Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Estafette] [FM17] Glacis United

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[Estafette] [FM17] Glacis United

Een aantal maanden geleden zijn MrMHB Koersjee W8er en ondergetekende begonnen met een uitdaging in Gibraltar. Glacis United is de club waar uiteindelijk de keuze op gevallen is. Ondertussen zijn we een aantal jaren verder en aangezien het in het Estafette-gedeelte niet echt druk is, willen we proberen hier meer mensen te laten genieten van onze prestaties. Gedurende het proces is ook Jeroen. ons team komen versterken en zo hebben we een goede, stabiele basis. Verwacht geen hoogstaande grafische updates. In de eerste post zal ik beginnen met het voorstellen van de club. Hoe zag het er allemaal uit toen we net begonnen. Update hierna zal een "Waar staan we nu" post zijn en vanaf dat punt gaan we verder borduren en blijven we jagen op Europees succes met deze kleine club uit dito land.

Let's go! Ik heb maar willekeurig een club gekozen. Kleuren vond ik wel geinig. Faciliteiten zijn bij bijna alle clubs hetzelfde. De club die ik heb gekozen is in 2000 voor het laatste kampioen geworden, waar kennen we dat van? Tijd om weer eens wat prijzen te pakken! Tevens heb ik gekozen voor een Engelse manager, gezien het feit dat Gibraltar nog altijd valt onder het Engelse Koninkrijk.

Zoals jullie kunnen zien, een nietszeggende club buiten de landsgrenzen. Officieel niet eens een profclub, een stadion dat met de gehele competitie wordt gedeeld en een reputatie waarmee eigenlijk niets mogelijk. Aan ons de uitdaging dit allemaal zo spoedig mogelijk te verbeteren.

Doelen met deze game waren we het al snel over eens:
    • Een eigen stadion.
    • Stabiele Europese (sub)topper worden.
    • Ultieme doel: Champions League winnen.

"Waar staan we nu" is de volgende vraag. Ondertussen zijn we aanbeland in juni 2026 en hebben we heel wat bewogen jaren achter de rug. Ik kan vast mededelen dat we helaas nog geen Europese beker hebben gewonnen, maar we komen er langzaam aan. In deze update krijgen jullie te zien waar de club nu staat en hoe wij ons als manager hebben ontwikkeld.

Zoals jullie kunnen zien is de club enorm gegroeid. In alles hebben we grote stappen gemaakt. Financieel, facilitair, technische staf. Onze club wordt steeds interessanter voor spelers van buiten Gibraltar, Engeland en Spanje. Uit alle windstreken trekken er spelers richting Gibraltar om te zien of ze iets kunnen toevoegen aan onze club. We hebben zelfs de ruimte om, af en toe met groot succes, spelers te kopen bij bv. de Premier League of het Championship die ons naar een hoger niveau tillen, zeker Europees. Vele talenten die het niet haalden, lopen nog altijd rond in de nationale competitie. Hierdoor groeien de clubs om ons heen langzaam mee in onze schaduw.

Als manager zijn we ook enorm gegroeid. Statistieken schieten langzaam naar een ongekend niveau. Ook de statistieken van de gespeelde wedstrijden spreken voor zich. 90/95% van de verloren wedstrijden waren in Europese duels. Nationaal verliezen we sporadisch tot niet en werden we al meermaals ongeslagen kampioen. Ook de beker en de nationale Super Cup zijn al jaren prooi voor ons en de prijzenkast blijft gestaag groeien.

Afgelopen seizoen was ons beste, Europees gezien, tot nu toe. Nadat we helaas veroordeeld waren tot het spelen van Europa League, stootten we door naar de knockout-fase. Hierin wisten we vriend en vijand te verrassen met onze resultaten. Helaas moesten we uiteindelijk onze meerdere erkennen aan de uiteindelijk verliezend finalist.

En om een beetje een inzicht te geven over het niveau van spelers wat we aan kunnen trekken, hier een kleine greep uit onze topspelers:
    Spoiler for Topspelers:

Alvast een shout-out naar onze trouwe volgers: Titan Thymen KayDeManaager Jornski 007mark Christiano

Screenshots mogen altijd gevraagd worden! Diegene die aan de beurt is zal dit verzoek dan zeker posten.

Comment

Leuk dat jullie het op deze manier gaan presteren. Hier zal waarschijnlijk meer animo voor zijn. Ik blijf jullie volgen.

Comment

Tof dat het ook hier gedeeld gaat worden; jullie hebben al veel weten te bereiken met Glacis!

Comment

Mijn deel zit er ondertussen op. We gaan even de eerste seizoenshelft doorlopen van het seizoen 26/27. Bramvinos Jeroen Koersjee MrMHB

Eerst en vooral even de transfers doorlopen.

De uitgaande transfers waren vooral overbodige spelers. De transfer van Diaw was na goedkeurig van bestuur en kon niet worden aangevochten. Het feit dat ploegen als PSG, R. Madrid, Atletico Madrid en dergelijke interesse hebben in onze spelers betekend dat we uitstekend bezig zijn.

Dan wat screens van de belangrijkste inkomende transfers.

Quesade: een uitstekende aanwinst voor in de competitie, maar zal waarschijnlijk we te kort schieten op europees vlak, vooral aangetrokken voor HG.

Halil Dede: Gezien we in de competitie met 2 spitsen gaan spelen, hadden we wel nog wat extra's nodig. Maar was al meteen 4 weken geblesseerd en na 1 week terug fit te zijn opnieuw maand aan de kant.

Daarom dan ook deze speler erbij gehaald op vrije transfer. Komt ons versterken in januari.

Dan gaan we over naar de resultaten.

Eerst de supercup, die hebben natuurlijk opnieuw binnen gehaald

Dan gaan we over naar de resultaten in de competitie, waar we oppermachtig zijn.

Normaal loopt de topschutter altijd bij ons rond, maar gezien onze europese campagne heb ik onze belangrijkste spelers wat rust gegund de wedstrijd voor onze europese wedstrijden.

Daan gaan we nu verder met het europese gedeelte.
          Eerst en vooral starten we met de voorrondes van de Champions League.

Zoals je ziet konden we ons makkelijk qualifiseren voor de groepsfase van de Champions League. Daar kwamen we terug in een groep met Ajax, Atletico Madrid en Fenerbahce. Een loodzware opgave dus, maar we gingen vol voor de 3de plaats.

Zoals jullie kunnen zien hebben we uiteindelijk een mooie 3de plaats behaald en mogen we na de winter verder gaan in de Europa League, waar we een loodzware loting hebben. Veel succes aan Jeroen om dit tot een goed einde te brengen.

En verder nog een screen van de financien.

En natuurlijk onze trouwe volgers niet vergeten: Titan Thymen KayDeManaager Jornski 007mark Christiano
          Last edited by W8er; 28 aug 2017, 14:20.

Comment

Speel ook ee spel in Gibraltar alhoewel ik nu bezig ben met een andere game wil ik er ook nog mee verder.
            Kijken hoe ver ik kan komen met een club uit Gibraltar

Comment

Netjes gedaan in de CL. Ajax bovenaan in de poule is alleen niet heel realistisch maarja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 007mark Bekijk berichten
                Netjes gedaan in de CL. Ajax bovenaan in de poule is alleen niet heel realistisch maarja
                Vorig jaar de EL gewonnen. Hebben een superteam.

Comment

Nou, lekker dan. Direct maar Dortmund loten

Comment

Dortmund kan je beter maar gelijk gehad hebben

Comment

Lekker bezig zeg, succes tegen Dortmund!

Comment

Mooi om deze Estafette nu te volgen in het Novellengedeelte. Veel succes verder, heren!

Comment

Hallo mensen, ik wil even zeggen dat ik stop met deze estafette. Ik kan het niet combineren met andere dingen vanwege privézaken. Ik wil wel graag in de mentions om het te blijven volgen. Oprecht veel succes: Kevin, Christoph, Stefan en Jeroen! Dank jullie.

Comment

Ik ga deze ook volgen! mooie resultaten al geboekt! Hopen op het eerste Europese succes.

Comment

Ik heb de eer om het over te nemen van W8er en inmiddels zit de transferperiode erop. Een periode die rustig begon en vervolgens veranderde in een ware achtbaan.

De eerste speler die richting Gibraltar kwam is een grote naam die de nodige wedstrijden op topniveau in de benen heeft. Adrian Rabiot wat bij PSG jarenlang een basisspeler en vertrok een aantal seizoenen terug naar Manchester United. Hier kwam hij niet helemaal uit de verf en hij mocht afgelopen zomer dan ook transfervrij vertrekken. Voor ons een absolute topper die het middenvel zal gaan leiden.

De tweede aankoop zal centraal naast Rabiot komen te staan en is een stuk jonger. De Zuid-Afrikaan Moses Zwane is pas 19 maar een absolute versterking in mijn ogen. Hij komt voor €325.000 over van Ajax Cape Town

Hiermee dacht ik mijn selectie rond te hebben maar de echte pret moest nog komen. Een paar dagen voor het einde van de transferperiode besloot het bestuur een bod van Real Madrid op Victor Aliyu te accepteren waarmee de clubkas gespekt word maar het sportief een stap terug is. Daarnaast werd in overleg besloten een bod van hetzelfde Madrid op onze getalenteerde doelman Ahmed Lakhdar te accepteren en werd de afkoopsom in het contract van onze beste doelman door Real San Sebastian gelicht. Daarnaast leek het erop dat linkermiddenvelder Cody Moncur ons zou gaan verlaten maar uiteindelijk ging zijn transfer niet door.

Hiermee moest de selectie met spoed worden versterkt. Centraal achterin komen Vitor Tavares en Patrick Nsumbu Aliyu vervangen. Nsumbu word voor een half jaar gehuurd van Anderlecht terwijl Tavares voor 120.000 overkomt van Olympiakos.

In het doel zal de transfervrij aangetrokken Coen Burg mogen dueleren met de al aanwezige Carlos Aranda.

En als extra optie op de linkerflank kwam de transfervrije Felix Okechukwu.

Daarnaast heb ik ook het jeugdteam wat versterkt met enkele talenten die zonder transfersom aangetrokken konden worden.

Spoiler for Talenten:

Bramvinos W8er Koersjee MrMHB bobjuh Titan 007mark Jornski DeJarnoxD KayDeManaager nasje92

Comment

Haal mij maar uit de mentions.
                                Last edited by MrMHB; 29 aug 2017, 17:08.

Comment

Liep het seizoen in Brazilië af? Leuke spelers aangetrokken hoor!

Comment

Paar mooie versterkingen gedaan inderdaad.

Comment

Het seizoen 2026/2027 zit er weer op. Nationaal liep alles eigenlijk zoals vertrouwd. Ongeslagen kampioen met slechts een keer puntverlies dankzij een onterecht gelijkspel. Ook in de Rock Cup was er weinig tegenstand te dulden na in de eerste drie rondes de nul te hebben gehouden tegen Europa Point, Lynx en Europa FC volgde er een 5-1 overwinning in de Finale op Leo FC. Al met al weer een hoop spanning dus in eigen land.

In Europa is het natuurlijk een compleet ander verhaal. Daar moeten we knokken voor elk punt en elke overwinning en als je dan ook nog eens Borussia Dortmund treft in de eerste knock-outronde dan kan je simpelweg zeggen dat het niet mee zat bij de loting. In eigen huis spelen we een redelijke wedstrijd waarbij het uiteindelijk door een zuivere hatrick van hun absolute topspits 3-0 word voor Borussia. In de return is het beeld vergelijkbaar. We voetballen aardig mee maar wederom 3 treffers voor hun.. In de vierde minuut Julian Weigl en in de tweede helft tweemaal de ingevallen Alexander Isak. We doen via Ozancan Kökcü nog wel wat terug maar het is niet genoeg. Het triestste nieuws is echter het uitvallen van Patrick Nsumbu die de rest van het seizoen niet meer in actie zal komen.

Dan als laatste nog wat screentjes voor de liefhebber.

Spoiler for Screens:

Daarnaast een woord van dank voor alle reacties.

Bramvinos Koersjee W8er nasje92 Jornski 007mark KayDeManaager bobjuh DeJarnoxD

Titan Niet dat ik weet maar liepen hoop transfervrije Brazilianen rond die volgende de scouts wel wat talent hebben.

Comment

Nipt kampioen geworden, dat scheelde niet veel. Jammer dat BVB een maat te groot was.

Comment

Gekkenwerk eigenlijk, maar er zitten wel al mooie prestaties tussen hoor!

Comment

Bedankt voor de reacties nasje92 Marius
                                            Juli 2027, transferperiode deel 1

Na een aantal jaren van aankopen om Europees door te breken, moeten we ons dit seizoen vooral richten op jonge spelers voor de toekomst. De "Home Grown" status is belangrijk, zowel nationaal als internationaal, en de spoeling begint klein te worden. Tevens was het tijd om door te gaan selecteren binnen de 36-koppige A selectie. Op deze manier komt er ook ruimte voor talent wat al aanwezig was om hun kansen te grijpen. Van de inkomende transfers zal ik de spelers laten zien die daadwerkelijk voor het eerste elftal gehaald zijn. Mocht je een andere speler willen zien, vraag er gerust om!

Ook de doelstellingen voor komend seizoen zijn bekend. Eigenlijk zijn deze ieder jaar wel hetzelfde. Nationaal heersen en Europees proberen zover mogelijk te komen. Tevens kwam het bestuur met het heugelijke nieuws dat er opnieuw geďnvesteerd zal worden in de jeugdfaciliteiten.

Tevens werd er al serieus gevoetbald. We stromen nog altijd redelijk vroeg in tijdens het kwalificatie voor de poulefase van de Champions League. Het IJslandse KR gaf geen problemen en ook tegen het Cypriotische APOEL is een stap in de goede richting gezet. We moeten wel scherp blijven vanwege de uitgescoorde doelpunten.

Tags: W8er Koersjee Jeroen. Titan Jornski KayDeManaager 007mark Thymen Christiano
                                            Last edited by Bramvinos; 1 sep 2017, 19:22.

Comment

Die DC ziet er op zeker goed uit, hoe oud is die keeper? Hopelijk gaan jullie Europees het succes halen, wat jullie verdienen!

Comment

Prima start weer van het nieuwe seizoen! Succes!

Comment

Keeper is 22 MrMHB Bedankt voor je reactie nasje92 !

Augustus 2027, transferperiode deel 1

En een stukje september, aangezien de transferperiode iets langer doorloopt in Gibraltar. Al met al ben ik best tevreden over de gang van zaken. Hebben ons weten te versterken met twee extra toppers en daarbij nog wat kunnen investeren in de jeugd, en dus de toekomst. Tevens hebben we wat spelers kunnen lozen die geen toekomst meer hadden bij onze ploeg.

Er werd natuurlijk ook weer gevoetbald. Zo stond er nog een return op het programma tegen APOEL en eventueel nog meer kwalificatie rondes. Of dit in de Champions League of in de Europa League zal zijn, zal hieronder blijken!

Champions League dus. Met Legia hadden we ook weinig problemen. Op naar het hoofdtoernooi. Stuntje is altijd leuk en met de huidige loting is dit denk ik ook zeker mogelijk.

Kwalificatie voor de groepsronde van de Champions League zorgde ook voor een aangename financiële meevaller. Hierdoor staan er mooie cijfers op papier.

Bedankt weer voor het lezen!

Spelers: W8er Koersjee Jeroen.
                                                  Volgers: Titan Thymen 007mark Christiano KayDeManaager Jornski
                                                  Last edited by Bramvinos; 3 sep 2017, 18:53.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X