik een (tijdelijke) vervanger voor Payet op links, hiervoor heb ik Sneijder kunnen huren met optie tot koop van 1 miljoen. Pepe voor 3 miljoen kunnen halen, die na zijn tijd wordt vervangen door Oxford die enorm veel groeit. Mijn keepers werden te oud, en wouden weg. Helaas liep ik de jeugd niets rond, dus heb ik Butland gekocht voor 39 miljoen. Heb geen screen van de reserve omdat dit meerendeel jeugdspelers zijn, behalve Fosu-Mensah (huur) en Younes. De basis staat goed, staan nu 3e en richt me nu volledig op de jeugdopleiding. Deze wordt binnenkort verbeterd door het bestuur.

Last edited by Fresso; 22 nov 2016, 22:59.

Comment

Doelmannen:
                                      Talentvolle jonge doelman.Gekozen voor talent in plaats van ervaring op deze positie. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Transfervrij. Een ervaren keeper welke de rol als reserve doelman prima op zich kan nemen.

Verdedigers

Mentaal zeer sterk. Mocht het nodig zijn; op meerdere posities inzetbaar.

Transfervrij. Zit tegen het randje aan wat betreft wel of geen basisspeler. Voorlopig moet hij desbetreffende speler hierboven voor zich laten.

Jongste speler in de basisselectie. Groot talent, 2 sterren huidig niveau maar 5 ster potentieel. Overgenomen van Ajax.

Alhoewel hij het talent heeft om basis speler te worden nog niet goed genoeg voor een basisplek. Zal ongetwijfeld zijn kans gaan krijgen mocht er een centrale verdediger wegvallen.

Momenteel mijn beste centrale verdediger. Tevens tactisch gezien een belangrijke positie.

Talentvolle speler. Fysiek al erg sterk. Helaas mentaal (nog) niet goed genoeg.

Transfervrij. De linksback positie was de moeilijkste keuze. Het talent of de ervaring. Gekozen voor dat laatste. Hoewel hij er qua eigenschappen niet uitspringt verwacht ik dat hij dit met ervaring weet te compenseren.

Eigenlijk de betere van de twee. Zoals gezegd moet hij genoegen nemen met een reserve rol. Zal dit seizoen zeker zijn speelminuten gaan krijgen.

Middenvelders

Kind van de club, terug op het oude nest. Gezien zijn mentale eigenschappen aanvoerder keuze nummer één. Tevens de oudste speler binnen de selectie. Desondanks kan hij nog prima mee op zowel nationaal als eventueel internationaal niveau.

Met zijn prijskaartje van 1,1mln één na duurste aankoop afgelopen zomer. Talentvolle dynamische middenvelder. Hoewel onze aanvoerder nog prima op niveau mee kan komen zal hij lang niet alles kunnen spelen, zal dus ongetwijfeld minuten gaan maken.

Meest complete middenvelder binnen de selectie. Veelbelovende speler met al enige ervaring.
                                      Transfervrij. Verwacht weinig speeltijd in het eerste voor hem, maar wie weet.

Met 1,2mln duurste aankoop afgelopen zomer. Vice-aanvoerder en Zowel qua waarde als speler mijn meest waardevolle speler. Samen met David zal hij de ploeg op sleeptouw moeten nemen.

Kwam transfervrij over. Zal zo nu en dan minuten gaan maken en zich moeten bewijzen.

Aanvallers

Talentvolle aanvaller welke overgenomen werd van Ajax afgelopen zomer.

Moet voorlopig genoegen nemen met zijn rol als reserve.

Ondanks dat hij met 500K bij lange na niet de duurste aankoop was afgelopen zomer wel dé sleutelspeler dit seizoen. Hoewel meerdere spelers deze positie kunnen bespelen is hij de onbetwiste nummer één.

Voor 500K overgenomen van KRC Genk. Talentvolle aanvaller. Echter zal hij aankomend seizoen veel minuten mogen maken in -19.

Hopelijk zijn de prestaties op het veld net zo goed als zijn eigenschappen.

Voor nu is een reserverol het hoogst haalbare voor hem.

Transfervrij. Zal enkel minuten maken bij een eventuele blessuregolf.
                                      Last edited by Fanfm; 3 dec 2016, 21:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fresso Bekijk berichten
                                        Seizoen 2 met West Ham. Probeer er een topteam van te maken. Eerste seizoen vele spelers vertrokken voor grof geld. Ook spelers kunnen kopen voor weinig. (Origi, huur optie koop 25 miljoen, Berahino 30 miljoen, en Lingard, huur optie koop 13 miljoen) Payet was in het eerste seizoensdeel de absolute smaakmaker, die helaas een stap omhoog wou doen en voor 98! miljoen is vertrokken naar Real. Hiervoor heb ik in het begin van Seizoen 2 de Vrij (36 miljoen) en Dier(33,5) gekocht die weinig speelde bij Tottenham. Vervolgens zocht ik een (tijdelijke) vervanger voor Payet op links, hiervoor heb ik Sneijder kunnen huren met optie tot koop van 1 miljoen. Pepe voor 3 miljoen kunnen halen, die na zijn tijd wordt vervangen door Oxford die enorm veel groeit. Mijn keepers werden te oud, en wouden weg. Helaas liep ik de jeugd niets rond, dus heb ik Butland gekocht voor 39 miljoen. Heb geen screen van de reserve omdat dit meerendeel jeugdspelers zijn, behalve Fosu-Mensah (huur) en Younes. De basis staat goed, staan nu 3e en richt me nu volledig op de jeugdopleiding. Deze wordt binnenkort verbeterd door het bestuur.
                                        Buiten Cresswell en Calleri herken ik eigenlijk niemand meer van de originele ploeg in je basiself, beetje zonde wel want West Ham heeft een aardige ploeg. Ook redelijk weinig Engelsen. Butland is wel een erg goeie transfer maar heb je daar echt 40 miljoen voor moeten betalen? Ik ben zelf met Derby bezig in seizoen 3 en heb net Butland als vervanger voor Carson gekocht voor 14 miljoen.

Hier is mijn elftal aan het begin van seizoen 3. In het eerste seizoen kampioen geworden in de Championship en vervolgens 5de geëindigd in de Premier League.

Zitten nog 6 spelers in van het kampioensjaar (Wilson, Keogh, Ince, Hughes, Johnson, Olsson). Olivér kreeg een vrije transfer bij Atletico Madrid. Butland voor 14 miljoen overgenomen van Stoke. Webster voor 8 miljoen bij Ipswich opgehaald. Wisdom gehuurd van Liverpool. Roberts voor 23 miljoen bij City gaan kopen. Is misschien wel een gokje maar veel goede jonge haalbare Engelse flankspelers vind je niet Ward-Prowse was me iets te duur.

Comment

Spoiler for wissels:

Wat een heerlijk team zeg. Normaal gesproken staat Adam Ounas op AMR, maar die ligt er een tijdje uit. Zit nog genoeg leuks op de bank om te rouleren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door King XVI Bekijk berichten

Buiten Cresswell en Calleri herken ik eigenlijk niemand meer van de originele ploeg in je basiself, beetje zonde wel want West Ham heeft een aardige ploeg. Ook redelijk weinig Engelsen. Butland is wel een erg goeie transfer maar heb je daar echt 40 miljoen voor moeten betalen? Ik ben zelf met Derby bezig in seizoen 3 en heb net Butland als vervanger voor Carson gekocht voor 14 miljoen.

Hier is mijn elftal aan het begin van seizoen 3. In het eerste seizoen kampioen geworden in de Championship en vervolgens 5de geëindigd in de Premier League.

Zitten nog 6 spelers in van het kampioensjaar (Wilson, Keogh, Ince, Hughes, Johnson, Olsson). Olivér kreeg een vrije transfer bij Atletico Madrid. Butland voor 14 miljoen overgenomen van Stoke. Webster voor 8 miljoen bij Ipswich opgehaald. Wisdom gehuurd van Liverpool. Roberts voor 23 miljoen bij City gaan kopen. Is misschien wel een gokje maar veel goede jonge haalbare Engelse flankspelers vind je niet Ward-Prowse was me iets te duur.
                                            Komt deze Webster van Millwall of is dat een andere? Verder een heel aardig team man. Hughes is overal op het middenveld de baas.

Comment

Fanfm Paar leuke aankopen gedaan (Brama, Bruns, Walian, David), maar je zit ook nog maar in 2016. Vrij standaard. Echt weinig op te beoordelen.
                                              Fresso Payet voor een schitterend bedrag verkocht, keurige verkoop. Misschien wat voor MU Records Vooral leuk dat je een aantal mooie Engelse aankopen hebt gedaan die het niveau van WHU vooruithelpen met Dier, Berahino en Butland voorop. Wel aardig flinke bedragen, maar misschien moet dat eenmaal als je hogerop wil. Engelsen zijn duur.
                                              King XVI Tof ploegje. Oliver heerlijke aankoop voor Derby, succes komende seizoenen
                                              vuurtjih Heerlijk team hoor, welk seizoen zit je?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten
                                                vuurtjih Heerlijk team hoor, welk seizoen zit je?
                                                Seizoen 2019/2020. Vorig seizoen wonderbaarlijk kampioen geworden. Nu hopelijk in Europa iets presteren, is me nog niet gelukt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten

Komt deze Webster van Millwall of is dat een andere? Verder een heel aardig team man. Hughes is overal op het middenveld de baas.
                                                  Ben hem bij Ipswich gaan halen, speelt echt fantastisch. Zeker omdat snelle Britse verdedigers relatief zeldzaam zijn.

De vorige opstelling is overigens van seizoen 2. Deze is van seizoen 4. Met Oliver lukte het helaas niet dus die heb ik voor een mooie winst doorverkocht. Ik probeer niet teveel uit te geven maar voor Lewis Cook, Patrick Roberts en James Ward-Prowse hebben we wel elks rond de 20m € betaald.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X