Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] The Red Devils

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Een sterke periode brengt je weer op de plek, waar we je gewend zijn: bovenaan. Fantastische overwinning op Chelsea!

Comment

Heel sterke periode

Comment

Aan kop in de BPL, de manager is verkozen tot beste en de spelers domineren de verkiezing.
        Daarnaast nog een uitbouw van het stadion, het is n grote goednieuws show.

Succes!

Comment

Lekker bezig hoor!

Comment

Seizoen 2016-2017

We zijn alweer in December beland. Dat is toch alweer halverwege het seizoen en dan mogen we even vooruit kijken naar volgend seizoen. En we gaan meteen kijken of we transfervrije spelers kunnen halen. Ik heb wel wat spelers op het oog, maar daar kan ik nog niets over zeggen. De grootste klap ook in December. Mkhitaryan raakte voor 5 maanden geblesseerd. En dat heeft mij doen besluiten om een speler te kopen. Wie dit is zal pas volgende maand bekend worden gemaakt. En dan vraag ik jullie om te zien wat er opvalt in de wedstrijden. Degene die het goed heeft krijgt uiteraard een mention in de volgende update.

December

Stand Premier League

Speler van de maand

Europese Golden Boy

Eindstand Europa League poule

Loting volgende ronde Europa League

Spoiler for Reacties:
            Antwoorden op posts van users

komodo25; Dat was een heerlijke wedstrijd. Ik heb er van genoten.

Marius; Dat was een geweldige wedstrijd. Hieruit blijkt wel dat we een titelkandidaat zijn.

Bas96; We hebben een geweldige maand gehad. Ik heb nu de ploeg gezien zoals ik ze graag zie spelen. En dat is een heerlijk gevoel.

DeJarnoxD; We zijn op de goede weg.

frensen; We hebben het een heerlijke wedstrijd gespeeld en ik hoop dat er nog vele van zulke wedstrijden komen.

Minitolluz; United hoort ook bovenaan te staan. En te blijven uiteraard.

TeamWesil; Bedankt. Ik hoop dat er nog meer van zulke periodes gaan komen.

Wallemme; We zijn erg goed bezig bij de club en dat straalt aan alle kanten.

T-Bone; Bedankt.

Uiteraard mogen er altijd screenen gevraagd worden en ook tips zijn altijd welkom. Tot zover deze update. Tot de volgende update.

Comment

Even een kein dipje maar op de laatste twee wedstrijden weer sterk gespeeld. Wat opvalt is dat Zlatan in vorm is ?

Comment

Netjes in de PL, maar in de EL toch echt maar met de hakken over de sloot. Toch wel een verrassing. De EL is toch gewoon een doel op zich neem ik aan?

Comment

Goede overwinningen op Arsenal, Liverpool en Everton. Helaas wel een plek gezakt op de ranglijst maar dat ene puntje kan je nog lang genoeg inhalen. In de Europa League wel een lastige loting met Monaco.

Comment

Je blijft goed draaien hoor! Houd dit vol!

Comment

Jammer van de gelijke spellen en het verlies, maar je blijft goed meedraaien dankzij de duidelijke zeges op Everton en Liverpool.

Comment

Na een mindere periode een goed herstel getoond tegen Everton. Spurs doet het ook goed en Liverpool zit in de achtervolging, het gaat nog spannend worden.
                        In de EL eenvoudig door de groepsfase, maar met Monaco tref je nu een pittige tegenstander.

Succes!

Comment

Een mooie maand met mooie resultaten. Eerste in de Premier League, eerste in de Europa League. Top...

Wat opvalt, in iedere wedstrijd die Man Utd. wint of minstens gelijkspeelt (behalve de wedstrijd tegen Leicester) scoort Ibrahimovic...

Comment

Wat opvalt is inderdaad dat Zlatan aardig op dreef is. Ook valt het mij op dat je alle punten die je laat liggen tegen de kleintjes is en je tegen de grotere clubs ruim weet te winnen.

Comment

Mooie maanden heb je achter de rug en wat voelt het vertrouwd om jou weer een novelle met Man Utd te zien maken.

Comment

Seizoen 2016-2017

Januari is de maand dat voor ons de FA Cup ook gaat beginnen. Dus dat betekent nog meer wedstrijden erbij. En we hebben al een uitgepuilde agenda. Hierdoor heb ik besloten om Callum Gribbin bij de selectie te laten. Hij kan dan Rooney opvangen als ik hem rust geef. En volgend seizoen mag hij verhuurd worden om nog meer ervaring op te doen. Callum is tenslotte nog maar 17 jaar.

Transfers in

Dozzell: Een talenvolle aanvalle middenvelder. Een gouden toekomst voorspeld.

Sessegnon: En van de grootste talenten van het Engelse voetbal. Zal de toekomstige linksback worden van United.

Lincoln: Talentvolle wonderkid. Zal wel verhuurd moeten gaan worden om een werkvergunning te gaan krijgen.

Berahino: De vervanger van Mhiki.

Transfers uit

Carrick en Schweinsteiger worden nu al bedankt voor bewezen diensten. De rest mag ervaring op doen om zo beter te worden.

Januari

Stand Premier League

Speler van de maand

Spoiler for Reacties:
                                Antwoorden op posts van users

komodo25; Inderdaad Ibra is erg goed bezig en bij deze heb je de mention verdiend.

Marius; EL gewoon 8 punten voorsprong op de nummer twee hoor. Dus geen hakken over de sloot, maar gewoon simpel en netjes. Ik wil zeker de EL winnen, want die prijs is nog nooit
                                gewonnen door United.

Minitolluz; We hebben erg goed gespeeld. Monaco is een taaie tegenstander, maar ik schat ons sterker in.

T-Bone; We zullen dit zo lang mogelijk proberen vol te houden, maar de selectie is breed genoeg.

DeJarnoxD; We gaan gewoon blijven presteren. Dat het soms wat minder gaat is gewoon zonde, maar we spelen zoveel wedstrijden op dit moment en dat breekt ons soms wel even op
                                ondanks dat we een brede selectie hebben.

Wallemme; Er maken genoeg teams kans op de titel op dit moment. Tegen Monaco zullen we goed moeten presteren om ze te gaan verslaan.

Patje!; Ook jij hebt een mention verdiend.

Bas96; Tegen de kleinere teams speel ik aldoor met de reserves. In de grote wedstrijden komen de basisspelers aan de bak. En dat is nu het verschil. Ik wil namelijk de basisspelers ook veel rust geven.

jessy1107; United is mijn club en ik kan het niet laten om er toch een novelle van te gaan maken.

Uiteraard mogen er altijd screenen gevraagd worden en ook tips zijn altijd welkom. Tot zover deze update. Tot de volgende update.

Comment

Hele goede maand alleen jammer dat je dan net uitgerekend van Tottenham verliest . Vooral met Dozzel een prima aanwinst erbij

Comment

Berahino!!! Bij Sporting was hij een groot succes, hopelijk kan hij bij United tot dezelfde prestaties komen.

Succes!

Comment

Jammer van het verlies tegen Tottenham, maar kan gebeuren natuurlijk. Mooie transfers ook

Comment

EL screenshot in de vorige update verkeerd gelezen, met bad

Goede uitslagen nu, wel jammer van het verlies tegen Spurs, geeft de indruk dat ze momenteel verdiend aan kop staan.

Apart ook om zo veel geld uit te geven aan een speler die nog geen werkvergunning heeft wel.

Comment

Topmaand wel, jammer dat je net tegen Spurs verliest zeg.

Comment

Jammer van het verlies tegen Spurs anders had je er fantastisch voor gestaan. Prima versterkingen met het oog op de toekomst.

Comment

Je blijft heel aardig presteren maar de Spurs doen het momenteel toch nog net ietsjes beter helaas. Toch denk ik dat je dit nog prima recht kunt trekken.

Comment

Veel talenten weer gehaald, leuk!

Comment

Goede spelers gehaald en daarnaast een goede reeks neergezet. Met nog twee wedstrijden tegoed, moet die achterstand wel minder worden

Comment

Een paar hele leuke versterkingen.
                                                    Zeker Sessegnon, een van de grootste talenten van de Engelse velden.
                                                    Aardig rondje deze januari maand. Alleen zonde van de nederlaag tegen Spurs maar je staat er goed voor.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X