Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Club gezocht

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GerwinMU Bekijk berichten

Bij Real Madrid zeker, ik kreeg Real niet aan de praat, met als diepte punt 6-3 verliezen tegen een 2 team Vitesse in de voorbereiding. Ik werd daar ook teleurstellend 7e. Bij Bayern Munchen ging het een stuk beter, vooral in het begin maar na het seizoen vorderde steeds minder. Ik kreeg het idee alsof de tegenstanders hun tactiek hadden aangepast aan die van mij.
    Zeker tegen topteams zullen tegenstanders hun tactiek aanpassen en vaak defensiever spelen. Moet jij dan natuurlijk weer op anticiperen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Zeker tegen topteams zullen tegenstanders hun tactiek aanpassen en vaak defensiever spelen. Moet jij dan natuurlijk weer op anticiperen...
      Dat begrijp ik, maar ik bedoel meer in de zin van dat de 1e seizoen helft goed gaat. Terwijl het in de 2e seizoenshelft dan gewoon veel minder gaat, alsof ze weten hoe ik ga spelen en daarop inspelen

Comment

Dat begrijp ik, maar ik bedoel meer in de zin van dat de 1e seizoen helft goed gaat. Terwijl het in de 2e seizoenshelft dan gewoon veel minder gaat, alsof ze weten hoe ik ga spelen en daarop inspelen
        Dat klopt ook wel. Ze hebben al eens tegen je gespeeld en weten dus jouw speelwijze. Daar anticiperen zij dus op met een andere tactiek. Daarom is het ook verstandig om meerdere tactieken te gebruiken door het seizoen.

Comment

Dat klopt ook wel. Ze hebben al eens tegen je gespeeld en weten dus jouw speelwijze. Daar anticiperen zij dus op met een andere tactiek. Daarom is het ook verstandig om meerdere tactieken te gebruiken door het seizoen.
          Ahh kijk dat wist ik niet! Leer ik ook weer wat bedankt! maar nu heb ik nog steeds geen nieuw team om te managen haha

Comment

Ahh kijk dat wist ik niet! Leer ik ook weer wat bedankt! maar nu heb ik nog steeds geen nieuw team om te managen haha
            Kies je een team waarbij de doelstelling in de top eindigen is in plaats van gelijk kampioen te moeten worden. Volgens mij is Liverpool zo'n club bijvoorbeeld, wellicht Dortmund ook en anders is Leverkusen dat zeker weten. In ItaliŽ misschien AS Roma of Lazio.
            Last edited by Jornski; 18 okt 2017, 21:15.

Comment

Kies je een team waarbij de doelstelling in de top eindigen is in plaats van gelijk kampioen te moeten worden. Volgens mij is Liverpool zo'n club bijvoorbeeld, wellicht Dortmund ook en anders is Leverkusen dat zeker weten. In ItaliŽ misschien AS Roma of Lazio.
              bedankt voor de tip! alweer! Ik ga zeker naar deze 5 teams kijken en hopelijk managen met een beetje succes

Comment

Ik weet dat jullie met FM2017 niet meer willen spelen, maar ik zal de Winter update wachten voor de 2018 aan te kopen. Ik wil eerst me verzekeren van het welslagen van Major League Soccer. Overal na de Winter Update, die de 2017 totaal "fucked up" (opgefuckt ?).

Dus heb ik tijd om in Europa eens te spelen... Ik heb niet in Europa gespeeld sinds 2015 denk ik, met AA Gent... Ik speel altijd in Noord Amerika, Zuid Afrika, Zuid Korea...

Hier zijn er Vlamingen zeker. Ik wil in BelgiŽ spelen, met een geode ploeg uit de top-5. Sint Truiden lijkt goed.

Geen goed idee voor mij, vrienden ?

Dankie !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mark-Beaubien Bekijk berichten
                  Ik weet dat jullie met FM2017 niet meer willen spelen, maar ik zal de Winter update wachten voor de 2018 aan te kopen. Ik wil eerst me verzekeren van het welslagen van Major League Soccer. Overal na de Winter Update, die de 2017 totaal "fucked up" (opgefuckt ?).

Dus heb ik tijd om in Europa eens te spelen... Ik heb niet in Europa gespeeld sinds 2015 denk ik, met AA Gent... Ik speel altijd in Noord Amerika, Zuid Afrika, Zuid Korea...

Hier zijn er Vlamingen zeker. Ik wil in BelgiŽ spelen, met een geode ploeg uit de top-5. Sint Truiden lijkt goed.

Geen goed idee voor mij, vrienden ?

Dankie !
                  Uh wat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tdogg16 Bekijk berichten
                    Uh wat?
                    Waarschijnlijk een Fransman aan zijn naam te zien die via Google Translate een vraag post

Comment

Geen Fransman, ik ben een Belgisch-Canadees en ik woon in Canada Nederlands versta ik toch goed, maar schrijven is het anders...

I am just looking for a middle-class club in Belgium.

Is mijn nederlands zo slecht ? Ik heb BelgiŽ verlaten 15 jaar geleden...

Comment

Mja, zoiets. Iets daarboven Genk of Gent of Zulte-Waregem. Iets daaronder Kortrijk? Maar ik weet niet zo heel veel van de Belgische competitie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mark-Beaubien Bekijk berichten
                          Geen Fransman, ik ben een Belgisch-Canadees en ik woon in Canada Nederlands versta ik toch goed, maar schrijven is het anders...

I am just looking for a middle-class club in Belgium.

Is mijn nederlands zo slecht ? Ik heb BelgiŽ verlaten 15 jaar geleden...
                          Neen hoor, jouw Nederlands is helemaal niet zo slecht. Je merkt gewoon dat het jouw moedertaal niet is.

De Belgische competitie heeft een brede subtop: Genk, Gent, Charleroi (!), Zulte, Standard zijn kandidaten voor de top 6 na de traditionele toppers Brugge en Anderlecht. Net onder die top 6 zitten clubs zoals Kortrijk, STVV, KV Mechelen, Oostende, ...

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                          X