Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM 2017 Kopen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

FM 2017 Kopen

Op 4 november komt Football Manager 2017 officieel uit, en dus is het goed om te weten waar je de nieuwe game zoal kunt halen, én tegen welke prijs!

Voor het eerst dit jaar is er de mogelijkheid om FM17 via Steam met korting te kopen. Iedere Football Manager titel van de laatste vier jaar (dus vanaf 2013) die je in je Steam Library hebt, levert je 5% korting op de prijs van €54,99 op. Maximaal 20% dus, wat neer komt op een euro'tje of elf. Tel uit je winst.

Natuurlijk zijn er ook andere digitale aanbieders, waarbij het echter niet altijd zeker is of je Beta-access hebt (bij Steam uiteraard wel). Zo heb ik zelf bijvoorbeeld bij CDKeys al een bestelling gedaan. Zij doen FM17 momenteel voor €33,59 van de hand. Mooi prijsje als je het mij vraagt.

Zelf ook een mooie deal gespot? laat het hier weten!

Instant gaming heb ik een pre-order aan 37,99 € zien staan ... Iets duurder als CDKeys, maar twee veilige sites in mijn mening

Comment

Erg laat dat die uitkomt, ik twijfel nog..

Comment

Zojuist besteld via CDkeys, heb die site nog nooit geused dus ben benieuwd!

Comment

Heb hem ook maar CDkeys besteld. Gelijk die 5% korting via FB meegepakt. 31 euro...mooie prijs.

Comment

Ik bestel hem al een jaar of 3 (gok ik) bij fmscout. Nooit problemen mee gehad en altijd recht gehad op de beta etc..

Comment

Hier ook FMScout. Waarschijnlijk Steam deze keer vanwege 20% korting maar ik zie wel wat voordeliger is (incl 2 weken beta).
              Ik wacht trouwens wel wat FM17 biedt. Al ben ik wel zeker dat ik hem toch ga halen.

Comment

Weet iemand waar je goedkoop FM met DVD kunt krijgen? Niet dat ik de DVD gebruik, maar deze staat mooi in me collectie.
                Gebruik verder toch de Steam code. (Via Steam kun je alleen de code krijgen toch?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raikkonen Bekijk berichten
                  Hier ook FMScout. Waarschijnlijk Steam deze keer vanwege 20% korting maar ik zie wel wat voordeliger is (incl 2 weken beta).
                  Ik wacht trouwens wel wat FM17 biedt. Al ben ik wel zeker dat ik hem toch ga halen.
                  Niet dat ik me met jouw aankoop wil bemoeien of FMScout wil promoten, maar op Steam kost hij met 20% korting €43,99 terwijl hij op FMScout 35GBP (omgerekend €41,80) kost.

Daarnaast is FMScout ook een officieële partner, dus krijg je de beta er ook gewoon bij.

Comment

Net voor het tweede opeenvolgende jaar een order gedaan bij CDKeys, had vorig jaar volgens mij ook de BETA erbij gekregen dus ik vind het prima

Comment

Zijn nog geen geruchten over nieuwe features, of wel?

Comment

Chiemel; Die worden druppelsgewijs losgelaten door SI. Momenteel is er echter nog niets bekend. Denk dat ze over een week of twee wel wat los zullen laten, maar pin me er niet op vast

Comment

hallo,
                          wat ik niet begrijp is die beta acces die kan je toch altijd al downloaden op steam voor de game is uitgekomen of moet je eerst de game kopen/ pre-orderen en dan krijg je pas toegang tot de demo/beta. Ik zou hem het liefst kopen via steam zelf maar loop ik het risico niet als ik geen disc heb dat als mijn pc crasht of dergelijke dat ik dan mijn game kwijt ben. ik zag de game ook op bol.com en vroeg me af of je daar dan ook de beta versie bij krijgt kan me iemand dat vertellen?
                          mvg simon maertens

Comment

maertens
                            Het is belangrijk om te weten dat er een verschil is tussen de Beta en de Demo. de Beta komt zo'n 2 weken voordat de game gereleased wordt uit , en is alleen beschikbaar voor wie via de juiste retailer ge pre-ordered heeft. Dit betreft een voorlopige versie van het volledige spel.

De demo is beschikbaar voor iedereen via steam, en komt (naar mijn weten) tegelijk uit met de officiele release. Met de Demo kun je echter maar een half seizoen spelen, maar wel een idee van de game krijgen, en weten of je pc het aankan. Als je FM16 kunt draaien, zul je waarschijnlijk geen problemen hebben met FM17

Comment

En online kopen via steam is geen probleem. Zolang je toegang hebt tot je steamaccount, kun je het spel op een nieuwe pc herinstalleren. En via steam krijg je ook gegarandeerd toegang tot de beta versie

Bij bol.com krijg je de disc zelf, maar geen toegang tot de beta. Je zal dan moeten wachten dus tot de daadwerkelijke releasedatum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bas2204 Bekijk berichten
                                En online kopen via steam is geen probleem. Zolang je toegang hebt tot je steamaccount, kun je het spel op een nieuwe pc herinstalleren. En via steam krijg je ook gegarandeerd toegang tot de beta versie

Bij bol.com krijg je de disc zelf, maar geen toegang tot de beta. Je zal dan moeten wachten dus tot de daadwerkelijke releasedatum
                                Worden je games dan ook automatisch overgezet. Heb dus op mijn ouders computer Fm staan met een aantal games en krijg vandaag nieuwe laptop. Anders moet ik ze natuurlijk gewoon even op een geheugen stick zetten maar als het automatisch meegaat is het helemaal handig
                                Dus iemand een idee?
                                FM17 gewoon kopen waar het het goedkoopst is, hoef dat schijfje niet zo nodig te hebben

Comment

Plus het feit dat Steam voor de eerste maal in jaren eens relatief goedkoop is voor loyale klanten. 5% korting voor iedere versie die je sinds FM 2013 hebt gekocht (en in je steam library hebt staan, die hoef je dus niet per se bij steam zelf gekocht te hebben). Voor die mensen zoals ik kost hij maar 44 euro op steam.
                                  Last edited by Roprop; 21 sep 2016, 09:48.

Comment

Je opgeslagen games, moet je wel zelf even overzetten ja. Het spel opzich kun je makkelijk meenemen naar de nieuwe laptop door gewoon weer in je steamaccount in te loggen en de game te herinstalleren.

Toegang tot de beta krijg je alleen bij bepaalde geselecteerde aanbieders, maar hoe dan ook alleen als je het spel alleen digitaal koopt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jj1 Bekijk berichten

Worden je games dan ook automatisch overgezet. Heb dus op mijn ouders computer Fm staan met een aantal games en krijg vandaag nieuwe laptop. Anders moet ik ze natuurlijk gewoon even op een geheugen stick zetten maar als het automatisch meegaat is het helemaal handig
                                      Dus iemand een idee?
                                      FM17 gewoon kopen waar het het goedkoopst is, hoef dat schijfje niet zo nodig te hebben
                                      Heb nog nooit via Steam gekocht. Maar van de vorige keer (2013?) kan ik mij herinneren dat ik het wel via Steam speelde. Dat kan mét CD ook wel gewoon toch?
                                      En games​​​​​​ worden via steam dus automatisch overgezet op een andere PC? Dus ook van een HP laptop naar een Apple? Stel ik wil op de Apple van mijn vriendin speleb, behalve wanneer zij er zelf achter zit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niejo101 Bekijk berichten
                                        maertens
                                        Het is belangrijk om te weten dat er een verschil is tussen de Beta en de Demo. de Beta komt zo'n 2 weken voordat de game gereleased wordt uit , en is alleen beschikbaar voor wie via de juiste retailer ge pre-ordered heeft. Dit betreft een voorlopige versie van het volledige spel.

De demo is beschikbaar voor iedereen via steam, en komt (naar mijn weten) tegelijk uit met de officiele release. Met de Demo kun je echter maar een half seizoen spelen, maar wel een idee van de game krijgen, en weten of je pc het aankan. Als je FM16 kunt draaien, zul je waarschijnlijk geen problemen hebben met FM17
                                        Bedankt Niejo101 voor de raad, fijn dat ik dit nu weet en sws zal ik fm2017 wel kunnen draaien maar het enige probleem is dat ik niet weet als je de beta acces krijgt bij bol.com
                                        mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maertens Bekijk berichten
                                          Bedankt Niejo101 voor de raad, fijn dat ik dit nu weet en sws zal ik fm2017 wel kunnen draaien maar het enige probleem is dat ik niet weet als je de beta acces krijgt bij bol.com
                                          mvg
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bas2204 Bekijk berichten

Comment

Weet iemand of je ergens zowel de beta als de disc kunt krijgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door znight Bekijk berichten
                                              Weet iemand of je ergens zowel de beta als de disc kunt krijgen?
                                              Die combinatie is helaas niet mogelijk. Alleen bij de digitale pre-orders kun je beta access krijgen (ligt eraan bij welke retailer je koopt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niejo101 Bekijk berichten

ok ik ben nu van plan om fm2017 te kopen via steam en hoe kan ik dan weten wnr de beta speelbaar is en hoe kan je die dan spelen? hoe kan je dan de beta al spelen als je hem gepreorderd hebt?

Comment

Dus fmscout is dus betrouwbaar en hoe wordt dat dan gedownload via steam dan?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X