Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] igra riječima Hrvat

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Mooie update man! 6,75 miljoen vind ik wat aan de magere kant, maar ik neem aan dat je de centjes kan gebruiken gezien de financiėle toestand.

Comment

Grafisch een zeer knappe update, de verkoop van spelers gaat door. Hopelijk staan er al jonge spelers klaar om hun plek op te vullen!

Comment

Aardige bedragen gekregen, maar wie zijn de spelers?

Comment

Twee prima bedragen!

Comment

Spoiler for screen aanbod Dennis:

Bedankt voor de reacties!
            Marius Daar heb je helemaal gelijk in. Izquierdo verliet Club voor zo'n 14mio... dan is 6,75mio een peulschil natuurlijk. Maar ik wou er eigenlijk vanaf om een klein beetje de werkelijkheid te volgen en plaats te maken voor Dennis. Ik vind het ook te weinig maar het kwam goed uit om dan maar op een andere zondebok te kunnen afschuiven
            coma_303 Izquierdo zou inderdaad Dennis in de weg gestaan hebben.
            delichris Dju... je hebt helemaal gelijk, ik heb nergens hun naam vermeld... dat is een beetje stom natuurlijk. Links is het Izquierdo (speelt nu IRL bij Brighton) en rechts Lior Refaelov (Israeliet die toch al zo'n 5j bij Club moet zitten, technisch top maar vaak geblesseerd)
            FM_Lesly Op zich aardig maar voor deze spelers zou het toch meer geweest mogen zijn.

Comment

Tja voor zo'n belachelijk bedrag laat je Dennis niet gaan natuurlijk.
              Ik vond overigens het bedrag voor Izquierdo naar Belgische normen niet eens erg laag. Had mss meer knn zijn, maar toch...

Comment

Terecht dat het bod van Barcelona zonder pardon van tafel wordt geveegd. Zo'n groot talent is wel wat meer waard

Comment

Balaban laat duidelijk niet met zich sollen. Leuk dat je ook rekening houdt met de realiteit. Ik kijk al uit naar de transfers van de nieuwe coach.

Comment

De hand van de manager is al goed zichtbaar.

Comment

Mooi dat de hand van Bosko goed zichtbaar is!

Comment

Het is gedurfd, maar de wil van Balaban is wet. Een manager die niet op zijn mond is gevallen n.

Comment

Zoals velen zit ik te popelen naar FM2018 en is de beta al terug te vinden op mijn pc... Toch vind ik het mijn plicht mijn novelle (al is die behoorlijk kort geweest) toch met een seizoen Club Brugge af te sluiten. Als respect voor de vaste volgers, merci!!!
                          Yves Op zich is het niet zo veel... maar de wil om te verkopen was groter bij mij dan de wil om te kopen bij de andere ploegen... Vraag en aanbod é
                          coma_303 Vind ik ook, al was ik wel verrast van de interesse tout court. Dennis had onder Leko nooit meegedaan.
                          Marius Het is niet mijn bedoeling om helemaal de realiteit te volgen maar toch een beetje. Zo krijgt Teunckens kans in doel, blijft Engels en is ook Van Rhijn rechtsback nummer 1.
                          delichris Dat is de bedoeling en ligt ook een beetje in Balaban's karakter!
                          FM_Lesly Merci!
                          Patje! Klopt, zo stel ik mij Balaban ook voor IRL mocht hij manager zijn.

Comment

Mooi dat je jouw novelle nog even verder zet, kan ik alleen maar toejuichen. De start is excellent. De loting voor de EL oogt pitig. Succes met het vervolg!

Comment

Top dat je doorgaat. Je hebt leuke talenten gehaald.

Comment

Leuke talentjes, en verdorie een stevige loting Europees. Wat loopt Man C in die Europa League te doen zeg

Comment

Ziet er weer goed uit, mooie talentjes binnen weten te halen!

Comment

Mooi dat je Belgisch talent haalt, vooral de Smet bij AA Gent vandaan halen is een meesterzet. In de competitie goed begonnen, met wel een enigszins lastige loting. (Manchester City, really?)

Comment

Bedankt voor de reacties!!!
                                      Marius Bedankt!
                                      delichris Ben er ook content over, al waren ze niet goedkoop!
                                      Yves Mja... geen al te gunstige loting inderdaad...
                                      FM_Lesly Bedankt!
                                      Patje! de Smet is ook wel belangrijk want ik had geen enkele back-up voor de linksback. Misschien kan hij De Bock het vuur aan de schenen leggen, kansen krijgt hij sowieso!

Comment

De uitschakeling in de EL is niet onlogisch. Maar anderzijds, je kan nu alles op de competitie zetten, en dat is misschien ook geen nadeel.

Comment

De volle aandacht naar de JPL nu.
                                          Toch kleine blaam in de beker hoor, Europees is het begrijpelijk, desalniettemin jammer.

Comment

Jammer van Europa, maar de beker is toch wel heel erg zuur.

Comment

Jammer dat je al uit beide bekers bent!

Comment

Jammer dat het in beide toernooien zo snel is afgelopen. Al is het in Europa ook geen schande te noemen gezien de tegenstanders

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                X