Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Caught Somewhere in Time

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Knotsgekke wedstrijd tegen Académico!! Toch jammer dat je Portugal gaat verlaten, maar Spanje is ook wel een mooi land om in te coachen natuurlijk

Comment

Prima seizoen gedraaid met een voor het neutrale publiek een geweldige wedstrijd. Succes in Spanje

Comment

Mooie resultaten, jammer dat je naar spanje trekt, had je graag zien promoveren en de portugese topclubs het vuur aan de schenen willen zien leggen. Veel succes in spanje

Comment

Professioneel het seizoen afgewerkt, alvast succes met de nieuwe uitdaging!

Comment

Een keurige zevende plaats behaald, ben wel benieuwd waar in Spanje terecht gaat komen!

Comment

Toch nog goed je werk afgemaakt in Portugal. Ik ben benieuwd waar je terecht komt in Spanje. Mijn gevoel zegt een club als Las Palmas, Deportivo La Coruña, Eibar, Athletic Club de Bilbao, Real Sociedad of Real Betis...

Comment

Ik denk Sociedad of Bilbao, een leuk avontuur in het Baskenland!

Comment

Mooi geëindigd na je dipje

Ik was helemaal op het verkeerde pad en dacht echt dat je eerst de top in Portugal zou willen bereiken. Misschien komt dat nog wel! Mijn nieuwsgierigheid naar waar je nu wel gaat, wordt wel nog meer op de proef gesteld!!!

Comment

Marius W8er Wallemme Jornski komodo25 ElMarcos Patje! prinz poldi FM_Lesly DeJarnoxD

Helaas komt er een einde aan deze novelle. Na twee seizoenen in Portugal ben ik overgestapt naar Valencia, een mooie stap. De club zelf zit in geld nood en er wordt te veel uitgegeven aan salarissen en investeren in nieuwe spelers is momenteel niet mogelijk. Helaas zit er ook een bug in de database waardoor alle historie van spelers en ook mij als manager de afgelopen twee jaar niet is opgeslagen. Dit was toch juist mijn idee van deze novelle om een mooie carriere neer te zetten en ooit op te komen in de eregalerij. Hier zal ik dus nooit in terecht kunnen komen omdat ik geen punten of geschiedenis heb. Hoe dit kan heb ik geen idee van en vind het ook erg jammer.

Ondertussen ben ik een nieuwe novelle gestart welke hier is te vinden!
                    Bedankt voor het volgen en enthousiaste reageren en hopelijk tot bij mijn nieuwe novelle!!
                    Last edited by coma_303; 15 nov 2017, 20:01.

Comment

Ergerlijk zo'n bug! Heb met plezier gevolgd en zal dat ook zeker met je nieuwe doen.
                      Last edited by Marius; 15 nov 2017, 20:04.

Comment

Erg jammer dat deze novelle ten einde komt. Succes bij de volgende uitdaging!

Comment

Wij hadden het ook in onze netwerk van FM17 maar met spelers, in ieder geval was dit een mooi verhaal en ik ga zeker je nieuwe volgen!

Comment

Jammer van de bug

Comment

Spijtig... met Valencia kwam er toch een mooie stap aan...

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                              X