Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM2017] Youth Unlimited

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM2017] Youth Unlimited

Wat moet Seedorf in Heerlen? Daar heeft hij toch helemaal geen band mee?

Comment

In Heerlen ? Als er al een 4de profclub komt dan is het BSV Limburgia . Maar goed in Heerlen dus . Fc Parkstad ? Of Oostelijke Mijnstreek fc ?

Comment

- FC Meezenbroek
        - de Rijckheyt Rovers
        - DSM Stadion

Comment

Red Bull Heerlen
          De Rode Stieren
          Red Bull Arena

Comment

- Heerlen United
            - De Mijnwerkers
            - Stadium of Heerlen

even op de Engelse toer.

Comment

Na lang nadenken over de naam van de club. Waar ik wel snel over uit was dat ik met deze club niet een van de zovele red bull teams wil worden. Vandaaris mijn uiteindelijke keuze gegaan voor: FC Meezenbroek
              De Mijnwerkers
              DSM Stadion.

Verder heb ik ook nog nieuws over de indeling voor de staff. Als assistent heb ik de keuze gemaakt voor Mark van Bommel. Verder ben ik nog massaal in gesprek voor de rest te vullen. Ook hierbij ga ik weer jullie om hulp vragen over wie jullie graag in de staf erbij zien komen. Daarnaast ga ik ook al kijken om sponsors erbij te halen.

MisterX; De keuze voor Seedorf is gekomen omdat ik hem een mooie carriere gun als trainer. Nu ga ik proberen om als hem op fm alvast een mooie carriere te geven.
              komodo25; Makalakalane ; MrGerrits19 sennid dankjewel voor jullie reactie en het meedenken.

Comment

Geen idee of ze wat zijn als staff ( of als ze er überhaupt in zitten in fm . Maar bekende oud voetballers die in Limburg zijn doorgebroken. Kevin Hofland , Jurgen Dirkx Wilfried Bouma , Eric vd Luer . Raymond Atteveld misschien

Comment

Misschien Pedro Ricksen, Fatih Sonkaya, Özcan Sonkaya....?

Comment

Rene Meulensteen? Ronald de Boer? Of wat komodo25 zegt, oud voetballers die in Limburg zijn doorgebroken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrGerrits19 Bekijk berichten
                      Rene Meulensteen? Ronald de Boer? Of wat komodo25 zegt, oud voetballers die in Limburg zijn doorgebroken...
                      Deze zijn beiden toch niet doorgebroken in Limburg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christiano Bekijk berichten

Deze zijn beiden toch niet doorgebroken in Limburg?
                        Klopt maar dat zeg ik toch ook niet? Ik geef 2 opties en dan vervolgens de optie die komodo25 geeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrGerrits19 Bekijk berichten

Klopt maar dat zeg ik toch ook niet? Ik geef 2 opties en dan vervolgens de optie die komodo25 geeft
                          haha inderdaad.
                          Ik ga me opgeven voor een cursus begrijpend lezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christiano Bekijk berichten

haha inderdaad.
                            Ik ga me opgeven voor een cursus begrijpend lezen
                            haha kan gebeuren

Comment

Patrick Paauwe of Tijjani Babangida hebben ook een verleden in Limburg. Succes!

Comment

Succes Chris!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                X