Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[fm2017]Youth is the future

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Op zich voldoende opties voor het centrum, ze zijn allemaal capabel genoeg om te spelen.
    Westermann levert je hopelijk nog wat op, het blijft een vreemde situatie.

Succes!

Comment

Ik kan tot nu toe jouw keuzes goed volgen. Met 5 centrale verdedigers is het logisch dat Veltman naar rechts gaat en dan een lichte voorkeur krijgt. Ben benieuwd naar invulling op de rest van de plaatsen.

Comment

Ben benieuwd wat je met de rest van het elftal gaat doen

Comment

Patje! Ik vind westerman echt te kort komen om in de top van de eredivisie mee te kunnen.
          delichris Dit heb ik zelf ook nooit begrepen.
          Bas96 De Ligt staat hier inderdaad vlak achter en zal dan ook in de beker veel minuten maken.
          Minitolluz Ik vind hem door Bosz erg onder gewaardeerd worden. Dit zal hem bij mij niet gebeuren.
          Wallemme Ja ik hoop dat hij er wel zal staan wanneer ik hem nodig heb.
          Spurs12345 Dankjewel voor de reactie.
          N.E.R.T. Hierbij de volgende positie.

Comment

Je linksbackpositie is volgens mij het minst goed bezet.

Comment

Ik zou ook voor Sinkgraven gaan, alhoewel ik vind dat Ajax een hoger niveau mag wensen.

Comment

Sinkgraven beste van de twee, maar inderdaad is daar misschien wat vers bloed nodig

Comment

Als Sinkgraven op de linksbackpositie kan blijven ontwikkelen wordt het een prima linksback, met Dankerlui een prima back-up.

Comment

Een dunne bezetting, maar je wilt je richten op jonge spelers dus moeten ze beide een eerlijke kans krijgen.

Succes!

Comment

Uit mijn hoofd loopt er nog een talent rond, met zowel de Nederlandse als Italiaanse nationaliteit. Savastano volgens mij.

Comment

delichris Hier ben ik het mee eens en ik hoop dat Daley en Damil nog flink gaan groeien en dat achter hun nog een paar talentjes zullen doorbreken.
                        Bas96 Daar ben ik het helemaal mee met je eens.
                        N.E.R.T. Dit zal dan moeten gaan doorbreken in de jeugd. Maar op dit moment ben ik van mening dat er geen betere zijn.
                        Minitolluz Dit is wel iets waar ik op hoop. Maar de tijd zal het leren.
                        Wallemme Dankjewel.
                        T-Bone Mauro Savastano inderdaad. Misschien weet hij wel volgend seizoen een plek in het eerste te bemachtigen maar zal nu nog in jong ajax zijn wedstrijden spelen.

Comment

Een zeer getalenteerd middenveld en met Donny en Frenkie al de twee opvolgers van de basisspelers in huis. Blijf het jammer vinden hoe het met Thulani is gelopen.

Comment

Een mooie groep centrale middenvelders. Ziyech kan toch ook als winger spelen?

Comment

Goede spelers! Ziyech zou ik als aanvallende middenvelder gebruiken persoonlijk.

Comment

Is Serero niet goed genoeg als back-up? Op het middenveld heb je met Klaassen en Ziyech natuurlijk goud in handen.

Succes!

Comment

Het wordt inderdaad ook wel tijd dat Serero vertrekt! Verder prima middenvelders

Comment

Minitolluz Talent is er genoeg op deze plek inderdaad.
                                    delichris Ziyech zou ook op de linker flank kunnen spelen maar hier gaat de voorkeur naar andere spelers en ik vind Ziyech beter tot zijn recht komen centraal.
                                    T-Bone Als aanvallende middenvelder heb ik iemand anders staan maar het is wel een optie om daar in te rouleren.
                                    Wallemme Ik heb van de beek en de jong als back-up voor deze positie's. Serero vind ik wel een goeie speler maar ik geef hier de voorkeur aan de eigen talenten.
                                    Bas96 Het is niet dat ik Serero te kort vind komen maar meer omdat ik hier de voorkeur geef aan de talenten.

Comment

Met Kluivert heb je een geweldig talent die volgend seizoen basis zal moeten spelen.

Comment

Ik zou Traoré terugsturen en de talenten de kans geven, als je toch voor de jeugd kiest. Ziyech kan eventueel ook nog op de rechterflank uit de voeten

Comment

Had hier toch wel David Neres verwacht, verder is Kluivert natuurlijk een geweldig talent. Heb het zelf niet zo op Pelle Clement en had daar persoonlijk liever Nunnely gezien.

Comment

Kluivert kun je rustig brengen achter Traoré.

Succes!

Comment

chrisje1993 : Congrats, jouw novelle is Novelle van de Week geworden!

Comment

Kluivert binnen enkele jaren top!
                                                Rustig brengen wel

Comment

Gefeliciteerd met novelle van de week!
                                                  Verder zou ik ook eerder met eigen jeugd spelen dan met huurspelers.

Comment

delichris Volgend seizoen zal Kluivert zeer waarschijnlijk basis zijn. Is tenminste wel de bedoeling.
                                                    T-Bone Ik wil Kluivert rustig achter Traoré gaan brengen voor volgend seizoen.
                                                    Minitolluz David Neres heeft me niet echt overtuigd op de rechterflank en zal daardoor ook op de linkerflank aan bod gaan komen. Pelle Clement daarentegen heeft me juist positief verrast tijdens de voorbereiding. Wel zal hij het nu nog voornamelijk met minuten in jong ajax en in de beker moeten doen.
                                                    Wallemme Dat is ook de bedoeling.
                                                    Marius Dankjewel.
                                                    N.E.R.T. Kluivert zal dit seizoen rustig gebracht gaan worden en volgend seizoen zal die moeten gaan knallen.
                                                    Bas96 Dankjewel. De nominatie kwam voor mij al als een totale verrassing, maar dat ik ook nog gekozen ben tot novelle van de week verraste me helemaal. Maar ben er uiteraard wel blij mee. Ik wil ook iedereen bedankt die op mij gestemd en natuurlijk ( delichris ) voor de nominatie. Kluivert zal dit seizoen rustig gebracht worden achter Traoré.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X