Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Novelle van de Week April - 3

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Novelle van de Week April - 3

Het is weer tijd voor een nieuwe verkiezing voor de novelle van de week en we trappen af met een nominatie namens himan hij koos voor de novelle Araf deg mae mynd ymhell van Marius met de volgende motivatie: ''Lekker meebouwen met een klein Welsh clubje. Een zeer langlopende novelle. Ziet er ook grafisch goed uit. Mag dus zeker meedoen met de NvdW!''

De tweede nominatie kwam op naam van Minitolluz te staan, hij nomineerde Zelezna Sparta van John Terry met de volgende motivatie: ''De updates zien er schitterend uit, de prestaties zijn heel goed en de updates volgen zich snel achter elkaar op. Prima novelle!''

De derde nominatie kwam op naam van TeamWesil hij nomineerde An Exciting Project van Merefeldia met de volgende motivatie: ''De updates in dit verhaal zijn echt geweldig. Ik mis het verhaal hier totaal niet door de technisch hoogstaande grafisch ontwerpen. Telkens ben ik zeer benieuwd naar de mooie grafische updates. Daarnaast zijn de resultaten met Liverpool van sterk niveau.''

De vierde nominatie kwam op naam van Bully hij nomineerde op zijn beurt Milo van willemnec met de volgende motivatie: ''Persoonlijk vind ik dat deze novelle meer aandacht en credits hoort te krijgen. Is inmiddels aan een aardig langlopende novelle met een prima verhaal wat je keer op keer blijft boeien. Grafisch valt het natuurlijk zeker niet op maar de verhaallijn des te meer.''

Als laatste was het aan de beurt voor Spurs12345 om iemand te nomineren, hij koos voor wederom de novelle van Merefeldia waardoor we maar 4 opties hebben deze week, zijn motivatie was echter: ''Regelmatige updates. Korte stukjes zodat je direct ziet waar de update over gaat. En als laatste grafisch eens wat anders''

Jullie hebben tot maandag 12:00 de tijd om te stemmen! succes!
    14
    Araf deg mae mynd ymhell - Marius
    35,00%
    5
    Zelezna Sparta - John Terry
    21,00%
    3
    An Exciting Project - Merefeldia
    28,00%
    4
    Milo - Willemnec
    14,00%
    2

The poll is expired.

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
X