Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Club gezocht

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Club gezocht

Een dipje overkomt iedereen. Zit jij in een dipje en kom je er niet uit welke club je moet zijn? In dit topic kun je inspiratie vinden en hulp vragen aan de mede-users.

Na de beta met Ajax gespeeld te hebben , wil ik eigenlijk een lange game beginnen met een team in opbouw ofzo. Iemand een tip? Het liefst op de tweede en derde niveau van een (groot) land

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ajaciedjee Bekijk berichten
      Na de beta met Ajax gespeeld te hebben , wil ik eigenlijk een lange game beginnen met een team in opbouw ofzo. Iemand een tip? Het liefst op de tweede en derde niveau van een (groot) land
      Wilde gisteren al reageren maar toen lag de site eruit door onderhoud.

Engeland:
      Bury, Huddersfield Town, Fulham

Duitsland:
      Bochum, Stuttgart, Dynamo Dresden, Allemannia Aachen

Italië:
      Siena
      Parma is de ultieme uitdaging

Frankrijk:
      Paris FC

Nederland:
      Fortuna Sitrard, MVV, RKC

Spanje:
      Lugo, Levante

Kan ook de Braziliaanse competities aanraden, leuke en technische spelers daar. Weet niet in hoeverre Red Bull Brasil speelbaar is (spelen niet hoog) maar daar kan je ook even rondkijken.

Comment

Ik ga sowieso even in Brazilië kijken, anders wordt het Engeland. Bedankt man Twan1810 !

Comment

Heb vorig jaar trouwens ook een hele leuke game gehad in Frankrijk met Sochaux. Leuke club met veel talenten en een goede jeugdopleiding

Comment

Liverpool, Manchester United of West ham? Waar zou ik mee beginnen en waarom? Twijfel erg tussen deze 3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fresso Bekijk berichten
              Liverpool, Manchester United of West ham? Waar zou ik mee beginnen en waarom? Twijfel erg tussen deze 3.
              Sowieso geen Manchester United. Die selectie is al goed en is direct kampioensmateriaal. Totaal niet uitdagend.

Liverpool is natuurlijk een mooie club maar ook hier denk ik dat de uitdaging op nationaal vlak te klein is (Europees wel genoeg rek natuurlijk)

West Ham is naar mijn mening van deze 3 de beste optie. Talentvolle selectie en prima faciliteiten (nieuw stadion ook nog).

Als ik je echter nog een paar clubs mag aanraden: kijk eens naar Newcastle United (Championship nu), Aston Villa (ook Championship), Bournemouth en Crystal Palace.
              Dat zijn suggesties voor Engeland in ieder geval.

Comment

En als je het nog lager wilt zoeken, denk dan eens na over Bolton in de League One of Blackpool in de League Two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bas2204 Bekijk berichten
                  En als je het nog lager wilt zoeken, denk dan eens na over Bolton in de League One of Blackpool in de League Two
                  Pompey of Tranmere Rovers

Comment

Everton ook een leuke, redelijk sterk team. Talenten, maar ook oudere/meer ervaren spelers dus ook ruimte om door te selecteren en je eigen draai eraan te geven.

Comment

Mijn eerste game meteen met Kidderminster begonnen in de vanarama north.
                      Erg leuke game, met een kampioenwaardige ploeg kun je meteen de weg omhoog inzetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Sowieso geen Manchester United. Die selectie is al goed en is direct kampioensmateriaal. Totaal niet uitdagend.

Liverpool is natuurlijk een mooie club maar ook hier denk ik dat de uitdaging op nationaal vlak te klein is (Europees wel genoeg rek natuurlijk)

West Ham is naar mijn mening van deze 3 de beste optie. Talentvolle selectie en prima faciliteiten (nieuw stadion ook nog).

Als ik je echter nog een paar clubs mag aanraden: kijk eens naar Newcastle United (Championship nu), Aston Villa (ook Championship), Bournemouth en Crystal Palace.
                        Dat zijn suggesties voor Engeland in ieder geval.
                        Man United valt anders nog niet zo mee!

Comment

Hoihoi,

Ik zou ook dit jaar terug een LLM willen doen. Heb eigenlijk nog nooit in Nederland één gedaan en dacht nu aan HSV Hoek. Is een LLM in de Nederlandse competities wat leuk en uitdagend?

Thx
                          Last edited by svfarmer; 9 nov 2016, 11:56.

Comment

Ik zoek een club en misschien ben ik een beetje kieskeurig. Ik zoek namelijk een 'romantische' challenge. Ik wil een club dat af is gezakt naar (ver) beneden hun niveau, terwijl ze een rijke historie hebben.
                            Een voorbeeld daarvan is Parma, ooit een grote club maar nu erg ver afgezakt (heb het geprobeerd met deze club maar ik ergerde me geel en blauw aan de kleuren die je lay-out dan krijgt).
                            Fulham is ook een optie, een enorm oude club (1879).

Weten jullie nog meer van dit soort voorbeelden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dzsudzsak. Bekijk berichten
                              Ik zoek een club en misschien ben ik een beetje kieskeurig. Ik zoek namelijk een 'romantische' challenge. Ik wil een club dat af is gezakt naar (ver) beneden hun niveau, terwijl ze een rijke historie hebben.
                              Een voorbeeld daarvan is Parma, ooit een grote club maar nu erg ver afgezakt (heb het geprobeerd met deze club maar ik ergerde me geel en blauw aan de kleuren die je lay-out dan krijgt).
                              Fulham is ook een optie, een enorm oude club (1879).

Weten jullie nog meer van dit soort voorbeelden?
                              Leeds United, Nottingham Forrest, Portmouth in Engeland.

Nederland misschien Koninklijke HFC

In Italie heb je nog Livorno en Siena die toch wel regelmatig Serie A speelde en nu in de C zitten.

RWDM in derde divisie Belgie.

Zijn voorbeelden

Comment

Ik wil met een club uit de vanarama north of south beginnen.
                                Zijn er suggesties voor clubs en waarom die?
                                Last edited by vlietje; 11 nov 2016, 16:37.

Comment

vlietje FC United of Manchester is natuurlijk een schitterend verhaal om mee te spelen in de Vanarama North.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vlietje Bekijk berichten
                                    Ik wil met een club uit de vanarama north of south beginnen.
                                    Zijn er suggesties voor clubs en waarom die?
                                    Zoals Niejo zegt is FC United een hele leuke uitdaging. Nuneaton en AFC Fylde zijn ook leuke clubs om mee te spelen.

Comment

Zit een beetje in dubio. Met een club beginnen in een kleine competitie of onderaan in een grotere competitie. Dat eerste heb ik in FM17 gedaan met Limerick (Tweede niveau Ierland), maar binnen no time ben je de beste club van het land en liggen er Europees enkel (grote) uitdagingen. Dat tweede is erg leuk, maar als je op het hoogste niveau komt is er opeens niets meer aan omdat je belachelijk veel TV geld krijgt (iig in Engeland).

Comment

Is het op 1 of andere manier mogelijk om in Frankrijk een seizoen te "hollydayen" en op de reset date toch een random keuze van club te hebben?
                                        Of is deze steeds gekoppeld aan de CFA reeks en komen dus zowat steeds dezelfde 4 clubs naar boven, hoe vaak je ook herlaadt?

Comment

Ik heb FM17 nu een paar dagen maar kan maar geen club uitkiezen voor een save.
                                          aan de ene kan wil ik LLM maar aan de andere kant lijkt me een middenmoter ook wel eens wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brattbakk Bekijk berichten
                                            Is het op 1 of andere manier mogelijk om in Frankrijk een seizoen te "hollydayen" en op de reset date toch een random keuze van club te hebben?
                                            Of is deze steeds gekoppeld aan de CFA reeks en komen dus zowat steeds dezelfde 4 clubs naar boven, hoe vaak je ook herlaadt?
                                            De promovendi worden willekeurig gegenereerd uit de clubs die een niveau lager spelen (ook als deze competitie niet speelbaar is), waarbij clubs met een hogere reputatie de grootste kans hebben om te promoveren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marcelp Bekijk berichten
                                              aan de ene kan wil ik LLM maar aan de andere kant lijkt me een middenmoter ook wel eens wat.
                                              Ik zou gewoon eerst met een stabiele club beginnen en ff de game ontdekken en erachter komen dat er een dikke blessure bug inzit speel zelf met PSV heb elke week 6 of meer blessures xd

Comment

Een topclub uit de Skybet League 1 of een pas gepromoveerde club naar de Championship is de gulden middenweg. Je hebt in het begin een vorm van LLM en als je het goed doet ben je in een paar seizoenen een middenmoter in de Premier League
                                                Last edited by DJ-Superstar; 22 nov 2016, 15:05.

Comment

Wigan

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X